X
Οδοιπορικά

Hyundai Tucson και Yamaha Tenere: Οδοιπορικό στην Άνδρο!

Σε ιδανικό προορισμό για πολυήμερες διακοπές ή ακόμα και για τριήμερο, χάρη στη μικρή απόσταση από τη Ραφήνα, με δύο αγχολυτικά οχήματα (Hyundai Tucson και Yamaha Tenere), με τα οποία το ταξίδι εντός και εκτός δρόμου μετατρέπεται σε απόλαυση. Σαλπάρουμε για Άνδρο!

Κείμενο: Μανώλης Σαλούρος / Φωτογραφίες: Θάνος Ηλιόπουλος

Aνδρος – Υδρούσα, χαίρε!*

*Το «Σημειωματάριο Ανδρέα Εμπειρίκου», από όπου δανειστήκαμε και τον τίτλο για το οδοιπορικό μας, κυκλοφόρησε με την ευκαιρία της έκθεσης φωτογραφιών του μεγάλου ποιητή και πεζογράφου στο Πολιτιστικό Καφενείο «Θέμελος», στο Μπατσί της Άνδρου, τον Ιούλιο-Σεπτέμβριο του 2008.

Όλα φαντάζουν πλέον διαφορετικά και η αισιοδοξία έχει επιστρέψει στις «αποσκευές» του μυαλού μας, με τον καλοκαιρινό ήλιο, τις μπλε αποχρώσεις του ουρανού, της θάλασσας και της Ελλάδας να αποτελούν τον σημαντικότερο σύμμαχο για να γυρίσουμε για τα καλά σελίδα, πάντα με τεράστια προσοχή. Αποστολή μας αυτήν τη φορά είναι το αρχοντικό νησί των καπεταναίων, του νεοκλασικού πολιτισμού, του Ανδρέα Εμπειρίκου και του Θεόφιλου Καΐρη, η Άνδρος. Το βορειότερο Κυκλαδονήσι και το δεύτερο σε μέγεθος μετά τη Νάξο, που διαφέρει αρκετά από τα υπόλοιπα του μαγικού αυτού συμπλέγματος, το οποίο είναι άμεσα συνυφασμένο με το ελληνικό καλοκαίρι.

Ευχαριστούμε την Golden Star Ferries για τη μεταφορά μας προς και από το νησί της Άνδρου με Superferry II.

Με αφετηρία το λιμάνι της Ραφήνας, έπειτα από μόλις δύο ώρες και σε απόσταση 36 ναυτικών μιλίων, προσεγγίζεις έναν παράδεισο έκτασης 381 τετραγωνικών χιλιομέτρων, με μια απίστευτη βεντάλια επιλογών να ανοίγεται μπροστά σου, είτε για πολυήμερες διακοπές ή ακόμη και για το πάντα ξεχωριστό διάλειμμα του τύπου… «φεύγουμε Παρασκευή απόγευμα και γυρνάμε Κυριακή βράδυ!». Μαζί μας αυτήν τη φορά η ιδανική, η απόλυτη παρέα, που αποτελείται από το C-SUV Hyundai Tucson τέταρτης γενιάς και τη Yamaha Tenere 700 Rally Edition.

Hyundai Tucson και Yamaha Tenere: Σε δύο και τέσσερις τροχούς!

Ώρα 07:50, και το Superferry II της Golden Star Ferries σαλπάρει, έχοντας ως πρώτη στάση τον προορισμό μας, το λιμάνι του Γαυρίου, πριν συνεχίσει για Τήνο και Μύκονο. Μαζί με τους συνήθεις υπόπτους (Μ. Σαλ. & Θ.Η.), αυτήν τη φορά και ο Γιάννος Κατσιμπάρος (motoandbiketv.gr), ως οδηγός-δοκιμαστής της Tenere και συντάκτης των σχετικών αποσπασμάτων εδώ. Έχοντας οργανώσει την καταδρομική μας απόβαση μέχρι και την τελευταία λεπτομέρεια, μιας και η επιστροφή μας θα είναι με το απογευματινό δρομολόγιο των 16:30, ξεκινάμε.

