X
Οδοιπορικά

Οδοιπορικό στην Αμοργό με Nissan Qashqai

Επιστρέφει στην τρίτη γενιά του, πιο ώριμο από ποτέ, για να θυμίσει σε όλους ποιος είναι ο αρχηγός. Ταξιδεύουμε στο ανατολικότερο νησί των Κυκλάδων, την Αμοργό, με το νέο Nissan Qashqai.

Κείμενο: Μανώλης Σαλούρος / Φωτογραφίες: Θάνος Ηλιόπουλος, Μ. Σαλ.

Απέραντο γαλάζιο!

Όσες εμπορικές διακρίσεις και αν αναφέρεις για τις δύο πρώτες γενιές του δημοφιλέστατου αυτού crossover, ή C-SUV αν προτιμάτε, πάντα νιώθεις ότι έχεις ξεχάσει κάποιες. Σημειώστε λοιπόν ότι περισσότερα από 3 εκατομμύρια Nissan Qashqai έχουν πουληθεί από το 2007, ενώ αντίστοιχα στην Ελλάδα το μοντέλο καταρρίπτει το ένα ρεκόρ πωλήσεων μετά το άλλο, έχοντας διατεθεί σε σχεδόν 38 χιλιάδες αντίτυπα από το λανσάρισμα της πρώτης γενιάς, πριν από δεκατέσσερα χρόνια. Σήμερα έφτασε η στιγμή της δοκιμής της τρίτης γενιάς, και μάλιστα επί ελληνικού εδάφους, στην έκδοση 1.3 DiG-T των 140 ίππων, με την αρωγή υβριδικού συστήματος 12 V πλέον. Αρκετά όμως με τον πρόλογο. Η ώρα είναι 06:45 και σας καλούμε να επιβιβαστείτε μαζί μας από την πύλη Ε7 στο «Blue Star Naxos», με τελικό προορισμό το ένα από τα δύο λιμάνια του νησιού, την Αιγιάλη!

Για ακόμα μία φορά ταξιδέψαμε υποδειγματικά με τις Blue Star Ferries και Hellenic Seaways της Attica Group με το «NAXOS» στο πήγαινε και το ταχύτατο «HIGHSPEED 4», αντίστοιχα, στην επιστροφή μας από Κατάπολα για Πειραιά. Συμπεριφορά για σεμινάριο από τα πληρώματα και των δύο πλοίων, ακόμη και σε high season.

Nissan Qashqai: Ποιοτικό και μεγαλύτερο

Ας ξεκινήσουμε με τις συστάσεις του προορισμού μας. Η Αμοργός είναι το ανατολικότερο νησί των Κυκλάδων και πήρε το όνομά της από το φυτό αμοργίς, ένα είδος λιναριού από το οποίο φτιάχνονταν οι «άλικοι αμοργίδες», χιτώνες της Αμοργού. Βρίσκεται στο νοτιοανατολικό άκρο των Κυκλάδων, σε απόσταση 136 ναυτικών μιλίων από τον Πειραιά, οπότε πρέπει να έχετε στο μυαλό σας ότι μιλάμε για ένα μακρινό ακτοπλοϊκό ταξίδι, διάρκειας περίπου εννέα ωρών ή επτά με ταχύπλοο. Πρόκειται για ένα μακρόστενο νησί, που εκτείνεται από ΝΔ προς ΒΑ, με απότομη ορεινή μορφολογία εδάφους και δύο φυσικά λιμάνια, τα Κατάπολα (κύριο λιμάνι) και την Αιγιάλη, ενώ πρωτεύουσα είναι η Χώρα Αμοργού.

Αν θέλαμε να κάνουμε έναν θεωρητικό διαχωρισμό, μπορούμε να πούμε ότι η βορειοδυτική πλευρά της Αιγιάλης προσφέρει ωραία αμμουδιά και δύο πανέμορφα ορεινά και γραφικά χωριά, τη Λαγκάδα και τα Θολάρια, με εξαιρετικές επιλογές διασκέδασης και εστίασης, που αφορούν πιο πολύ τη νεολαία. Πηγαίνοντας νοτιοανατολικά, από τον Άγιο Παύλο (tip: περάστε και απέναντι με τα καϊκάκια, στη Νικουριά και στο μικρότερο Γραμπονήσι) προς τη Χώρα και τα Κατάπολα, ξεκινάει το θεωρητικά πιο τουριστικό μενού του νησιού, με εξαιρετικές επιλογές και εκεί και εικόνες πραγματικά καρτ ποστάλ! Η Αμοργός αποτελεί όμως ιδανικό προορισμό και για πεζοπορία, αφού υπάρχουν μονοπάτια που ξεκινούν ή και καταλήγουν σε κάποιον οικισμό, προσφέροντας στον επισκέπτη εκπληκτικές εικόνες φυσικού τοπίου.

