top icon
Συγκριτικές δοκιμές

Opel Crossland X 1.2 110 PS AT6 vs Peugeot 2008 1.2 110 PS EAT6

Δύο crossover πόλης με πολύ περισσότερα κοινά στοιχεία από όσα η εμφάνισή τους προδίδει. Πόσο ίδια και πόσο διαφορετικά είναι τελικά;

Σε μια εποχή που τα «B-crossover», όπως τα αναφέρουν πιο συχνά στο εξωτερικό, ισχυροποιούνται και εξαπλώνονται στην παγκόσμια αγορά, έρχεται ο πρώτος καρπός της συνεργασίας PSA-Opel να εξασφαλίσει τις επιθυμητές πωλήσεις αλλά και να δημιουργήσει ευχάριστους μπελάδες στο γιγαντιαίο όμιλο που θα δημιουργηθεί και τυπικά, όταν σε λίγο καιρό ολοκληρωθεί το χρονοβόρο διαδικαστικό μέρος που απαιτείται σε κάθε συμφωνία τέτοιου βεληνεκούς. Πώς μπορεί όμως ένα μοντέλο να πετύχει κάτι τέτοιο; Πολύ απλά, όταν διαθέτει ένα ολοκληρωμένο πακέτο, το οποίο μπορεί να σου προσφέρει τα πάντα, ακόμα και αν αποτελεί το μοναδικό αυτοκίνητο της οικογένειάς σου (άλλαξαν οι εποχές…), σε μαζεμένο εξωτερικό μέγεθος αλλά με άνετους χώρους, με απόλυτα εκσυγχρονισμένο στυλ και σε ανταγωνιστική τιμή, ανήκοντας μάλιστα στην γκάμα μιας εταιρείας-κολοσσού. Με όλα τα παραπάνω εφόδια, γνωρίσαμε στο τεύχος Ιουνίου το Opel Crossland Χ στο Βένετο της Ιταλίας, και έφτασε πλέον η στιγμή να το ρίξουμε απευθείας στα βαθιά. Εντός έδρας, λοιπόν, απέναντι στο «ξαδερφάκι» του, Peugeot 2008, ακριβώς στις ίδιες εκδόσεις (βενζινοκίνητα 1.2 τούρμπο με αυτόματα κιβώτια 6 σχέσεων), σε ένα concept δοκιμής-φωτογράφισης -ορισμού αν θέλετε- της φιλοσοφίας αυτών των μοντέλων. Τι μπορείς να κάνεις με ένα crossover πόλης; Πολλά και διάφορα…

Πλήρες μενού

Απ’ όλα είχε ο μπαξές, αφού τα «πάντα-όλα» μπορείς να κάνεις με ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Να κινηθείς με άνεση στο κέντρο μιας μεγαλούπολης -χάρη στις μαζεμένες εξωτερικές του διαστάσεις-, να ταξιδέψεις άνετα έξω από αυτήν, εκμεταλλευόμενος το άνετο και φιλόξενο εσωτερικό του και τους επαρκείς κινητήρες ντίζελ και βενζίνης, ακόμα και να απολαύσεις ορεινές διαδρομές σε ήπιους χωματόδρομους, εξαιτίας του ψηλωμένου αμαξώματός του, σε σχέση με εκείνα της κατηγορίας των σουπερμίνι και των μικρομεσαίων, αφού κάπου εκεί ανάμεσα τοποθετείται ένα μικρό crossover. Το δεύτερο μοντέλο της οικογένειας Opel X, λοιπόν, το Crossland X, γεννιέται στη Σαραγόσα και βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα της PSA με το Citroen C3 Aircross, το οποίο σύντομα θα μας απασχολήσει με τη σειρά του. Όσον αφορά τις διαστάσεις του, έχει μήκος 4.212 χλστ., πλάτος 1.765 χλστ. και ύψος 1.605 χλστ., ενώ, αν σας ενδιαφέρουν τα απόλυτα νούμερα και προσπαθείτε να καταλάβετε με ακρίβεια πού τοποθετείται, σημειώστε ότι ένα 5θυρο Corsa, για παράδειγμα, έχει μήκος 4.021 χλστ., ένα Astra 4.370 χλστ. και το Mokka X 4.275 χλστ. Σε ό,τι αφορά το ύψος του Crossland X, είναι 10 εκατοστά ψηλότερο από το μικρομεσαίο Astra, και για αυτό δικαιούνται να το αποκαλούν «crossover». Σε καμία περίπτωση ωστόσο δεν μπορείς να το πεις «SUV», παρά την πιο μάχιμη εικόνα που του χαρίζουν οι ασημί ποδιές στο εμπρός και το πίσω μέρος. Σχεδιαστικά θυμίζει το Adam όταν το κοιτάς στην πίσω κολόνα, ενώ στα εξατομικευμένα χαρακτηριστικά του ανήκουν η διαφορετική απόχρωση της οροφής (τρία διαθέσιμα χρώματα), η χρωμιωμένη λωρίδα ανάμεσα σε αυτήν και τα πλευρικά κρύσταλλα και, φυσικά, τα ψηλά τοποθετημένα πίσω φωτιστικά σώματα.