Τα οχήματά μας μαγνητίζουν τα βλέμματα των κατοίκων του νησιού, από την αποβίβασή τους κιόλας. Το τετρακίνητο -εν προκειμένω- Hyundai Tucson 1.6 Τ-GDi 48V Hybrid των 180 ίππων με το 7τάχυτο DCT έχει μια επαναστατικά νέα εμφάνιση, βασισμένη στη φιλοσοφία «Sensuous Sportiness», με τα νέα κρυφά φώτα στη μάσκα του (Parametric Hidden Lights, όπως χαρακτηριστικά τα αναφέρει η εταιρεία) να αποτελούν το βασικό του γνώρισμα.

Το μοντέλο διαθέτει μεγαλύτερο και φαρδύτερο αμάξωμα σε σχέση με τον προκάτοχό του, ενώ η μυώδης εικόνα του συνδυάζει ακμές και δυναμικές αναλογίες με έντονες επιφάνειες. Σημειώστε ενδεικτικά ότι το μήκος του έχει αυξηθεί κατά 20 χλστ. (4.500 χλστ.), το πλάτος κατά 15 χλστ. (1.865 χλστ.), το ύψος κατά 5 χλστ. (1.650 χλστ.), ενώ και το μεταξόνιο έχει πάει στα 2.680 χλστ.(+10 χλστ.). Έτσι, αναφερόμαστε στο πιο ευρύχωρο Tucson αυτών των δεκαεπτά ετών παρουσίας του, με τους πίσω επιβάτες να έχουν στη διάθεσή τους 26 χλστ. επιπλέον αέρα για τα πόδια τους. Την ίδια ώρα, η χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ έχει αυξηθεί από 3 έως 107 λίτρα, ανάλογα με την έκδοση κινητήρα και το σύστημα μετάδοσης, φτάνοντας στη μεγαλύτερη διαμόρφωσή του τα 620 λίτρα (έως 1.799 με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων). Το «δικό μας», με το βενζινοκινητήρα και το ήπιο υβριδικό 48V σύστημα, προσφέρει από 577 έως 1.756 λίτρα, ενώ εξαιρετικά βολική είναι και η αυτόματη ανάκλιση των πίσω καθισμάτων, που διαιρούνται σε ποσοστό 40:20:40. Στοιχεία που εκτιμάς και εκμεταλλεύεσαι πολύ σε ταξίδια…

Βολεύεσαι καλά στη θέση οδήγησης και παρατηρείς το πλήρως ψηφιακό κόκπιτ, που αποτελείται από έναν νέο πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών και από μία οθόνη AVN-T επίσης 10,25 ιντσών στο κέντρο της κονσόλας. Το φαρδύ πάνω μέρος του ταμπλό ενώνεται άψογα με τις επενδύσεις στις πόρτες, αγκαλιάζοντας κατά μία έννοια τους εμπρός επιβάτες. Η ποιότητα των υλικών και η συναρμογή τους είναι σε εξαιρετικά υψηλό επίπεδο.

Όσον αφορά την κινητήρια δύναμη του μοντέλου του οδοιπορικού μας, οι Κορεάτες έχουν συνδυάσει τη 48V ήπια υβριδική τεχνολογία (μπαταρία ιόντων λιθίου 0,44 kW) με κινητήρα 1.6 T-GDi με 180 ίππους, είτε ως προσθιοκίνητο με μηχανικό 6τάχυτο κιβώτιο είτε με 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7DCT και τετρακίνηση, ακριβώς όπως το «δικό μας».

Ας μας συστήσει όμως και ο Γιάννος την Tenere… «Όταν δεις την καινούργια Yamaha Tenere Rally Edition, δύο πράγματα μπορεί να σου έρθουν στο μυαλό. Αν είσαι μεγαλούτσικος, η πρώτη σου Tenere 600 του 1984, με τα αγωνιστικά χρώματα, τον έναν κύλινδρο και τα δύο ψηλά φτερά. Αν είσαι μικρός, τότε μάλλον σου θυμίζει κάποια φωτογραφία του πατέρα σου καταχωνιασμένη σε ένα κουτί, όπου είναι η ίδια μηχανή και ο πατέρας σου νέος σε κάποιο νησί, δικάβαλο με κάποια νεαρή, που δεν είναι μητέρα σου!

