top icon
Οδοιπορικά

Alfa Romeo Junior: Οδοιπορικό στην Τοσκάνη με την Ibrida

La vita è bella! «Η ζωή είναι ωραία» και, όσο υπάρχουν μάρκες όπως η Alfa Romeo και προορισμοί όπως η Τοσκάνη, εμείς θα την απολαμβάνουμε σε επαγγελματικό και προσωπικό επίπεδο. Αφορμή αυτήν τη φορά η ολοκαίνουργια Junior Ibrida 1.2 136 PS MHEV

Κείμενο: Μανώλης Σαλούρος / Φωτογραφίες: Γιάννης Κουσκούτης

Ο συνδυασμός Alfa Romeo και Τοσκάνης μοιάζει ιδανικός! Πόση ομορφιά, φινέτσα και ταμπεραμέντο μπορούν να χωρέσουν στις σελίδες αυτού του οδοιπορικού; Είναι μια διαδρομή που περιμέναμε καιρό να κάνουμε, αναζητώντας την κατάλληλη στιγμή. Και αυτή ήρθε… απολύτως λογικά, ταυτόχρονα με το λανσάρισμα μιας εμπορικής Alfa Romeo. Η ολοκαίνουργια Junior είναι η πρόταση του μιλανέζικου εργοστασίου στην κορυφαία κατηγορία της εποχής, αυτήν των B-SUV.

Alfa Romeo Junior

H Alfa Romeo Junior σηματοδοτεί την επιστροφή της φίρμας στην κατηγορία B έπειτα από απουσία έξι ετών. Αντί όμως για σουπερμίνι, όπως ήταν η MiTo, μπαίνει με φούρια και ιταλικό ταμπεραμέντο σε αυτήν των B-SUV.

Εν προκειμένω στη διάθεσή μας έχουμε τη βασική εκδοχή της, η οποία, απ’ ό,τι φαίνεται και από τις πρώτες προπαραγγελίες, είναι αυτή που θα βάλει τους Ιταλούς δυναμικά στην εμπορική κούρσα. Ο λόγος για την «Ibrida» ή, αν προτιμάτε, την MHEV 1.2 των 136 ίππων, που συνδυάζεται στάνταρντ με αυτόματο 6άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Ενσωματωμένος σε αυτό, το eDCT6, είναι ένας 48V ηλεκτροκινητήρας 21 kW (28,5 ίππων), που υπό συνθήκες χαμηλού φορτίου (για την ακρίβεια στην εκκίνηση) εξασφαλίζει αμιγώς ηλεκτρική κίνηση. Σημειώστε ότι, όπως και σε άλλα μοντέλα του ομίλου, θα ακολουθήσει και μία τετρακίνητη έκδοση με ίδια μηχανικά μέρη, με τον κωδικό «Q4». Ας μη χρονοτριβούμε όμως άλλο. Η απευθείας πτήση για Milano (όπως ήταν να ονομαστεί αρχικά) απογειώνεται στις 08:35. Στις 10:10 ώρα Ιταλίας ξεκινάει το «Italian Job» του επόμενου τριημέρου μας!

Alfa Romeo Junior

Alfa Romeo Junior: Στρατηγική ενός pit stop για το ηλιοβασίλεμα!

Σε μισή ώρα αλλά με κόστος 130 ευρώ για το ταξί από το αεροδρόμιο Μαλπένσα, φτάνουμε στο κέντρο του Μιλάνου, όπου ο Ρομπέρτο Φράνκι από την αντιπροσωπεία της Stellantis μας παραδίδει την ολοκαίνουργια Alfa Romeo Junior Ibrida, μόλις με 400 χιλιόμετρα στο οδόμετρο. Το μοντέλο που δοκιμάζουμε είναι η έκδοση Speciale, με χαρακτηριστική πράσινη απόχρωση και κόκκινη ρίγα χαμηλά στη σιλουέτα της. Η 1.2 MHEV των 136 ίππων διατίθεται σε δύο εκδόσεις: την Junior στα 29.900 ευρώ και τη Speciale στα 32.500 ευρώ. Υπενθυμίζουμε ότι η γκάμα διαθέτει και δύο αμιγώς ηλεκτρικές εκδοχές, την απλή Elettrica των 156 ίππων και τη Veloce των 280 ίππων, που είχαμε οδηγήσει στο τεύχος Αυγούστου.