“Πετώντας” @ Χώρα Αμοργού!

 

Εμείς βέβαια είμαστε εδώ για να οδηγήσουμε, και μάλιστα κάτι τόσο ξεχωριστό και σημαντικό. Όπως και στους προκάτοχους του, το στυλ του νέου Nissan Qashqai (σ.σ.: το πρώτο νέο μοντέλο στην Ευρώπη που χρησιμοποιεί την πλατφόρμα CMF-C) επιμελήθηκε η ομάδα της Nissan Design Europe, με έδρα στην καρδιά του Λονδίνου, ενώ στον μηχανολογικό τομέα το γενικό πρόσταγμα είχε το Nissan Technical Centre Europe, που βρίσκεται στο Κράνφιλντ του Ηνωμένου Βασιλείου.

 

Όσον αφορά την κατασκευή, τα πιο ελαφρά υλικά του αμαξώματος, καθώς και οι προηγμένες τεχνικές σφράγισης και συγκόλλησής του, έχουν ως αποτέλεσμα την αύξηση της ακαμψίας αλλά και τη μείωση του βάρους. Για πρώτη φορά η πίσω πόρτα του χώρου αποσκευών είναι τώρα κατασκευασμένη από συνθετικά υλικά, γεγονός που εξοικονομεί 2,6 κιλά. Επίσης, οι μπροστινές και οι πίσω πόρτες, τα μπροστινά φτερά και το καπό, είναι όλα κατασκευασμένα από αλουμίνιο, υλικό που προσφέρει εξοικονόμηση βάρους 21 κιλών. Το καθαρό πλεονέκτημα για τους αγοραστές του νέου μοντέλου, χάρη στις προηγμένες τεχνικές κατασκευής, είναι ότι συνολικά το νέο αμάξωμα είναι ελαφρύτερο κατά 60 κιλά και παράλληλα κατά 41% πιο άκαμπτο από το απερχόμενο. Από πλευράς εξωτερικών διαστάσεων, το συνολικό μήκος μεγάλωσε κατά 35 χλστ., το ύψος κατά 25 χλστ., το πλάτος του κατά 32 χλστ. (συγκεκριμένα 4.425×1.835×1.625 χλστ.), ενώ και το μεταξόνιο του νέου Qashqai έχει αυξηθεί κατά 20 χλστ., φτάνοντας τα 2.665 χλστ.

Ανοίγοντας τις πόρτες του, αποκαλύπτεται μια μοντέρνα πλέον καμπίνα, ακόμα πιο φιλόξενη και χρηστική για τους επιβάτες της, με αναβαθμισμένη αίσθηση σε επίπεδο ποιότητας. Τα νέα υλικά στα καθίσματα δημιουργούν μια ελκυστική εικόνα, την ώρα που τα εμπρός μπορούν να εφοδιαστούν με λειτουργία μασάζ με τρία προγράμματα.

Το νέο Qashqai προσφέρει ένα προηγμένο σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης, με κορυφαία στην κατηγορία γκάμα συνδεδεμένων υπηρεσιών, συμπεριλαμβανομένης της εύκολης ενσωμάτωσης smartphone, του Wi-Fi εντός αυτοκινήτου για έως επτά συσκευές και της Nissan Connect Services, μιας ειδικής εφαρμογής για τον έλεγχο και την παρακολούθηση του οχήματος.