Το «2008», από την άλλη, βασίζεται ουσιαστικά στο δάπεδο του «208», με εξίσου συμπαγείς διαστάσεις (4.159×1.829×1.556 χλστ.) και ανανεωμένη σε σχέση με πέρυσι εμφάνιση. Οι αλλαγές εξωτερικά εντοπίζονται στη νέα μπροστινή κάθετη γρίλια, στις προεκτάσεις στα τόξα των τροχών και στα ανασχεδιασμένα μπροστινά φωτιστικά σώματα. Οι χαρακτηριστικές ράγες οροφής, τις οποίες έχουν και τα δύο μοντέλα μας, συμβάλλουν ακόμα περισσότερο στην παραπλήσια εικόνα τους, όσο τα κοιτάζουμε εξωτερικά. Μπορεί οι εξωτερικές διαστάσεις να είναι συγκρατημένες, εντούτοις στο εσωτερικό η άνεση που προσφέρουν ικανοποιεί με το παραπάνω, εξαιτίας της έξυπνης εκμετάλλευσης των χώρων αλλά και των μεγάλων για τα δεδομένα μεταξονίων, με εκείνο του Opel να επικρατεί με 2.604 χλστ. έναντι των 2.538 του Peugeot, ενώ ταυτόχρονα να προσφέρει μια έξυπνη λύση στο πίσω μέρος. Εκεί το κάθισμα μετακινείται σε μια διαδρομή μήκους 150 χλστ., μεταβάλλοντας το χώρο φόρτωσης (που διατίθεται και με προαιρετικό διπλό δάπεδο) από τα τα 410 στα 520 λίτρα μέσα σε ελάχιστα δευτερόλεπτα, ενώ, αν ανακλιθεί η πλάτη στις πίσω θέσεις, τότε εξασφαλίζονται 1.255 λίτρα. Την ίδια ώρα, υπάρχουν στην καμπίνα του πολυάριθμοι χώροι για μεταφορά μικροαντικειμένων. Τέτοιες έξυπνες θήκες και σημεία, αν και λιγότερα, υπάρχουν και στην καμπίνα του Peugeot, η οποία μπορεί να μην είναι τόσο ευρύχωρη με βάση τους απόλυτους αριθμούς, αλλά είναι και αυτή αρκετά φιλόξενη και λειτουργική. Σημειώστε ότι οι αντίστοιχοι αριθμοί για το πορτ μπαγκάζ του «2008» είναι από 350 έως 1.194 λίτρα, ενώ το facelift έφερε ως highlight το i-Cockpit, για καλύτερη και αποτελεσματικότερη ενημέρωση του οδηγού, αλλά και νέα καλούδια εξοπλισμού, όπως τη νέα οθόνη αφής των 7 ιντσών, το σύστημα Mirror Screen (που βασίζεται στα MirrorLink και Apple Carplay), την κάμερα οπισθοπορείας, την αυτόνομη πέδηση (Active City Brake) και την υποβοήθηση στάθμευσης (Park Assist).