Η Yamaha έκανε μια γενναία επιστροφή στο μέλλον. Φορτωμένη με τον τεράστιο μύθο του Dakar, χωρίς ηλεκτρονικά, με μόλις 204 κιλά γεμάτη, είναι στ’ αλήθεια adventure. Μπορεί να ταξιδέψει, on ή off road, ακόμη και με συνεπιβάτη και βαλίτσες. Μόνος σου μπορείς να κάνεις έως και σοβαρό enduro, αρκεί να έχεις εμπειρία, μιας και τα κιλά της αποδεικνύονται ιδανικά. Από ηλεκτρονικά έχει μόνο ABS, το οποίο απενεργοποιείται. Η διαφορά της με την απλή Tenere εστιάζει, όπως ήταν αναμενόμενο, στη χωμάτινη χρήση. Λάστιχα για χρήση εκτός δρόμου, ενισχυμένη ποδιά αλουμινίου, προστατευτικό αλυσίδας, ενισχυμένο κάλυμμα ψυγείου, εξάτμιση Akrapovic, λαστιχένια προστατευτικά για τα γόνατα στο ντεπόζιτο και σέλα 895 χλστ., 20 χλστ. περισσότερα από της απλής Tenere. Ο δικύλινδρος υγρόψυκτος με την ονομασία “CP2” κινητήρας έχει 698 κ.εκ., αποδίδει 73,4 ίππους στις 8.500 σ.α.λ., ροπή 68 Nm στις 6.500 σ.α.λ. και η τελική ταχύτητα που μπορεί να δώσει στη μοτοσυκλέτα είναι 190 χλμ./ώρα».

Μαγικές παραλίες, πράσινες οάσεις και… πολιτισμός!

Ένας προορισμός που προσφέρει απλόχερα τα πάντα! Αυτό είναι η Άνδρος, ή Υδρούσα όπως επίσης θα τη βρείτε να αναφέρεται, λόγω των πολλών πηγών της. Με κατεύθυνση το Νότο, περνάμε από τις πλέον πολυσύχναστες και οργανωμένες παραλίες (Άγιος Πέτρος, Χρυσή Άμμος) και προσεγγίζουμε το κοσμοπολίτικο Μπατσί. Σαφέστατα το πιο τουριστικό ψαροχώρι του νησιού, με δωμάτια για κάθε γούστο και βαλάντιο και με καταστήματα εστίασης με μεγάλη ποικιλία σε γεύσεις.

Πρωί στο γραφικό Μπατσί της Άνδρου.

Από εκεί οι επιλογές είναι πολλές. Μία από αυτές είναι η διαδρομή που συναντά τα «πνιγμένα» στο πράσινο χωριά Άρνη, Ρέματα και Κατάκοιλο, στα οποία μπορείτε να απολαύσετε και εξαιρετικά ντόπια εδέσματα. Εμείς συνεχίζουμε προς τη θέση Σταυροπέδα, όπου ο κεντρικός δρόμος του νησιού χωρίζει στα τρία. Αριστερά οδηγεί στην πρωτεύουσα (Χώρα), ευθεία κατευθύνεται προς το γραφικό ψαροχώρι Κόρθι (κοντά του και η περίφημη παραλία «Της Γριάς το πήδημα»), ενώ δεξιά οδηγεί στις παραλίες Χαλκολιμιώνας και Αποθήκες, κατεύθυνση την οποία παίρνουμε και εκμεταλλευόμαστε φωτογραφικά τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου, με τα οχήματά μας να ανταποκρίνονται κάτω από όλες τις συνθήκες.

Συνεχίζοντας με κατεύθυνση τη Χώρα και πριν από τον οικισμό της Μεσαριάς, συναντάμε αριστερά το δρόμο που οδηγεί σε έναν εξαιρετικής ομορφιάς καταπράσινο οικισμό, τους Μένητες. Δροσερό pit-stop στην πλατεία του χωριού με τις πολυφωτογραφημένες βρύσες, μέσα σε ένα σκηνικό με αιωνόβια δέντρα, κελαηδήματα πουλιών, γαλήνια «μουσική» από το θρόισμα των φύλλων, αλλά και καλές επιλογές για φαγητό και καφέ.