Alfa Romeo Junior

Αρχικά την είπαν «Milano» και, μόλις μία εβδομάδα από την αποκάλυψή της, «Junior», έπειτα από νομικό κώλυμα λόγω της παραγωγής της στην Πολωνία. Σε κάθε περίπτωση, είναι μια Alfa Romeo που μας αρέσει, στα πρότυπα της εποχής μας.

Αυτήν τη φορά δεν έχουμε το άγχος της φόρτισης να μας… στοιχειώνει, αφού η δουλειά μας δε σχετίζεται μόνο με την οδήγηση, αλλά και με το χρόνο που απαιτείται για τη φωτογράφιση. Με όλα έτοιμα, τα φωτογραφικά και τις αποσκευές μας στα 415 λίτρα του πορτ μπαγκάζ (έως 1.280 με πεσμένα τα πίσω καθίσματα), φεύγουμε για Τοσκάνη, την πανέμορφη περιφέρεια της Κεντρικής Ιταλίας, συνολικής έκτασης 23.000 τ.χλμ. και περίπου 3,6 εκατομμυρίων κατοίκων, η οποία αποτελείται από δέκα επαρχίες: Αρέτσο, Γκροσέτο, Λιβόρνο, Λούκα, Μάσα-Καράρα, Πίζα, Πιστόια, Πράτο, Σιένα, Φλωρεντία. Με πρωτεύουσα και μεγαλύτερη πόλη τη Φλωρεντία, η ευρύτερη περιοχή είναι γνωστή για τα τοπία και την πολιτιστική κληρονομιά της, ενώ έξι τοποθεσίες της αποτελούν Μνημεία Παγκόσμιας Κληρονομιάς της UNESCO. Συγκεκριμένα, το ιστορικό κέντρο της Φλωρεντίας, το ιστορικό κέντρο της Σιένα, η πλατεία του Καθεδρικού Ναού της Πίζας, το ιστορικό κέντρο του Σαν Τζιμινιάνο, το ιστορικό κέντρο Πιέντσα και η Βαλ ντ’ Όρτσια.

Alfa Romeo Junior

Ακριβώς αυτή η τελευταία τοποθεσία είναι ο στόχος μας για σήμερα νωρίς το απόγευμα, έπειτα από περίπου 420 χιλιόμετρα. Τοπία της περιοχής έχουμε όλοι δει αμέτρητες φορές στο διαδίκτυο και στους παγκόσμιους ταξιδιωτικούς οδηγούς. Από εκεί προέρχονται πολλές «ινσταγκραμικές» αναρτήσεις με τα περίφημα κυπαρίσσια της Τοσκάνης, τα οποία συνθέτουν ακόμα μία πινελιά τελειότητας σε αυτή την τοποθεσία, που μοιάζει με πραγματικό έργο τέχνης!

Alfa Romeo Junior

Συνεχίζοντας τις πρώτες συστάσεις με αυτό τον προορισμό, σημειώστε ότι το υπέδαφος της ευρύτερης περιοχής περιέχει σίδηρο, λιγνίτη, υδράργυρο, μάρμαρο, αλάβαστρο, και το έδαφος είναι εύφορο για καλλιέργειες, με τα αμπέλια της και τα κρασιά της Τοσκάνης να αποτελούν μερικές από τις κορυφαίες καλλιέργειες και ποικιλίες της υφηλίου. Διαρρέεται από τα ποτάμια Άρνο, Ομβρόνε, Τίβερη, Τσετσίνα, ενώ το έδαφός της είναι γενικά λοφώδες και οι πεδιάδες της αποτελούν κατά βάση την κοιλάδα του Άρνου. Στα ανατολικά της υψώνονται τα τοσκανικά Απένινα, ενώ βορειοδυτικά συνορεύει με την Εμίλια-Ρομάνια και τη Λιγουρία, ανατολικά με την Ούμπρια και την περιφέρεια Μάρκε, νότια με το Λάτιο και δυτικά βρέχεται από τη θάλασσα της Λιγυρίας και το Τυρρηνικό πέλαγος.

