top icon

Δοκιμές

Όλοι συμφωνούν στο ότι είναι εντυπωσιακά όμορφο. Ωστόσο, στην ανάδειξή του ως «Αυτοκίνητο της Χρονιάς» οδήγησε και το γεγονός πως, αντί να επαναπαυτεί στα του φαίνεσθαι, κατέβηκε στη μάχη με υπερπλήρη εξάρτυση αναφορικά με την γκάμα κινητήρων του, συμπεριλαμβανομένης αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης.

Ιάπωνες που πορεύονται ανεξάρτητοι, δε συμβιβάζονται, δεν «γκρουπάρονται», ούτε στέκονται στην ούτως ή άλλως εντυπωσιακή τους σχεδίαση, αλλά ανοίγουν ένα παράθυρο σε ένα οικολογικότερο μέλλον. Αυτή είναι η δυνατή εκδοχή του υβριδικού Toyota C-HR, ενώ το Mazda CX-30 καλά καλά δεν ήρθε, και απέκτησε έναν πρωτοποριακό κινητήρα.

Το υβριδικό σύστημα της βαυαρικής λιμουζίνας αποσκοπεί στην επίτευξη υψηλών επιδόσεων, αλλά και ενός πιο οικολογικού προφίλ. Αλήθεια, τώρα, ποιος χρειάζεται το ντίζελ;

Από τη μία η Nissan, με το νέο Juke, αφήνει στο παρελθόν ό,τι ενδεχομένως «φρέναρε» την πορεία του προκατόχου του, και από την άλλη η Ford έρχεται να πλασαριστεί στην πολυπληθή κατηγορία των Β-SUV με μια πρόταση φτιαγμένη μεν από το μηδέν, αλλά με προδιαγραφές ικανές να της εξασφαλίσουν μια «στέρεη» πορεία. 

Παρ' ότι τα SUV αποκτούν σταδιακά έναν πιο ασφάλτινο χαρακτήρα, ακόμα κι έτσι, πόσο συμβατή μπορεί να είναι η διασταύρωσή τους με την καρδιά ενός hot hatch, όπως συμβαίνει στην περίπτωση του VW T-Roc R;  

Ταξιδεύουμε στη χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου, μία από τις μεγαλύτερες μητροπόλεις της αυτοκίνησης. Παρέα μας το νέο Nissan Leaf e+, με το οποίο επισκεπτόμαστε την πόλη των Ολυμπιακών Αγώνων του 2020 (2021 πλέον) και περιδιαβαίνουμε την πανέμορφη επαρχία της Ιαπωνίας.

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