Οδηγούμε τη νέα BMW X6M
Την πίστα της Formula 1, Circuit of the Americas στο Austin, επέλεξε η BMW σαν επίκεντρο της παρουσίασης της πιο φρέσκιας δημιουργίας του τμήματος Μ Division.
Οδηγούμε το ανανεωμένο Fiat Doblo
Οι εντυπώσεις μας από την πρώτη μας επαφή με το ανανεωμένο Fiat Doblo, στην επιβατική και επαγγελματική του έκδοση, η οποία έλαβε χώρα στα περίχωρα του χιονισμένου Τορίνο.
Porsche Panamera S E-Hybrid
Η υβριδική έκδοση της Panamera αναβαθμίζεται με δυνατότητα φόρτισης της μπαταρίας από το οικιακό ηλεκτρικό δίκτυο, βελτιωμένη απόδοση, καλύτερες επιδόσεις και χαμηλότερη κατανάλωση, αποδεικνύοντας πως ένα σπορ αυτοκίνητο της πολυτελούς κατηγορίας μπορεί να είναι και φιλικό προς το περιβάλλον.
Οδηγούμε το VW Golf 1.6 TDI DSG7 Edition 40
Με αφορμή τoν εορτασμό των 40 ετών του Golf, η VW παρουσίασε μία ξεχωριστή έκδοση του γερμανικού χάτσμπακ με πλούσιο εξοπλισμό, που συνδυάζεται με τους γνωστούς κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου.
Δοκιμάζουμε το Nissan Pulsar 1.2 DIG-T
Στη βενζινοκίνητη έκδοσή του το Nissan Pulsar φοράει τον υπερτροφοδοτούμενο 1.200άρη κινητήρα των 115 ίππων, που συναντάμε σε αρκετά μοντέλα της Nissan και της Renault.
Οδηγούμε το νέο Ford Focus ST
Με επεμβάσεις ουσίας που ξεφεύγουν από τα δεδομένα του απλού facelift η Ford ενισχύει τον χαρακτήρα του Focus ST και ταυτόχρονα εμπλουτίζει την γκάμα του με την προσθήκη και πετρελαιοκίνητης έκδοσης.
Οδηγούμε το νέο Volvo XC60 D4
Μετά το S60, η Volvo τοποθέτησε το νέο αλουμινένιο δίλιτρο πετρελαιοκίνητο σύνολο των 181 ίππων και στον εκπρόσωπο της στην κατηγορία των crossover.
Οδηγούμε το ανανεωμένο Honda CR-V
Το CR-V δε χρειάζεται συστάσεις. Άλλωστε, τι συστάσεις να χρειάζεται ένα από τα πιο δημοφιλή SUV της παγκόσμιας αγοράς, όταν οι πωλήσεις του μιλούν από μόνες τους για το ποιόν του μοντέλου;
Oδηγούμε το νέο Subaru Outback
Έπειτα από μια εικοσαετή καριέρα, το νέο Subaru Outback εισέρχεται πλέον στην πέμπτη γενιά του και συνεχίζει να αποτελεί τη ναυαρχίδα της γκάμας των SUV μοντέλων της εταιρείας.
Οδηγούμε Ford Focus 1.5 Ecoboost 182 PS
Ανάμεσα στις εκδόσεις της τελευταίας γενιάς του Ford Focus συναντάμε την κορυφαία, μέχρι την παρουσίαση του ST, με απόδοση 182 ίππων και σπορτίφ χαρακτηριστικά.