VW Golf GTI Performance – VW Golf GTD – VW Golf GTE
Ακόμα μία χρυσή σελίδα προστίθεται στο έπος του Golf, με την υβριδική έκδοση, που φέρει μάλιστα τα γράμματα «GT». Προτού, λοιπόν, καλά καλά το GTE βγει από την πρίζα, τα GTI και GTD σπεύδουν να το συναντήσουν για μια εφ' όλης της ύλης αναμέτρηση δυνάμεων.
Opel Adam S – Suzuki Swift Sport
Δύο προτάσεις από τον κόσμο των άτακτων μίνι χάτσμπακ επιχειρούν να κερδίσουν την καρδιά του οδηγού με έναν τρόπο διαφορετικό.
Ssangyong Tivoli 1.6 Auto
Έπειτα από μερικές «κούφιες» ριξιές, φαίνεται πως αυτήν τη φορά η SsangYong είναι εντός στόχου, και αυτό γιατί το απλό πολλές φορές μπορεί να είναι και αρκετά αποτελεσματικό.
Toyota Auris 1.2 D-4T
O άνεμος ανανέωσης του Auris φέρνει σπουδαία νέα κάτω από το καπό: επιτέλους, η Toyota μπαίνει στο παιχνίδι της υπερτροφοδότησης.
Με Peugeot 208 GTI στα Μετέωρα
Ταξιδεύουμε στο χρόνο και ακολουθούμε τα μονοπάτια του 31ου Ράλλυ Ακρόπολις του 1984, πίσω στην εποχή που οι αγώνες ήταν η επιβίωση του ταχύτερου, αλλά και ισχυρότερου!
Nissan Micra K13
Μπορεί η ελληνική αντιπροσωπεία της Nissan να μην έχει παρουσία στους αγώνες τα τελευταία χρόνια, η αγάπη και το πάθος της όμως για το σπορ δεν κρύβονται...
BMW 2 Gran Tourer
Με την Gran Tourer η BMW μπαίνει επιθετικά σε μια κατηγορία που μπορεί να μη γνώριζε μέχρι σήμερα, βάζοντάς της ωστόσο νέα στάνταρντ όσον αφορά την πολυτέλεια και την ποιότητα.
Hyundai i20 1.1 D – VW Polo 1.4 TDI 75 PS BlueMotion
Η απόβαση της κατηγορίας «Β» στην ελληνική αγορά ολοκληρώνεται με την άφιξη μιας πληθώρας νέων μοντέλων, με τελευταίο εξ αυτών το ολοκαίνουργιο Hyundai i20. Έχοντας κάνει τη δική του υπέρβαση, το ερώτημα δεν είναι πια αν είναι καλό, αλλά εάν είναι τόσο καλό ώστε να κοιτάξει στα μάτια το VW Polo.
Audi A1 Sportback 1.6 TDI S Tronic – Mini Cooper 5d D Auto
Η αντιπαράθεση των premium προτάσεων της μικρής κατηγορίας κορυφώνεται καθώς το ανανεωμένο Α1 και το Mini έρχονται πιο κοντά από ποτέ σε προδιαγραφές, αμάξωμα και τεχνολογία.
Audi A1 Sportback 1.0 TFSI ULTRA S Tronic
Για πρώτη φορά στην ιστορία της η Audi προσθέτει στην γκάμα της έναν 3κύλινδρο κινητήρα, και σίγουρα η επιλογή του ομίλου VAG να συνδυάσει το ξεκίνημα της καριέρας του νέου 1.000άρη TFSI με την premium μάρκα του αποτελεί σαφή ένδειξη του ρόλου του εν λόγω συνόλου στο άμεσο μέλλον.