Αυτός ο τομέας, όμως, είναι στην κυριολεξία το σημείο αναφοράς του Crossland Χ, το οποίο φέρνει μαζί του κάθε τεχνολογία που περιμένεις ή ακόμα και δεν περιμένεις να έχει ένα αυτοκίνητο της κατηγορίας του. Μεταξύ άλλων, η εταιρεία το έχει εφοδιάσει με τις υπηρεσίες Opel OnStar (WiFi Hotspot by Vodafone με δυνατότητα ταυτόχρονης σύνδεσης μέχρι και 7 συσκευών), επικοινωνία για αναζήτηση ξενοδοχείου (όπως ίσως να έχετε δει σε αυτό βασίζεται και η τηλεοπτική καμπάνια για το λανσάρισμα του μοντέλου) και το πακέτο Opel Eye με την εμπρός κάμερα. Η τελευταία επεξεργάζεται διάφορα δεδομένα και αποτελεί τη βάση για τα συστήματα υποστήριξης οδηγού, όπως το Σύστημα Αναγνώρισης Οδικής Σήμανσης (Speed Sign Recognition) και το Σύστημα Διατήρησης Λωρίδας Κυκλοφορίας (Lane Keep Assist). Επιπλέον, διατίθεται με πανοραμική κάμερα οπισθοπορείας 180 μοιρών, οθόνη αφής 8 ιντσών σε συνδυασμό με το γνωστό σύστημα IntelliLink και head-up display, σύστημα προβολέων Full LED αλλά και χρήσιμα καλούδια για τους χειμερινούς μήνες. Για παράδειγμα, θερμαινόμενο τιμόνι και παρμπρίζ, αλλά και μία προαιρετική πανοραμική κρυστάλλινη οροφή, για αυτούς που θέλουν να απολαμβάνουν τον ουρανό μέρα και νύχτα, η οποία μάλιστα μεγαλώνει ακόμα πιο πολύ την αίσθηση ευρυχωρίας. Τα υλικά του εσωτερικού, αν και σκληρά στο μεγαλύτερο μέρος (μαλακά βρίσκεις μόνο στο πάνω και εμπρός μέρος του ταμπλό κοντά στις θέσεις), έχουν σωστή συναρμογή, με τη συνολική εικόνα στα εντός να κρίνεται ως αρκετά ευχάριστη, ποιοτική και σαφέστατα πιο σύγχρονη από εκείνη του «2008», το οποίο, αν και διατηρείται εξαιρετικά, αρχίζει σιγά σιγά να δείχνει τα χρόνια του, ειδικά όταν το αντιπαραθέτεις με κάτι τόσο σύγχρονο.

Τα δικά σου δικά μου και τα δικά μου δικά σου

Κάπως έτσι σας περιγράφουμε αυτομάτως πώς έχει η κατάσταση με τα τεχνικά χαρακτηριστικά των δύο μονομάχων μας, οι οποίοι μοιράζονται κινητήρες και κιβώτια. Εξηγούμαστε. Κάτω από το καπό τους βρίσκεται ο γνωστός μας 3κύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας των 1.199 κ.εκ., απόδοσης 110 ίππων με μέγιστη ροπή 205 Nm, ενώ και στις δύο περιπτώσεις της συγκριτικής μας δοκιμής το κιβώτιο με το οποίο συνδυάζεται είναι το αυτόματο των 6 σχέσεων, και όχι το 5άρι μηχανικό. Σημειώστε εδώ, αναφορικά με τις κινητήριες μονάδες των δύο μοντέλων στην Ελλάδα, ότι το «2008» προσφέρεται στη χώρα μας με όλα τα διαθέσιμα μοτέρ, από ατμοσφαιρικό 1.2 82 ίππων έως τούρμπο 130 ίππων στις βενζίνες, και από 1.6 ντίζελ 75 ίππων έως 120 ίππων. Την ίδια ώρα, το Crossland Χ έρχεται με τον ατμοσφαιρικό (81 ονομαστικών ίππων για την Opel), τον υπερτροφοδοτούμενο του συγκριτικού μας, και στα ντίζελ αποκλειστικά με τον 1.6 CDTi ECOTEC των 99 ίππων (BlueHDi 100 ίππων στην Peugeot), o οποίος συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων. Οι πιο δυνατές εκδόσεις των 1.2 Turbo 130 ίππων και 1.6 Diesel 120 ίππων (του ταίριαζαν πολύ όπως διαπιστώσαμε στην Ιταλία) δεν αφορούν -προς το παρόν τουλάχιστον- την ελληνική αγορά, αφήνοντας -στρατηγικά- χώρο για τα τα Mokka X αλλά και το Grandland X που ακολουθεί. Αξίζει να σημειωθεί ότι αργότερα μέσα στη χρονιά θα το δούμε και ως LPG.

