smart: Οδηγούμε τα smart #1 και smart #3
Εντός έδρας, σε Μαραθώνα και Άγιο Μερκούριο με τα smart #1 και smart #3.
Δοκιμάζουμε το Opel Corsa Hybrid των 100 ίππων
Το νέο Opel Corsa αποκτά μια ήπια υβριδική έκδοση με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων που δίνει έμφαση στην αποδοτικότητα. Είναι αυτή που μέχρι τώρα έλλειπε η καλύτερη στη γκάμα του; Πάμε να δούμε.
DS 4: Οδοιπορικό στην Αρκαδία
Με το ελκυστικής σιλουέτας DS 4, και μάλιστα εφοδιασμένο με τον ιδανικό κινητήρα για ταξιδιάρικη διάθεση, 1.5 BlueHDi 130 EAT8, ταξιδεύουμε στα πανέμορφα χωριά της Αρκαδίας, στη σκιά του όρους Μαίναλο.
Οδηγούμε στην Ιταλία το νέο BYD Seal U DM-i
Η BYD συνεχίζει την επέλαση της στην Ευρώπη, αυτή τη φορά με άρμα ένα νέο, plug-in υβριδικό SUV, με το οποίο επιχειρεί να αλώσει μια ακόμα κατηγορία στην πολυπληθή αρένα των οχημάτων «Νέα Ενέργειας».
MINI Cooper SE: Το οδηγούμε στην Ισπανία
Πρώτη οδηγική γνωριμία με το αμιγώς ηλεκτρικό entry-level και μοντέλο της MINI, το Cooper E, και μάλιστα στην κορυφαία του εκδοχή ως MINI Cooper SE, απόδοσης 218 ίππων (160 kW) και αυτονομίας... 402 χλμ.
Οδηγούμε το νέο Suzuki Swift 1.2 Hybrid στην Ελλάδα
Το νέο Suzuki Swift πάτησε τους τροχούς του σε ελληνικό έδαφος και το οδηγούμε για να ανακαλύψουμε τους νεοτερισμούς που συνοδεύουν τη φρέσκια αισθητική του.
Κόντρα στο ρεύμα: Οδηγούμε το επαναφορτιζόμενο Mazda MX-30 e-Skyactiv R-EV
Απέναντι στην πανσπερμία εξηλεκτρισμένων οχημάτων, το Mazda MX-30 R-EV πρωτοτυπεί, υιοθετώντας ένα range extender με κινητήρα wankel.
Συγκρίνουμε: Hyundai Kona Hybrid – Toyota C-HR 1.8 Hybrid
Κατά μέτωπο αναμέτρηση για δύο SUV που έχουν κοινό παρονομαστή την υβριδική τεχνολογία και τη μοντέρνα σχεδίαση, αλλά με διαφορετική προσέγγιση και προσφέρουν περισσότερα από όσα η μοναδική τους εμφάνιση υπόσχεται.
Συγκρίνουμε: BMW i5 eDrive40 – Mercedes EQE 350+
Οι αιώνιοι αντίπαλοι καλούνται να δώσουν ακόμα μία μάχη. Αυτήν τη φορά με φόντο την πρίζα και τη διεκδίκηση της πιο περίοπτης θέσης στα σεντάν πολυτελείας της μεσαίας κλάσης.
Δοκιμάζουμε το Peugeot 208 Hybrid 136 e-DCS6
Βασιζόμενο στην επιτυχημένη συνταγή του μοντέλου δεύτερης γενιάς, το Peugeot 208 φρεσκάρεται στα σημεία και -πρωτίστως- εξηλεκτρίζεται ακόμα περισσότερο, με σημείο αναφοράς ένα νέο υβριδικό σύστημα κίνησης.