Απαραίτητο το δροσερό pit-stop στους Μένητες.

Ολοκληρώνοντας τη διαδρομή στην κεντρική οδική αρτηρία του νησιού φτάνουμε στη Χώρα, αφού πρώτα την έχουμε απολαύσει από ένα σημείο που προτείνουμε ανεπιφύλακτα, το ελικοδρόμιο. Είναι χτισμένη πάνω σε χερσόνησο και στο κάτω άκρο της βρίσκεται ο διάσημος Αφανής Ναύτης. Η Χώρα καταλήγει σε ένα μικρό νησάκι, πάνω στο οποίο είναι χτισμένο το μεσαιωνικό κάστρο. Μπροστά και αριστερά του κάστρου υπάρχει ο φάρος Τουρλίτης. Χτίστηκε το 1887, καταστράφηκε από τους Γερμανούς στον πόλεμο και ανακατασκευάστηκε το 1994, με έξοδα της οικογένειας Γουλανδρή. Μια περιοχή πλημμυρισμένη από πολιτισμό, μουσεία (Αρχαιολογικό, Μοντέρνας Τέχνης, Ναυτικό, Λαογραφίας), ιδρύματα (Κυδωνιέως, Καΐρειος βιβλιοθήκη), αλλά και ιδανική για περιπάτους στα γραφικά σοκάκια της, όπως και για διασκέδαση στα μπαρ και στις ταβέρνες της.

Καλές επιλογές για μπάνιο κοντά της, το Νειμποριό και το Παραπόρτι, ενώ υπάρχουν και ναοί που αξίζει να επισκεφθεί κανείς, όπως η Παναγία Θεοσκέπαστη (πολιούχος του νησιού) και φυσικά το γνωστό εκκλησάκι-καρτ ποστάλ Αγία Θαλασσινή, που είναι χτισμένο πάνω σε βράχο. Από το Νειμποριό, δίπλα από τον Ναυτικό Όμιλο, ξεκινά ο δρόμος προς τα χωριά Στενιές και Αποίκια. Έπειτα από περίπου ένα χιλιόμετρο ανηφορικής διαδρομής, υπάρχει παράκαμψη δεξιά που οδηγεί στις παραλίες Εμπρός και Πίσω Γιάλια, αλλά και στο καταπράσινο χωριό Στενιές, με το ποτάμι του και την πυκνή βλάστηση. Στα βορειοανατολικά του νησιού και η Βουρκωτή, το χωριό με το μεγαλύτερο υψόμετρο, αλλά και το σημείο από όπου ξεκινούν οι δρόμοι προς τις περίφημες παραλίες Άχλα και Βόρη.

Στην παραλία Παραπόρτι.

Μέσα από τις πανέμορφες αλλά και απαιτητικές διαδρομές, εντός και εκτός δρόμου, προκύπτουν και τα οδηγικά συμπεράσματα από τα δύο οχήματά μας. Η απόδοση του κινητήρα στο Tucson είναι απόλυτα ικανοποιητική, παρά το τσιμπημένο βάρος της κατασκευής (από 1.558 έως 1.689 κιλά η συγκεκριμένη έκδοση), με τις αλλαγές των σχέσεων να πραγματοποιούνται αρκούντως ομαλά. Βασισμένο στη νέα πλατφόρμα Ν3, χαρακτηρίζεται από την εξαιρετική λειτουργία της ανάρτησης, η οποία επιτυγχάνει αξιοσημείωτη ισορροπία ανάμεσα στην άνεση, την αίσθηση και την αποτελεσματικότητα στον έλεγχο των δυναμικών χαρακτηριστικών του στον γρήγορο ρυθμό. Οι κλίσεις του πλαισίου είναι ιδιαίτερα περιορισμένες, κάτι που οφείλεται εν μέρει στη λογική απόσταση των 170 χλστ. του αμαξώματος από το έδαφος.