Πόση διαφορά όμως μπορούν να έχουν δύο τόσο ίδια αυτοκίνητα κατά τη διαδικασία των μετρήσεων; Πόσο θα επιβαρύνουν το Opel τα επιπλέον 64 κιλά του (1.214 έναντι 1.150 του Peugeot) στην ευθεία του Ακραιφνίου; Εκεί το «2008» επικράτησε με άνεση, όπως αποδείχθηκε, όντας πιο γρήγορο τόσο στο περίφημο «0-100», με 11,6 δλ. έναντι 12,2 δλ. του Opel, όσο και σε όλες τις τιμές ρεπρίζ αλλά και στην κάλυψη των 400 και των 1.000 μέτρων, αντίστοιχα. Κοινός παρονομαστής η ευχάριστη λειτουργία του κινητήρα, ο οποίος ζωντανεύει από αρκετά χαμηλά και συνεχίζει να βοηθά το σύνολο μέχρι ψηλά, αλλά και το γεγονός ότι αυτή η σωστή -μερική- απενεργοποίηση του ESP τα βοηθά εξαιρετικά στο απαιτούμενο σπινάρισμα των τροχών κατά την εκκίνηση. Το μοντέλο της Opel, με τη σειρά του, επικράτησε -με μικρή ομολογουμένως διαφορά- στην ακινητοποίηση από τα 120 χλμ./ώρα, αφού χρειάστηκε 58,2 μέτρα, εκμεταλλευόμενο και τα 17άρια ελαστικά του, με τον Γάλλο του συγκριτικού μας να ακινητοποιείται στα 59,4, φορώντας 16άρια. Αυτή η διαφορά όμως στο μέγεθος των τροχών, μαζί με το επιπλέον βάρος όπως προείπαμε, σαφέστατα και έπαιξαν το ρόλο τους συνολικά στον τομέα των επιδόσεων. Όσον αφορά τη μέση κατανάλωση των δυο τους, πρέπει να πούμε ότι είναι σχετικά υψηλή για τα δεδομένα της εποχής. Δύσκολα επιτεύχθηκε η τιμή των 9,1 λίτρων/100 χλμ. στο Crossland Χ, με το «2008» να είναι σταθερά κατά 0,4 με 0,6 του λίτρου πιο «βενζινοφάγο», σε κάθε ρυθμό.

Σε κάθε «ειδική» της καθημερινότητας

Η ώρα της πράξης. Αφού ταξιδέψαμε στην εθνική οδό μαζί τους, βρισκόμαστε και πάλι πίσω από το τιμόνι τους στην πόλη, και μάλιστα σε ώρα αιχμής (έχει γίνει και πάλι η Αθήνα τουριστικός προορισμός, και όχι απλώς πόλη-σκαλοπάτι για τη μετάβαση σε κάποιο νησί), από το Λυκαβηττό στο Παγκράτι αλλά και στην παραλιακή ακόμα και στο Πανόραμα Βούλας, εντός και εκτός δρόμου. Οδηγώντας το Opel Crossland X, καταλαβαίνεις αμέσως ότι είσαι μέσα σε ένα κόμπακτ crossover, και όχι σε SUV, παρά το γεγονός ότι κάθεσαι αρκετά ψηλά (βρίσκεις πιο εύκολα την ιδανική θέση στο Opel, είναι όμως πιο άνετα-μαλακά τα καθίσματα του Peugeot), αφού το Crossland X, σε όλες του τις εκδόσεις, έχει την κίνηση αποκλειστικά στους εμπρός τροχούς, ενώ το αμάξωμά του είναι κατά 70 χλστ. χαμηλότερο από εκείνο του Mokka X, το οποίο θυμίζουμε ότι προσφέρεται και ως τετρακίνητο. Η μικρότερη απόσταση από το έδαφος (124 χλστ. απέχει αυτό και 165 χλστ. το «2008») έχει και τα καλά της, βέβαια, αφού κλίσεις του αμαξώματος δεν υπάρχουν, ενώ και η ανάρτηση συμβαδίζει με την καλή εικόνα που αφήνει το πλαίσιο του αυτοκινήτου, όντας αρκετά άνετη σε κάθε περίπτωση ασφάλτινου οδοστρώματος. Παρ’ όλα αυτά, το τιμόνι όπως και η αίσθηση-λειτουργία του κιβωτίου δεν ανήκουν σε αυτά που αποκαλούμε τα «δυνατά χαρτιά» του συνόλου, με εμάς να αναζητούμε περισσότερες πληροφορίες από το σύστημα διεύθυνσης και πιο γρήγορες αλλαγές στις 6 σχέσεις του αυτόματου κιβωτίου. Τα παραπάνω τα εντοπίζεις πιο εύκολα στο Peugeot 2008, του οποίου το τιμόνι μεταφέρει περισσότερες πληροφορίες στα χέρια του οδηγού του, ενώ, αν πατήσεις το μπουτόν «S» στον επιλογέα, τότε αυτό ανταποκρίνεται πιο άμεσα, χωρίς όμως και σε αυτήν την περίπτωση να φτάνει την αίσθηση, για παράδειγμα, ενός κιβωτίου με διπλό συμπλέκτη.