Η μεγαλύτερης και υψηλότερης ανάλυσης 9 ιντσών οθόνη του Nissan Connect είναι συμβατή με το Android Auto και το Apple CarPlay, όπου μάλιστα στο τελευταίο έχει ενσωματωθεί και η ασύρματη σύνδεση. Η νέα, υψηλής ευκρίνειας και πλήρως ηλεκτρονική οθόνη TFT των 12,3 ιντσών του πίνακα οργάνων προσφέρει μια επιλογή διαμορφώσιμων διατάξεων για την προβολή πληροφοριών πλοήγησης, ψυχαγωγίας, κυκλοφορίας ή οχήματος, όλες ελεγχόμενες από έναν νέο διακόπτη απλής επιλογής στο τιμόνι. Παράλληλα, το καινοτόμο και έξτρα Head-Up Display (HUD) των 10,8 ιντσών παρέχει το μεγαλύτερο μέγεθος εικόνας στην κατηγορία.

Nissan Qashqai: Εξηλεκτρισμός

Έχοντας αρχίσει να απολαμβάνουμε ακόμα ένα νησί της μαγικής αυτής χώρας, με τον Θ.Η. μάλιστα να γνωρίζει κάθε σπιθαμή του, αφού αποτελεί αγαπημένη του επιλογή για διακοπές τα τελευταία χρόνια, κατευθυνόμαστε στην παραλία της Αγίας Άννας, με το ομώνυμο εκκλησάκι πάνω από τον κολπίσκο της. Αποτελεί τη διασημότερη παραλία του νησιού, καθώς εκεί γυρίστηκαν σκηνές της ταινίας «Το Απέραντο Γαλάζιο» -«The big blue» ή «Le Grand Bleu»- σε σκηνοθεσία του Λικ Μπεσόν, με πρωταγωνιστή τον γνωστό ηθοποιό Ζαν Ρενό. Βρίσκεται μόλις 3 χιλιόμετρα από τη Χώρα της Αμοργού, και μόλις 1,5 από το διάσημο μοναστήρι της Παναγίας Χοζοβιώτισσας.

Η περίφημη παραλία της Αγίας Άννας, γνωστής και από την ταινία «Το Απέραντο Γαλάζιο».

 

Σήμα κατατεθέν της παραλίας είναι τα κρυστάλλινα γαλαζοπράσινα νερά, τα οποία, σε συνδυασμό με τη βραχώδη περιοχή και τα πράσινα περιβόλια επάνω από την ακτή, συνθέτουν τη λεγόμενη «άγρια ομορφιά» του τοπίου. Κατεβαίνοντας (στα αριστερά σας) θα συναντήσετε το μικρό εκκλησάκι, που ενίοτε επιλεγόταν για γάμους και βαφτίσια ακόμα και από ξένους τουρίστες του νησιού. Έπειτα θα προσεγγίσετε την παραλία, η οποία είναι βραχώδης με χοντρό και λεπτό βοτσαλάκι, ενώ αν κολυμπήσετε στα βαθιά νερά της, έπειτα από ένα σημείο, θα αντικρίσετε μέρος του μοναστηριού.

Διάλειμμα στο αναψυκτήριο «Απέραντο Γαλάζιο» για τις απαραίτητες εικόνες από αέρα με το drone, και επιστροφή στο αυτοκίνητό μας. Στόχος της Nissan είναι να σημειώσει εξηλεκτρισμένες πωλήσεις στην Ευρώπη σε ποσοστό 50% έως το 2024, οπότε το νέο Nissan Qashqai δε θα είναι διαθέσιμο μόνο με τον κινητήρα βενζίνης 1.3 DiG-T (τον είχαμε πρωτοδεί το 2018) προδιαγραφών Euro 6d-full πλέον, εξοπλισμένο με υβριδική τεχνολογία, αλλά και με το πλήρως υβριδικό e-Power (από την άνοιξη του 2022).

Το αυτοκίνητο άμεσα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις με απόδοση 140 και 158 ίππους, με την τελευταία να διατίθεται και με το νέο κιβώτιο ταχυτήτων X-Tronic CVT, αλλά και σε τετρακίνητη παραλλαγή. Εμείς, πίσω από το τιμόνι της έκδοσης των 140 ίππων με το μηχανικό κιβώτιο, το πρώτο πράγμα που παρατηρούμε είναι η βελτιωμένη θέση οδήγησης.