Alfa Romeo Junior

Συζητώντας όλα αυτά, με συνοδοιπόρο τον Γιάννη Κουσκούτη αντί του συνήθους υπόπτου Θάνου Ηλιόπουλου (γρήγορα και πάλι δίπλα μας, αγαπημένε!), προσεγγίζουμε το σωστό σημείο του χάρτη ακριβώς την κατάλληλη -φωτογραφικά- στιγμή, στο ηλιοβασίλεμα!

Alfa Romeo Junior

Υπέροχο Σαν Κουίρικο ντ’ Όρτσια, πρωί και βράδυ, και γεμάτο επιλογές κάθε περίοδο! Σίγουρα θα βρείτε κάπου ωραία να φάτε στα πολλά μαγαζάκια, όπως και εμείς εκείνο το βράδυ, αλλά και να μείνετε.

Στο ταξίδι μας από το Μιλάνο προς τη Βαλ ντ’ Όρτσια (με διόδια 31 ευρώ), το πρώτο B-SUV στην ιστορία της Alfa Romeo μας έχει ήδη εντυπωσιάσει, ακόμα και στον ανοιχτό δρόμο, παρόλο που θεωρητικά δεν είναι το πιο ισχυρό του σημείο. Ο λόγος είναι ο μικρός κυβισμός των 1.199 κ.εκ. του τρικύλινδρου κινητήρα τούρμπο, γνωστού ως «PureTech», που συναντάται σε όλα τα μοντέλα της Stellantis. Παρά τις περιορισμένες δυνατότητες του κινητήρα, το σύνολο των 136 ίππων (εκ των οποίων οι 28,5 προέρχονται από τον εμπρός ηλεκτροκινητήρα των 21 kW) και τα 230 Nm ροπής, ενισχύεται από τη 48βολτη υβριδική τεχνολογία, επιτρέποντας στο όχημα να κινείται αρκετά σβέλτα. Η επιτάχυνση από στάση στα πρώτα 100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 8,9 δευτερόλεπτα (9 δλ. στη βασική έκδοση Elettrica και 5,9 δλ. στη Veloce). Η τελική ταχύτητα των 206 χλμ./ώρα είναι η υψηλότερη σε όλη την γκάμα του μοντέλου, αφού οι αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις περιορίζονται στα 150 χλμ./ώρα (η 156 ίππων έκδοση) και 200 χλμ./ώρα (η 280 ίππων έκδοση).

Alfa Romeo Junior

Alfa Romeo Junior: «Bella macchina – bella Toscana»

Η πρώτη μας νύχτα στην Τοσκάνη είναι ιδανική, τόσο από πλευράς επαγγελματικών υποχρεώσεων όσο και από πλευράς γαστρονομικών και τουριστικών επιλογών. Παρά το γεγονός ότι ο καλός φίλος του περιοδικού και του Σ.Χ., Μάσιμο Ραβανέλι, δεν έχει ανοίξει το ξενοδοχείο του «La Locanda del Castello» στην εν λόγω -εκτός τουριστικής- περίοδο, ούτε το εξαιρετικό «Ristorante del Castello» το βράδυ της Τρίτης που βρισκόμαστε στο Σαν Τζοβάνι Ντ’ Άσο, η περιοχή μας προσφέρει αμέτρητες και εξαιρετικές επιλογές. Όλα τα γύρω χωριά αποτελούν πραγματικούς θησαυρούς. Μονταλτσίνο, Μοντιτσιάνο, Σαν Kουίρικο, αλλά και οι μεγαλύτερες γραφικές πόλεις της περιοχής, όπως η Πιέντσα, το Μοντεπουλτσιάνο και το Αρέτσο, χωρίς υπερβολή, συγκαταλέγονται στις πιο ενδιαφέρουσες τουριστικές τοποθεσίες που αξίζει να επισκεφτεί κανείς έστω και μία φορά στη ζωή του. Απολαμβάνουμε κάθε στιγμή, καθώς η όμορφη Alfa Romeo και η μοναδική Τοσκάνη, όπως μας φώναξε γεμάτος ενθουσιασμό ένας Alfista από το παράθυρο της δικής του Giulia, δημιουργούν την τέλεια ατμόσφαιρα για να παρασυρθούμε από το ρυθμό τους. Μας έχουν αιχμαλωτίσει στην ομορφιά τους, κάνοντάς μας να κινούμαστε σαν ερωτευμένα έρμαια αυτής της φυσικής μαγείας.