Παρ’ όλα αυτά, αν δεν έχεις τεράστιες απαιτήσεις από αυτόν τον τομέα, στην καθημερινότητα το συγκεκριμένο αυτόματο αποδεικνύεται αρκετά εύχρηστο. Όπως το Crossland X, έτσι και το «2008» έχει αποκλειστικά την κίνηση στους δύο εμπρός τροχούς, αλλά διαθέτει ένα επιπλέον εφόδιο, το οποίο στα δύσκολα ίσως να σε πάει παρακάτω… ή έστω πιο εύκολα σε σχέση με το Opel. Με κόστος 800 ευρώ, μπορείς να το εφοδιάσεις με το γνωστό περιστροφικό διακόπτη Grip Control (δεν το είχε το αυτοκίνητο της δοκιμής μας) και να εξασφαλίσεις καλύτερη πρόσφυση, ανάλογα με την επιφάνεια του οδοστρώματος που θα βρεθείς μαζί του, ενώ, αν το συνδυάσεις με ελαστικά προδιαγραφών Mud & Snow (M+S – μικτής χρήσης), τα περιθώρια αυξάνονται κατά πολύ. Στο σκληρό χώμα του Υμηττού και τα δύο κινήθηκαν απροβλημάτιστα, ενώ με το ESP να απενεργοποιείται μέχρι τα 50 χλμ./ώρα και στις δύο περιπτώσεις, μας επέτρεψαν ακόμα και το παιχνίδι, στα σημεία όπου οι φυτευτές πέτρες τις περιοχής δεν παραμόνευαν. Στο τιμόνι του Crossland Χ έφταναν λιγότεροι κραδασμοί από ό,τι σε εκείνο του «2008», αλλά και τα δύο σύνολα μας υπενθύμιζαν συχνά πυκνά ότι τα αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας δεν είναι για ακόμα πιο σκληρές διαδρομές. Ναι, μπορείς να βγάλεις φλας μαζί τους και να βγεις σε ένα χωματόδρομο, εκεί που δε θα το έκανες με ένα σουπερμίνι ή μικρομεσαίο, ή να πλησιάσεις ακόμα πιο πολύ μια απομακρυσμένη και δύσβατη παραλία, αλλά μέχρις εκεί.

Φρεσκάδα!

Έχοντας ζήσει ταυτόχρονα μαζί τους και έχοντας οδηγήσει και τα δύο αυτοκίνητα του συγκριτικού σε διαφορετικές συνθήκες, εντός και εκτός πόλης -ακόμα και εκτός δρόμου-, η φρεσκάδα, το καλό πλαίσιο, ο κορυφαίος εξοπλισμός και το συνολικό πακέτο που προσφέρει το νέο Opel Crossland Χ μας κέρδισαν, με δεδομένο ότι η τιμή των 800 ευρώ που τα χωρίζει στις εν λόγω εκδόσεις δεν είναι καθοριστική. Αν στα κριτήρια επιλογής συμπεριλάβει κάποιος τις μεγαλύτερες εκτός δρόμου δυνατότητες (όποιες και αν είναι αυτές σε αυτήν την κατηγορία), τότε η πλάστιγγα γέρνει σαφέστατα υπέρ του «2008», εξαιτίας της μεγαλύτερης απόστασης από το έδαφος αλλά και της προαιρετικής -αλλά διαθέσιμης σε αυτό- προσθήκης του Grip Control. Μείνετε όμως συντονισμένοι, καθώς η κατηγορία όλο και μεγαλώνει. Σύντομα, τα Citroen C3 Aircross, Hyundai Kona, Kia Stonic, Seat Arona, το πρόσφατα ανανεωμένο Renault Captur -ακόμα και το Mahindra KUV100 από τη μακρινή Ινδία- θα έρθουν για να ανακατέψουν περισσότερο την τράπουλα, κρατώντας αμείωτο το ενδιαφέρον μας για την πιο ανανεωμένη κατηγορία της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας._ 4Τ