Από εκεί και πέρα, η λειτουργία της τετρακίνησης (παρέχεται και η δυνατότητα κλειδώματος με το πάτημα ενός κουμπιού) αποτελεί βασικό ατού, ειδικότερα σε εξορμήσεις αυτού του τύπου. Το σύστημα διεύθυνσης, παρά την τεχνητά βαριά αίσθησή του (πολύ περισσότερο στο πρόγραμμα Sport Normal και Εco τα άλλα δύο), παρέχει τις πληροφορίες που χρειάζεται ο οδηγός, ενώ αποδοτικό αποδεικνύεται και εκείνο της πέδησης σε όλες τις συνθήκες.

Αν και τη γνωρίζει πολύ καλά απ’ ό,τι φαίνεται από τα λόγια του, τον εντυπωσιάζει για ακόμα μία φορά η Tenere τον Γιάννο, μέσα από την απλότητα και την αποτελεσματικότητά της… «Η νέα Tenere είναι μια πραγματικά on-off μοτοσυκλέτα. Δεν είναι μάρκετινγκ τρικ, είναι για να πάρεις τα βουνά, αφού στη χώρα μας δεν υπάρχει έρημος. Κάνει όμως και για την πόλη, αφού το τιμόνι περνάει πάνω από τους καθρέφτες των μποτιλιαρισμένων τετράτροχων και το χωμάτινο στήσιμο θα φάει για πρωινό λακκούβες, σαμαράκια, κράσπεδα και γενικά όλες τις ανωμαλίες στο οδόστρωμα. Έχει ροπή που θα σε ξεκολλήσει από τον κίνδυνο άμεσα, και μπορεί να φρενάρει ακόμη και πλαγιολισθαίνοντας.

Για τη σημερινή εποχή η Tenere θεωρείται σπαρτιάτικη. Και είναι. Αλλά την οδηγείς εσύ, και όχι η μονάδα του επεξεργαστή που δίνει εντολές στα διάφορα traction, wheelie ή όποιο άλλο control πάρει εντολή κάθε νανοδευτερόλεπτο. Εσύ θα τη σηκώσεις σούζα, εσύ θα την ντριφτάρεις. Αν ξέρεις. Αν δεν ξέρεις, μπορείς να βγαίνεις τα Σαββατοκύριακα και σιγά σιγά να μάθεις. Εδώ δεν υπάρχει off road mode. Η Tenere είναι off road mode από μόνη της, και βέβαια είναι η best value for money πρόταση της αγοράς!».

Hyundai Tucson και Yamaha Tenere: Βιτάλι για επίλογο και… Ζόρκος!

Όλα τα ωραία κάποτε τελειώνουν και, δυστυχώς, είμαστε ήδη σε mode επιστροφής. Παρ’ όλα αυτά, έχουμε αφήσει για επίλογο μία από τις καλύτερες γωνιές του νησιού, ίσως την καλύτερη παραλία του, και σαφέστατα μία από τις πιο ενδιαφέρουσες χωμάτινες διαδρομές για να προσεγγίσεις τον φημισμένο Ζόρκο, ενώ κοντά βρίσκεται και η εξαιρετική παραλία Βιτάλι! Στα βόρεια του νησιού, λοιπόν, ως μία τελευταία παράκαμψη πριν από την επιστροφή μας στο Γαύριο και από εκεί στη Ραφήνα, περίπου στις 18:20, όπου και πέφτει η αυλαία αυτού του οδοιπορικού, σε ένα νησί με πληθώρα επιλογών, με δύο οχήματα ιδανικά για ταξιδιωτικές εξορμήσεις, τα οποία ξέρουν πώς να σου κάνουν άνετη τη ζωή!_ Μ. Σαλ.

«Πετώντας» πάνω από την Αγία Θαλασσινή.

