ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Με Hyundai Kona N στις Ε.Δ. «Λουτράκι» & «Χαρβάτι»
Αξιολογούμε τις δύο πρώτες ειδικές διαδρομές του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις με τον Λάμπρο Αθανασούλα και το Hyundai Kona N.
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Με Skoda Κaroq στην Ε.Δ. «Δάφνη»
Με το Skoda Karoq 1.5 DSG εξερευνούμε τη νεοφερμένη Ε.Δ. «Δάφνη» του φετινού ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις.
Mazda CX-60: Το οδηγούμε στην Γερμανία
Το CX-60, το πρώτο plug in υβριδικό SUV της Mazda είναι γεγονός και σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις από την επίσημη παρουσίαση του.
VW ID. Buzz: οδηγούμε στη Δανία το ηλεκτρικό Bulli
Από τη στιγμή που και το θρυλικό Τ1 της VW αναβίωσε με τη μορφή του ηλεκτρικού ID. Buzz, τίποτα δεν μπορεί να ανακόψει τη στροφή της αυτοκίνησης προς το νέο καύσιμο.
Συγκρίνουμε: Toyota Aygo X 1.0 – Fiat Panda Cross Hybrid 1.0 – Suzuki Ignis Hybrid 1.2
Το Toyota Aygo X μάς απέδειξε με το «καλημέρα» ότι έχει κάνει άλμα προς το καλύτερο, βασισμένο κυρίως στη νέα του πλατφόρμα. Το τοποθετούμε απέναντι στις άλλες δύο crossover προτάσεις της κατηγορίας, το Fiat Panda και το Suzuki Ignis, οι οποίες αντιπαραθέτουν από την πλευρά τους τη... hybrid προσωπικότητα.
Citroen C5 Aircross: Δοκιμάζουμε το 1.5 BlueHDi 130
To ανανεωμένο Citroen C5 Aircross έφτασε στην Ελλάδα και εμείς δοκιμάζουμε την diesel έκδοση 1.5 BlueHDi του ολοκληρωμένου και πρακτικού C-SUV.
Συγκρίνουμε: Cupra Born 231 eBoost – Cupra Leon e-Hybrid 245
H Cupra με το αμιγώς ηλεκτρικό Born και το υβριδικό Leon αξιοποιεί σε διαφορετικές δόσεις τον ηλεκτρισμό, με στόχο να διεγείρει τις σπορτίφ διαθέσεις του οδηγού.
Συγκρίνουμε: Jaguar E-Pace P300e – Mercedes C 300e
Σε μία διαμάχη plug in υβριδικών συστημάτων, η σεντάν Mercedes C 300e αντιμετωπίζει την SUV Jaguar E-Pace P300e.
Συγκρίνουμε: Cupra Formentor e-HYBRID και Volvo XC40 Recharge T5
To Cupra Formentor βρίσκει απέναντί του το Volvo XC40, με πεδίο αντιπαράθεσης τα plug-in υβριδικά τους συστήματα των 245 και 262 ίππων, αντίστοιχα.
Dacia Jogger: Οδοιπορικό στο Ναύπλιο
Παρέα με το Jogger, το νέο crossover της Dacia, που συνδυάζει ιδανικά τους άφθονους χώρους για έως και επτά επιβάτες με ένα χαρακτήρα «ελεύθερου χρόνου», εκδράμουμε σε έναν από τους πλέον δημοφιλείς προορισμούς σε απόσταση βολής από το κλεινόν άστυ.