Ο 1.3 DiG-T έχει βελτιωθεί περαιτέρω για το νέο Qashqai, με πενήντα προσφάτως σχεδιασμένα εξαρτήματα. O υπερσυμπιεστής διαθέτει τώρα μία ηλεκτρικά ελεγχόμενη βαλβίδα επανακυκλοφορίας του αέρα για ταχύτερη απόκριση, ενώ τα νέα ακροφύσια βελτιώνουν το κεντρικό μπεκ ψεκασμού. Η μειωμένη τριβή σε διάφορα κινούμενα μέρη βελτιώνει τις εκπομπές ρύπων, και το φίλτρο σωματιδίων βενζίνης διαθέτει ένα νέο υπόστρωμα.

 

Το 12βολτο υβριδικό σύστημα βοηθάει το μοντέλο να παρουσιάζει μια πιο γεμάτη απόδοση, ειδικά ανάμεσα στις 1.650 με 4.000 σ.α.λ., όπου παρουσιάζεται και η μέγιστη ροπή του, αλλά και μια πιο συγκρατημένη μέση κατανάλωση, που κυμαίνεται στα 9,8 λίτρα/100 χλμ. με το Eco πατημένο και στα 10,9 λίτρα/100 χλμ. στο Standard. Το υβριδικό σύστημα των 12V παρέχει υποβοήθηση ροπής, εκτεταμένη απενεργοποίηση του κινητήρα σε κατάσταση ακινητοποίησης, γρήγορη επανεκκίνηση και ομαλή επιβράδυνση όταν ο οδηγός αφήνει το γκάζι, με βελτιώσεις τόσο στην οικονομία καυσίμου όσο και στις τιμές CO2 (- 4 γρ./χλμ.), ενώ προσθέτει μόλις 22 κιλά στα συνολικά του μοντέλου, γεγονός που το βοηθάει και στις επιδόσεις.

Πώς λειτουργεί; Κατά την επιβράδυνση, η ενέργεια ανακτάται και αποθηκεύεται στην μπαταρία ιόντων λιθίου. Αυτή η ενέργεια παρέχεται στη συνέχεια κατά τη διάρκεια της απενεργοποίησης του κινητήρα σε στάση, στην επιβράδυνση κάθε στιγμή που ο οδηγός αφήνει το γκάζι (μόνο σε εκδόσεις CVT) και στην υποβοήθηση ροπής (Torque Assist). Όταν το αυτοκίνητο επιβραδύνει σε στάση με ταχύτητες μικρότερες από 18 χλμ./ώρα και σε λειτουργία Brake on, ο κινητήρας θα σβήσει και η αποθηκευμένη ενέργεια χρησιμοποιείται για την τροφοδοσία του ηλεκτρικού εξοπλισμού του οχήματος. Αυτό επιτρέπει την εκτεταμένη αδρανοποίηση του κινητήρα και τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου. Κατά την επιτάχυνση (20 έως 110 χλμ./ώρα), η ενέργεια της μπαταρίας προσφέρει υποβοήθηση στον κινητήρα με επιπλέον ροπή +6 Nm, για έως και 20 δευτερόλεπτα.

Το μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων έχει βελτιωθεί, τόσο στην αίσθηση όσο και στην ουσία, προσφέροντας πιο άμεση και σπορ αίσθηση αλλαγής των 6 ταχυτήτων. Η ποιότητα κύλισης του μοντέλου είναι καλή, με τις αναρτήσεις (γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός, ημιάκαμπτος άξονας πίσω) να φιλτράρουν καλά τις όποιες ανωμαλίες του οδοστρώματος, ενώ η βελτιωμένη ηχομόνωση της καμπίνας και τα ποιοτικά υλικά με την καλή συναρμογή βοηθούν σε αυτό το σημείο, αφήνοντας εκτός τους όποιους ενοχλητικούς ήχους, ακόμα και σε χωμάτινες επιφάνειες. Οι κλίσεις του αμαξώματος είναι περιορισμένες παρά τα 180 χλστ. που απέχει από το έδαφος, το σύστημα πέδησης (αεριζόμενοι δίσκοι 296 χλστ. εμπρός και 292 χλστ. πίσω) λειτουργεί υποδειγματικά, ενώ σωστή είναι η υποβοήθηση του συστήματος διεύθυνσης και σωστές οι πληροφορίες που φτάνουν στα χέρια του οδηγού.

