top icon

Δοκιμές

Με την αναβαθμισμένη, πιο δυνατή και «πράσινη» έκδοση του 1.600άρη πετρελαιοκινητήρα αλλά και με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο, το Peugeot 308 εμπλουτίζει τη λίστα των ατού του και ενισχύει την παρουσία του στη μάχη της μικρομεσαίας κατηγορίας.

Οι Ιάπωνες χτυπούν ξανά με την πιο εξευρωπαϊσμένη εκδοχή του CR-V, που πέραν των αισθητικών στοιχείων διαθέτει και έναν κινητήρα-διαμάντι στα 1.600 κ.εκ.

Σαράντα χρόνια πέρασαν, και το Golf γύρισε εκεί από όπου ξεκίνησε, δηλαδή σε ένα 1.000άρη κινητήρα. Μόνο που η τεχνολογία έχει βάλει και με το παραπάνω το χεράκι της για ένα εντυπωσιακό αποτέλεσμα. 

Η ένωση ανθρώπου και μηχανής αποτέλεσε τη βασική φιλοσοφία δημιουργίας του Mazda MX-5. Σήμερα οι Ιάπωνες, με την τέταρτη γενιά του απολαυστικού ρόουντστερ, χαράζουν σαφώς πορεία προς την παράδοση και τις ρίζες τους.

Ο νέος 1.000άρης υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας του γερμανικού γκρουπ εξοπλίζει τώρα και το Seat Ibiza, και έτσι στην ανανεωμένη εκδοχή του έχει έναν παραπάνω λόγο να συγκεντρώνει πάνω του τα βλέμματα.

Ακολουθώντας την ανανέωση της γκάμας της A-Class, η κορυφαία AMG Α45 γίνεται ακόμα πιο δυνατή και σαφώς πιο αιχμηρή, ανεβάζοντας τον πήχη της αντιπαράθεσης των καυτών χάτσμπακ στα όρια των supercar.

Το «κάλλιο αργά παρά ποτέ» βρίσκει εφαρμογή στην Gran Tourer της BMW, και μάλιστα με τον καλύτερο τρόπο. Οι Βαυαροί άργησαν, αλλά, από τη στιγμή που αποφάσισαν να μπουν στο χορό των πολυχρηστικών, όρισαν και νέα στάνταρντ. 

Το κάστρο έπεσε, και η Τoyota αποφάσισε επιτέλους να ασχοληθεί με ένα μικρό τούρμπο βενζινοκινητήρα που πλαισιώνει το ανανεωμένο Auris και τοποθετείται αμέσως απέναντι σε έναν από τους πλέον ειδικούς στο συγκεκριμένο θέμα, το Ford Focus.

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