Δοκιμάζουμε: Volvo V40 CrossCountry T3 Auto
Το Volvo V40 μπαίνει στο δεύτερο κύκλο της καριέρας του με μια σειρά διακριτικών αισθητικών παρεμβάσεων αλλά και μια πιο σημαντική τεχνολογική ανανέωση σε κινητήρες και μετάδοση.
Επιστροφή στο μέλλον!
Είναι υβριδικά και μπαίνουν στην πρίζα. Βγάζουν πολλά άλογα, αλλά είναι και οικονομικά. Κυκλοφορούν στο Δακτύλιο και δεν πληρώνουν τέλη. Είναι η λύση σε όλα μας τα προβλήματα; Τρία μοντέρνα plug-in υβριδικά καλούνται να δώσουν απαντήσεις στα ερωτήματά μας. Πότε; Μα φυσικά στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2015.Την Τετάρτη, 2 του μήνα, στα περίπτερα...
Οδηγούμε τη νέα Jaguar XF
Στοχεύοντας κατ' ευθείαν στην καρδιά των premium γερμανικών μοντέλων, η Jaguar XF αποδεικνύεται ένα παίκτης με αξιώσεις. Τη δοκιμάζουμε στην Ισπανία στο δρόμο και στην πίστα.
Opel Corsa 1.3 DTE ecoFLEX – Renault Clio 1.5 dCi – Toyota Yaris 1.4 D-4D – VW Polo 1.4 TDI
Έχοντας καθιερωθεί ως τα πιο δυνατά χαρτιά στο χρηματιστήριο της ελληνικής αγοράς, τα μικρά πετρελαιοκίνητα μοντέλα βρίσκονται και πάλι στο επίκεντρο των εξελίξεων, χάρη στην έλευση του νέου Corsa, που ανανεώνει τους διαξιφισμούς του με το Yaris για τη διεκδίκηση της κορυφής της κατηγορίας, υπό το βλέμμα των πάντα υπολογίσιμων Polo και Clio.
Citroen C1 1.2 82 PS – Kia Picanto 1.2 85 PS
Εντός και εκτός πόλης, τα δεδομένα έχουν αλλάξει. Τα μικρά αυτοκίνητα της εποχής μας φορούν και 1.200άρια μοτέρ, οπότε δεν περιορίζονται στο στενό πλαίσιο των πόλεων. Τα μικρά αυτοκίνητα της εποχής μας φορούν και 1.200άρια μοτέρ, οπότε δεν περιορίζονται στο στενό πλαίσιο των πόλεων.
Balkan Express! Volume 2…
Ίδιο πλήρωμα, νέος κινητήρας στο Opel Mokka, και φύγαμε και πάλι για τα Βαλκάνια. Αυτήν τη φορά όμως σε διαφορετικά μέρη, με ακόμα μεγαλύτερη ποικιλία σε εικόνες και τεράστιες αντιθέσεις στα συναισθήματα.
Opel Mokka 1.6 CDTi 4×4
Μετά τα Meriva και Astra, o νέος 1.600άρης πετρελαιοκινητήρας βρίσκει θέση και στο Mokka, αφήνοντας πίσω τις όποιες παθογένειες εμφάνιζε ο αντίστοιχος των 1.700 κ.εκ. στο παρελθόν.
Suzuki Vitara AllGrip 1.6 DDis
Το Vitara, ένας από τους τελευταίους των Μοϊκανών, έπειτα από είκοσι επτά χρόνια «σκληρής» πορείας στις αγορές, υποχωρεί στις σύγχρονες επιταγές. Πιο άνετο, πιο πολιτισμένο, αφήνει το αδερφό Jimny να ξελασπώνει για λογαριασμό της Suzuki στα δύσκολα, και βάζει σε πρώτο πλάνο τον αστικό χαρακτήρα.
Δοκιμάζουμε: Fiat 500X 1.4 Multiair 170hp 4×4 AT9
Mε κίνηση στους τέσσερις τροχούς, αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων και υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1.400 κ.εκ. απόδοσης 170 ίππων, η συγκεκριμένη είναι η ισχυρότερη εκδοχή του Fiat 500X.
VW Polo 1.4 TDI 75 PS
Η βασική πετρελαιοκίνητη έκδοση του ανανεωμένου Polo βάζει στο επίκεντρο το οικονομικό προφίλ σε επίπεδο κτήσης αλλά και χρήσης.