TIPS

Τι να δούμε; Η Άνδρος έχει πολλά μουσεία, με γνωστότερο το Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης στη Χώρα, το οποίο ιδρύθηκε το 1979 από το Ίδρυμα Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή. Στη Χώρα επίσης είναι το Αρχαιολογικό Μουσείο, όπου φιλοξενούνται εκθέματα από τον αρχαίο οικισμό της Ζαγοράς, το Ναυτικό Μουσείο, με φωτογραφίες και μακέτες πλοίων, το Μουσείο Λαογραφίας και Χριστιανικής Τέχνης και το Ίδρυμα Κυδωνιέως, στο οποίο διοργανώνονται σε ετήσια βάση οι «Πλόες», μια έκθεση με έργα ζωγράφων. Εκτός Χώρας, υπάρχουν τρία μουσεία. Στο Συνέτι βρίσκεται το Λαογραφικό, όπου εκτίθενται διάφορα αντικείμενα και ενδύματα παλαιότερης εποχής των κατοίκων της Άνδρου. Στην Παλαιόπολη βρίσκεται ακόμα ένα Αρχαιολογικό, με ευρήματα από τις ανασκαφές της αρχαίας Παλαιόπολης, και στον Πιτροφό υπάρχει το Μουσείο Ελιάς Κυκλάδων, που στεγάζεται σε παλιό ελαιοτριβείο.

Με φόντο τον Αφανή Ναύτη.

Τι και πού να φάμε; Το παραδοσιακό πιάτο του νησιού είναι η φρουτάλια (φωτ.), μια ομελέτα με πατάτες τηγανιτές και παραδοσιακά ανδριώτικα λουκάνικα. Δοκιμάστε την εκδοχή που περιλαμβάνει και παραδοσιακό τυρί. Ένα άλλο τοπικό φαγητό είναι ο λαμπριάτης, που μαγειρεύεται το Πάσχα και είναι κατσίκι με γέμιση τυριών. Το νησί είναι γνωστό για τα γλυκά του κουταλιού και τα αμυγδαλωτά, όπως τα καλτσούνια και τις παστίτσιες. Δοκιμάστε την κουζίνα του «Κόσση» στο Γαύριο, του «Ό,τι Καλό», του «Μαστέλλο» και του «Σταμάτη» στο Μπατσί, του «Ενδοχώρα» στη Χώρα, του «Sea Satin Nino» στον όρμο Κορθίου, ενώ αξίζουν οι γεύσεις και η θέα από το «Μπαλκόνι του Αιγαίου».

HYUNDAI TUCSON 1.6 T-GDi 48V HYBRID 180 PS 4WD 7DCT

ΚΥΒΙΣΜΟΣ: 1.598 κ.εκ. > ΜΕΓ. ΙΣΧΥΣ: 180 ίπποι/5.500 σ.α.λ. > ΜΕΓ. ΡΟΠΗ: 265 Nm/1.500-4.500 σ.α.λ. > ΚΙΝΗΣΗ: Στους τέσσερις τροχούς > ΚΙΒΩΤΙΟ: Αυτόματο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων (7-DCT) > ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΜΠΡΟΣ: Γόνατα ΜακΦέρσον με ψαλίδια βάσης > ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΙΣΩ: Πολλαπλών συνδέσμων > ΜΗK.xΠΛ.xΥΨ.: 4.500×1.865×1.650 χλστ. > ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 2.680 χλστ. > ΒΑΡΟΣ: 1.558-1.689 κιλά > ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ: 170 χλστ. > 0-100 ΧΛΜ./ΩΡΑ: 9 δλ. > ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ: 201 χλμ./ώρα > ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟΥ: 9 λίτρα/100 χλμ. > ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ: 54 λίτρα > ΕΚΠΟΜΠΗ CO2 (WLTP): 159 γρ./χλμ. > ΤΙΜΗ: Από 25.490 ευρώ (1.6T 48V 150 PS 2WD 6MT, Exclusive) > ΤΙΜΗ ΕΚΔΟΣΗΣ ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟΥ: 33.290 ευρώ (Distinctive)

YΑΜΑΗA TENERE 700 RALLY EDITION

Κινητήρας: Δικύλινδρος, υγρόψυκτος > Κυβισμός: 698 κ.εκ. > Μέγιστη ισχύς: 73,4 ίπποι/8.500 σ.α.λ. > Μέγιστη ροπή: 68 Nm/6.500 σ.α.λ. > Βάρος: 204 κιλά > Μέση κατανάλωση: 5,4 λίτρα/100 χλμ. > Τιμή: 12.190 ευρώ

Ευχαριστούμε πολύ για τη βοήθεια στη δοκιμή της Yamaha Tenere και -πάνω απ’ όλα- για την καλή παρέα τον Γιάννο Κατσιμπάρο (motoandbiketv.gr).

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!