Fiat 500 Facelift
Οκτώ χρόνια πέρασαν από την επιτυχημένη αναβίωση του «Τσινκουίνο» -όπως χαρακτηριστικά το ανέφεραν οι Ιταλοί στο Λινγκότο-, και έφτασε η στιγμή για μια ανανέωση, πάντα όμως με προσοχή και σεβασμό στην τεράστια ιστορία που κουβαλάει πάνω της αυτή η μικρή καρότσα.
Honda HR-V
Έχοντας ανοίξει το δρόμο των κόμπακτ SUV πριν από σχεδόν δύο δεκαετίες, το Honda HR-V μας ξανασυστήνεται, διατηρώντας τη φιλοσοφία της πρώτης γενιάς, αλλά με τονισμένες τη δυναμική και την πρακτική πλευρά του χαρακτήρα του.
VW e-up! – Peugeot 108 1.0 VTi ETG
Συγκάτοικοι στην ίδια πόλη -το καθένα με το δικό του χαρακτήρα- προσπαθούν να επιβιώσουν στη ζούγκλα των δρόμων.
Peugeot 308 1.6 BlueHDI Auto – VW Golf 1.6 TDI DSG
Το Peugeot 308 στην πιο ολοκληρωμένη, πετρελαιοκίνητη εκδοχή του με το νέο αυτόματο κιβώτιο ρίχνει το γάντι στο αντίστοιχων προδιαγραφών VW Golf, διεκδικώντας την αναγνώριση που μπορεί να δώσει μόνο η αναμέτρηση με το σημείο αναφοράς της κατηγορίας.
Mercedes-AMG GT S
Την αγγίζεις με το μάτι, και αυτό αρκεί ώστε να θέλεις να τη γνωρίσεις οδηγώντας τη στο δικό σου δρόμο, σε ένα ταξίδι που διατρέχει παράλληλα το χρόνο μέσα από την τεράστια ιστορία της φίρμας.
Οδηγούμε το νέο Kia Optima
Με ευρωπαϊκή σχεδίαση και φιλοσοφία, η Kia παρουσίασε στη Γερμανία την τέταρτη γενιά του Optima, το οποίο έρχεται με μεγάλες φιλοδοξίες στο D-segment!
Jeep Renegade Limited 1.4 MultiAir2 170 PS 9-auto 4WD
Σε ένα όμορφο event που έλαβε χώρα στο Jeep Camp της Βουλιαγμένης, το Renegade μάς συστήθηκε στην κορυφαία τετρακίνητη έκδοση βενζίνης του και με το 9άρι αυτόματο σασμάν στο παλμαρέ του. Ένα σκληροπυρηνικό SUV για τους απανταχού petrolheads.
Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Seat Ibiza 1.4 TDI 90ps
Το νέο 3κύλινδρο ντίζελ μοτέρ κάνει την διαφορά
Οδηγούμε το ανανεωμένο Citroen C4
Με τα παλιά μοτέρ, είχε μείνει ουσιαστικά εκτός συναγωνισμού. Ανανεώθηκε όμως εμφανισιακά και εφοδιάστηκε με τα τα νέα 3κύλινδρα 1.2 PureTech και πλέον διεκδικεί ξανά με αξιώσεις, κάποιο απ' το χαμένο έδαφος.
Οδηγούμε: SsangYong Tivoli 1.6 diesel & AWD
Ταξιδεύουμε μέχρι την Φρανκφούρτη για να οδηγήσουμε το “Τίβολι” ως πετρελαιοκίνητο αλλά και με κίνηση στους τέσσερις τροχούς.