Ο τιμοκατάλογος του νέου Nissan Qashqai στην Ελλάδα ξεκινάει από τα 24.490 ευρώ και φτάνει έως τα 37.990 ευρώ. Οι διαθέσιμες εκδόσεις με βάση τον εξοπλισμό είναι οι Elite, Premium, N-Connecta, N-Connecta Feel, Techna και Techna Plus. Έντεκα τα διαθέσιμα χρώματα αμαξώματος, πέντε οι προτάσεις για εξωτερική διχρωμία, τέσσερις οι διαφορετικές ταπετσαρίες και πέντε τα σχέδια ζαντών αλουμινίου από 17 έως 20 ίντσες.

Συνταγή εγγύηση!

Για επίλογο στο οδοιπορικό μας έχουμε αφήσει την Κάτω Μεριά, ένα από τα πιο όμορφα χωριά της Αμοργού. Το προσεγγίζεις ακολουθώντας το δρόμο που διασχίζει σαν φίδι τη ράχη της Αμοργού, αφήνοντας πίσω τη Χώρα. Στο δρόμο προς τα εκεί συναντάμε τον Αϊ-Γιώργη Βαλσαμίτη, το ιστορικό μοναστήρι όπου αξίζει να κάνετε μία στάση. Φτάνοντας στην Κάτω Μεριά αντικρίζεις μια περιοχή γεμάτη διάφορες φυτείες, ενώ στην πλαγιά του λόφου με θέα όλη την πεδιάδα βρίσκεται το Καμάρι. Απέχει 12 χιλιόμετρα από τη Χώρα και κύρια ασχολία των κατοίκων είναι η αλιεία, η γεωργία και η κτηνοτροφία. Ακολουθεί το χωριό Βρούτση, ενώ ξεχωριστό είναι και το χωριό Αρκεσίνη, που απέχει περίπου 15 χιλιόμετρα από τη Χώρα. Τα σπιτάκια εδώ είναι χτισμένα στην πλαγιά του όρους Κόρακα, ενός άσπρου βουνού, και βλέπουν στον Κάμπο της Κάτω Μεριάς. Μετά την Αρχαία Αρκεσίνη είναι η Κολοφάνα με τα αραιά σπιτάκια και τις καλαίσθητες αυλές τους. Στολίδι της Κάτω Μεριάς είναι και η Καλοταρίτισσα, ένα απάνεμο λιμανάκι με αμμώδη παραλία. Προορισμός εγγύηση, λοιπόν, αυτό το Κυκλαδονήσι, όπως ακριβώς και το μοντέλο της Nissan.

Στολίδι της Κάτω Μεριάς είναι και η Καλοταρίτισσα, ένα απάνεμο λιμανάκι με αμμώδη παραλία.

 

To Qashqai έχει καταφέρει το δύσκολο και το σπάνιο, να είναι δηλαδή «καταδικασμένο» να πετύχει και σε αυτήν τη γενιά του, ακόμα και με τον αναμενόμενα -λόγω του συνολικά αναβαθμισμένου πακέτου- υψηλότερο τιμοκατάλογο, ο οποίος ξεκινάει από τα 24.490 ευρώ (έκδοση Elite) για το 4×2 των 140 ίππων με το μηχανικό 6άρι κιβώτιο. Δεν είναι τυχαίο, άλλωστε, το γεγονός ότι ακόμη δεν το είδαμε καλά καλά, και οι παραγγελίες των υποψήφιων αγοραστών στην Ευρώπη έχουν ήδη ξεπεράσει τις 10.000.

Ο κόσμος φαίνεται να ανταποκρίνεται στο κάλεσμα της Nissan και είναι έτοιμος να στηρίξει και πάλι τη συνταγή εγγύηση της κατηγορίας, η οποία μεταξύ άλλων προσφέρει πλέον ολοκαίνουργια πλατφόρμα, προηγμένες επιλογές εξηλεκτρισμένων κινητήριων συνόλων, ποιότητα, αναβαθμισμένα χαρακτηριστικά άνεσης, ευκολίας και ασφάλειας και φυσικά την πιο ολοκληρωμένη οδηγική συμπεριφορά στην ιστορία του μοντέλου. Φυσικά, ο ανταγωνισμός που θα βρει στο δρόμο του είναι σκληρός και κορυφαίος, επιπέδου Citroen C5 Aircross, Skoda Karoq και Hyundai Tucson, οπότε και εμείς επιφυλασσόμαστε για τη συνέχεια των δοκιμών και των συγκριτικών με το νέο Nissan Qashqai._ Μ. Σαλ.

