Δοκιμάζουμε το νέο Peugeot 3008 1.5 BlueHDI 130 PS
Η ανανέωση για το επιτυχημένο Peugeot 3008 είναι γεγονός, οπότε επεξεργαζόμαστε τις εμφανισιακές και τεχνολογικές διαφοροποιήσεις ενός μοντέλου που εκτός από εκδόσεις βενζίνης ή πετρελαίου, όπως αυτή που οδηγήσαμε, προσφέρεται και σε plug-in υβριδικές παραλλαγές.
Δοκιμή – Renault Clio 1.0 TCe 100 LPG: Ευχάριστος πονοκέφαλος
Με την τοποθέτηση συστήματος υγραεριοκίνησης στο Clio, η Renault θέτει στους υποψήφιους αγοραστές του μοντέλου το δίλημμα των προπονητών οι οποίοι έχουν διαθέσιμους όλους τους καλούς παίκτες και δυσκολεύονται να επιλέξουν εκείνους που προτιμούν για το επόμενο παιχνίδι.
ΒMW Z8 και BMW i8: Z να ζεις, i να ονειρεύεσαι!
Τα χωρίζει μία εικοσαετία ιδιαίτερα σημαντική για την αυτοκίνηση. Δεν πρόκειται όμως για χάσμα, αλλά για ειρηνική συνύπαρξη, που προδίδει το DNA του κατασκευαστή τον οποίο λατρεύει ο ρεαλιστής petrolhead.
Hyundai i10 T-GDi 100 PS N Line: Δοκιμή
Αυτό περιμέναμε και αυτό είναι... το σωστό Hyundai i10. Σε έκδοση 1.0 Τ-GDi 100 ίππων, με τον κωδικό «N Line» να το συνοδεύει και ελάχιστα ακριβότερο από το -αντίστοιχης έκδοσης- ατμοσφαιρικό 1.2 των 84 ίππων. Φύγαμε για πόλη και βουνό!
Δοκιμή – Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid AllGrip: Υβριδική διαχρονικότητα
Το Suzuki Vitara παραμένει από τα πιο σημαντικά SUV της αγοράς, οπότε ο εφοδιασμός του με ήπια υβριδικό σύστημα 48V, σε συνδυασμό με την τετρακίνηση, δεν περνά απαρατήρητος.
DS 3 Crossback 1.2 130 PS EAT 8 vs Ford Puma 1.0 125 PS DCT 7
DS 3 Crossback 1.2 130 PS EAT 8 vs Ford Puma 1.0 125 PS DCT 7. Οι δύο πιο οδηγοκεντρικές προτάσεις της κατηγορίας των B-SUV αναμετρώνται με τις αυτόματες εκδόσεις τους, σε μια μάχη με έναν τελικό νικητή.
Jeep Compass 1.3 PHEV 4xe – Mini Cooper SE Countryman ALL4: Με κοινές συνισταμένες
Μπορούν δύο plug-in υβριδικά όπως τα Jeep Compass PHEV 4xe και Mini Cooper SE Countryman ALL4 να ιδωθούν υπό κοινό πρίσμα, αν και ξεκινούν από διαφορετική αφετηρία; Οι απαντήσεις, στη διπλή δοκιμή που ακολουθεί.
Honda Jazz e:HEV: Δοκιμάζουμε την έκδοση Crosstar
Στους ελληνικούς δρόμους με το εξηλεκτρισμένο supermini της Honda, το οποίο έχει χωροταξικές δυνατότητες Β-MPV, ενώ στην έκδοση Crosstar απέχει 152 χλστ. από το έδαφος.
Δοκιμάζουμε το ηλεκτρικό Mazda MX-30
Η πρώτη προσπάθεια της Mazda στο μαγικό κόσμο της ηλεκτροκίνησης φέρει την ονομασία MX-30 και έχει συνειδητά το δικό της «χρώμα».
Οδηγούμε το ηλεκτρικό Honda e
Με ρετρό αναφορές σε επίπεδο σχεδιασμού αλλά και με ό,τι πιο σύγχρονο σε τεχνολογίες, το ηλεκτρικό Honda e αποτελεί μία ιδιαίτερη από κάθε σκοπιά πρόταση στην κατηγορία των «γήινων» EV που σίγουρα ξεχωρίζει. Και όχι άδικα.