Crossland X 1.6 CDTi 99 ίππων

Οδηγήσαμε αρκετά τη μία και μοναδική ντίζελ έκδοση του μοντέλου που φέρνει η ελληνική αντιπροσωπεία, στην εγχώρια παρουσίασή του στα Μέθανα. Με εξαίρεση τον τομέα της κατανάλωσης, όπου εύκολα πετύχαμε μέση τιμή 6 λίτρα/100 χλμ., έπειτα από οδήγηση στην εθνική οδό αλλά και στον επαρχιακό, δε θα το επιλέγαμε σε καμιά περίπτωση σε σχέση με το βενζινοκίνητο 1.2 του συγκριτικού μας. Οι 99 ίπποι στις 3.750 σ.α.λ. αλλά και η ροπή των 254 Nm στις 1.750 σ.α.λ. έδειχναν να μην τα καταφέρνουν καλά με το βάρους 1.200+ κιλών αμάξωμα, ενώ το μηχανικό κιβώτιο των 5 σχέσεων δε βοηθούσε, με τη μέτρια αίσθηση του επιλογέα. Μπορεί όσο ήμασταν μέσα στο 1.2 των 110 ίππων να μη μας έλειψε τόσο το 130άρι που είχαμε οδηγήσει στην Ιταλία, αλλά μέσα στο ντίζελ μνημονεύαμε συνεχώς εκείνο το 1.6 diesel των 120 ίππων, που του ταίριαζε εξαιρετικά και είχαμε σημειώσει από τη γνωριμία μας μαζί του.


OPEL CROSSLAND X 1.2 110 PS AT6

ΥΠΕΡ/ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΙ ΧΩΡΟΙ-ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ/ΠΛΑΙΣΙΟ/ΦΡΕΝΑ

ΚΑΤΑ/ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ


PEUGEOT 2008 1.2 110 PS EAT6

ΥΠΕΡ/ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ/ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ/ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ GRIP CONTROL

ΚΑΤΑ/ΑΝΕΣΗ ΚΑΙ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ


ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ

Tο νέο Opel Crossland X μόλις έφτασε στη χώρα μας, με βασική έκδοση την 1.2 Χ-Cite 81 ίππων των 17.300 ευρώ, την ίδια ώρα που ο τιμοκατάλογος του Peugeot 2008 ξεκινάει από τα 16.900 ευρώ για την έκδοση 1.2 Active 82 ίππων. Συγκρίνοντας τις εκδόσεις της δοκιμής μας, το μοντέλο της Opel ως αυτόματο 1.2 110 ίππων προσφέρεται αποκλειστικά σε μία, την εξαιρετικά πλούσια X-Clusive με 21.800 ευρώ, ενώ το Peugeot σε δύο, την Active των 21.000 ευρώ και την Allure των 21.450 ευρώ. Το Crossland X μεταξύ άλλων έχει ως στάνταρντ το δερμάτινο 3άκτινο τιμόνι, τα όργανα με χρωμιωμένα πλαίσια, το πίσω spoiler, τις χρωμιωμένες ράγες οροφής, τις 16άρες ζάντες αλουμινίου (με 100 ή 200 ευρώ επιπλέον οι 17άρες), το πλήρες σύστημα ψυχαγωγίας και πληροφοριών μέσα από την 8άρα οθόνη αφής και πολλά ακόμα. Μπορείς επιπλέον να προσθέσεις φιμέ πίσω και πλαϊνά κρύσταλλα με 250 ευρώ, ασύρματη επαγωγική φόρτιση κινητού με 150 ευρώ, το premium σύστημα ήχου επτά ηχείων με 400 ευρώ, CD player με MP3 με 150 ευρώ, μεταλλικό χρώμα με 500 ευρώ, σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί με 450 ευρώ, το lighting pack με 900 ευρώ, το head-up display με 450 ευρώ και το συναγερμό με 350 ευρώ. Το «2008», στην πλούσια -Allure- εκδοχή του έχει επιπλέον 16άρες ζάντες αλουμινίου, σύστημα ψυχαγωγίας και Navi με 7άρα οθόνη αφής, έξι αερόσακους και αυτό με τη σειρά του, ενώ δε διαθέτει το έξτρα Grip Control των 800 ευρώ, όπως ήδη αναφέραμε. Σαφέστατα ο εξοπλισμός είναι πιο πλήρης στο Crossland Χ, αλλά, αν δεν είναι αυτός ο τομέας που σας ενδιαφέρει, ούτε το αυτόματο κιβώτιο, σημειώστε ότι με 21.450 ευρώ μπορείτε να αποκτήσετε το «2008» με τον κινητήρα 1.2 των 130 ίππων σε έκδοση Allure, ο οποίος δε διατίθεται στον τιμοκατάλογο της Opel.


ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΘΑΝΟΣ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ


ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