Στο δρόμο για το… απέραντο γαλάζιο.

NISSAN QASHQAI 1.3 DiG-T 140 PS HYBRID MΤ 4×2

> ΚΥΒΙΣΜΟΣ: 1.332 κ.εκ. > ΜΕΓ. ΙΣΧΥΣ: 140 ίπποι/5.500 σ.α.λ. > ΜΕΓ. ΡΟΠΗ: 240 Nm/1.650-4.000 σ.α.λ. > ΚΙΒΩΤΙΟ: Μηχανικό 6 σχέσεων > ΑΝΑΡΤΗΣΗ EΠΡΟΣ: Γόνατα ΜακΦέρσον > ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΙΣΩ: Ημιάκαμπτος άξονας > ΜΗK.xΠΛ.xΥΨ.: 4.425×1.835×1.625 χλστ. > ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 2.665 χλστ. > ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ: 504-1.593 λίτρα > ΒΑΡΟΣ: 1.330-1.464 κιλά > ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ: 180 χλστ. > 0-100 ΧΛΜ./ΩΡΑ: 12,2 δλ.* > ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ: 188 χλμ./ώρα* > ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟΥ: 9,8 λίτρα/100 χλμ. > ΕΚΠΟΜΠΗ CO2: 146-148 γρ./χλμ. > ΤΙΜΗ ΕΚΔΟΣΗΣ ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟΥ: 26.790 ευρώ (Premium)

*ΤΙΜΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ

TIPS

Τι να δούμε; Την Παναγία Χοζοβιώτισσα, το μοναστήρι που είναι χτισμένο στον πιο απόκρημνο βράχο του όρους Προφήτης Ηλίας, 300 μέτρα πάνω από τη θάλασσα. Αναζητήστε τις ωραίες δραστηριότητες των Αμοργιανών: γιορτή της ψημένης, του παστελιού, της μουσικής, αγώνες τρεξίματος, ημέρες γαστρονομίας Αμοργού, καταδυτικοί αγώνες. Το σημείο αναφοράς για την Κάτω Μεριά είναι η Αγία Παρασκευή.

Τι και πού να φάμε; Στην Αιγιάλη, στα: «Λουκάκη Ξανά» (φωτ.), «Νησί», «Αμοργιαλός», «Ταβέρνα το Πανόραμα» και για γλυκό στο «Τρατάρισμα». Στα Κατάπολα: «Ανέμι», «Το Καμάρι». Στη Χώρα: «Το Λιοτρίβι», «Τρανζιστοράκι», «Apospero», αλλά και στο «Καλλιστώ». Σημειώστε ακόμη: «Στον Πύργο» στην τοποθεσία Αρκεσίνη Αγίας Τριάδας και «Το Στέκι του Μαχαίρα» στον Ασφοντυλίτη. Δοκιμάστε την ψημένη ρακή και γευθείτε το παραδοσιακό «πατατάτο».

 

Ευχαριστούμε πολύ την κυρία Ιωάννα Συνοδινού για τη σημαντική βοήθειά της στην πραγματοποίηση του οδοιπορικού μας και, φυσικά, για την άνετη διαμονή μας στα εξαιρετικά δωμάτια του «Askas Pension» στην Αιγιάλη. www.askaspension.gr, τηλ.: 22850.73333

 

Στέκι της νεολαίας… και όχι μόνο του νησιού το «Disco The Que», με ιδανική θέα στο ηλιοβασίλεμα.

 

Καλό πρωινό, ωραίες μουσικές και όμορφη ατμόσφαιρα για κάθε στιγμή της ημέρας στο «Περγαλίδι», στη Λαγκάδα Αιγιάλης.

 

Κάτι που συναντάς σπάνια. Πλωτό σουβλατζίδικο στον όρμο της Αιγιάλης.

 

Η Μονή της Παναγίας Χοζοβιώτισσας σε υψόμετρο 300 μέτρων. Μην το χάσετε – ανεβείτε τα 300 λιθόστρωτα σκαλιά, αξίζει!

Δείτε και το βίντεο του οδοιπορικού με το νέο Nissan Qashqai:

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!