top icon

Δοκιμές

Δεν πρόκειται για την τυπική ανησυχία-ρουτίνα, ούτε για τη συνηθισμένη πλέον “φαγούρα” του γερμανικού γκρουπ του στυλ “αφού έχουμε χρήματα δημιουργούμε”.

Η επάνοδος της Mazda στο αυτοκινητικό γίγνεσθαι της χώρας μας δεν σηματοδοτείται μόνο από το νέο «3» και το επίσης νεοφερμένο CX-30, αλλά και από ήδη καταξιωμένα ονόματα της γκάμας της. Όπως το «2», για παράδειγμα, που δοκιμάζουμε καταμεσής του καλοκαιριού στην έκδοση των 1,5 λίτρων και 90 ίππων, σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

Οδηγούμε τη δεύτερη και νεότερη γενιά του 4θυρου κουπέ της Mercedes, με τον κινητήρα των 1.332 κ.εκ. απόδοσης 163 ίππων, που συνδυάζει κομψό στυλ με υψηλού επιπέδου πολυτέλεια.

H BMW X5 σήμανε την απαρχή της οικογένειας Χ, σε μια εποχή που ακόμη τα παντός είδους ψηλωμένα βρίσκονταν στα σπάργανα. Είκοσι χρόνια μετά μπορεί να απώλεσε τον τίτλο του μεγαλύτερου μοντέλου της οικογένειας, αλλά δεν έχει χάσει τίποτα από το εντυπωσιακό της... εκτόπισμα.

Το δημοφιλές crossover Renault Captur εφοδιάζεται πλέον με το turbo βενζινοκινητήρα Energy 1.3 TCe, απόδοσης 130 και 150 ίππων, έχοντας ως βασικό ατού την αρχική τιμή των 15.980 ευρώ. Οδηγούμε την έκδοση των 130 ίππων με το μηχανικό κιβώτιο των 6 σχέσεων και σημειώνουμε.

Το πλήρωμα του χρόνου για το ντεμπούτο και στη χώρα μας του plug-in υβριδικού Mitsubishi Outlander ήρθε, και εμείς «αρπάζουμε» την ευκαιρία για μία πρώτη επαφή στους δρόμους της Αττικής με τον βασιλιά των πωλήσεων του αυτοκινήτων είδους στο σύνολο της ευρωπαϊκής αγοράς.

Όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε! Όταν περνάς 35 ώρες, 7 λεπτά και 10 δευτερόλεπτα οδηγώντας ένα από τα αυτοκίνητα των παιδικών σου ονείρων σε μερικές από τις ωραιότερες διαδρομές της χώρας, λαμβάνοντας μέρος σε μια εξαιρετική εκδήλωση, ε ναι: ζεις ένα ανεπανάληπτο όνειρο, που -ευτυχώς- για εμάς ήταν... πραγματικότητα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