Alfa Romeo Junior

Με τις compact διαστάσεις της (μήκος 4.173 χλστ., πλάτος 1.781 χλστ., ύψος 1.539 χλστ. για την υβριδική έκδοση, 1.532 για την Elettrica και 1.505 για τη Veloce), η Alfa Romeo Junior, κατά τη γνώμη μας, καταφέρνει να συνδυάσει με μοναδικό τρόπο κομψότητα και σπορ χαρακτήρα, αποτελώντας την πιο ελκυστική σιλουέτα στην κατηγορία της. Οι μικροί πρόβολοι, τα μυώδη φτερά και το χαρακτηριστικό πίσω τελείωμα (σε στυλ Giulia TZ, σύμφωνα με τους σχεδιαστές), σε συνδυασμό με την κομψότητα των λεπτομερειών, δημιουργούν μια ισχυρή σχεδιαστική ταυτότητα.

Alfa Romeo Junior

Το σήμα κατατεθέν της Junior είναι το μεγάλο ανάγλυφο έμβλημα της Alfa Romeo στη μάσκα, ενώ οι στενοί, τριπλοί, ενεργοί Full LED Matrix προβολείς εμπρός, και οι LED πίσω (3+3, όπως αναφέρονται) προσδίδουν μια δυναμική και σύγχρονη εικόνα. Αξιοσημείωτο είναι ότι το λογότυπο «JUNIOR» δεν αναφέρεται πουθενά, με την ένδειξη «ALFA ROMEO» να εμφανίζεται μόνο στο πίσω κέντρο και την ένδειξη «SPECIALE» (στην περίπτωσή μας) ψηλά στα εμπρός φτερά.

Alfa Romeo Junior

Στο εσωτερικό η εικόνα είναι πιο απλή, θυμίζοντας αρκετά τα συγγενικά μοντέλα Jeep Avenger και Fiat 600, με το κόκπιτ προσανατολισμένο σαφώς στον οδηγό. Εμπρός του βρίσκεται ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών, ενώ δεξιά του, με ελαφριά κλίση προς το μέρος του, η οθόνη του infotainment, επίσης 10,25 ιντσών, ολοκληρώνει την εικόνα ενός σύγχρονου και ευχάριστου περιβάλλοντος οδήγησης.

Alfa Romeo Junior

Pit stop… δέηση στην ιστορική διαδρομή του Mille Miglia και φωτογραφία στην προτομή του Τάτσιο Νουβολάρι (16 Νοεμβρίου 1892-11 Αυγούστου 1953), κορυφαίου Ιταλού οδηγού, άρρηκτα συνδεδεμένου και με την Alfa Romeo!

Alfa Romeo Junior: Ό,τι πιο σπορ σε Β-SUV σήμερα

Η Alfa Romeo Junior προσφέρει τρία προγράμματα οδήγησης: το Natural, για καθημερινή χρήση, το Advanced Efficiency, που στοχεύει στην εξοικονόμηση ενέργειας, και το Dynamic, όπου η χαρτογράφηση της υποβοήθησης του τιμονιού και η απόκριση του γκαζιού δίνουν προτεραιότητα στις επιδόσεις. Οδηγώντας τη στο μαγευτικό αλλά στενό επαρχιακό δίκτυο της Τοσκάνης, είναι αμέσως προφανές πόσο βολεύουν οι compact διαστάσεις της για έναν γρήγορο ρυθμό οδήγησης, ενώ ταυτόχρονα αναγνωρίζεις την καθαρή οδηγική απόλαυση που προσφέρει. Με την Junior, η Alfa Romeo φαίνεται να έχει επιστρέψει στην ουσία των SUV της μάρκας, καθώς, αν και το Tonale είναι πανέμορφο, δεν ανταποκρίνεται πλήρως στα οδηγικά μας «θέλω». Μολονότι ιδανικά θα ήθελες λίγο πιο βαρύ το σύστημα διεύθυνσης (με 2,75 στροφές από άκρη σε άκρη και κύκλο στροφής 10,5 μέτρων), οι ρυθμίσεις της Junior είναι απόλυτα ικανοποιητικές. Το σύστημα ανάρτησης, παρά τον ημιάκαμπτο άξονα στο πίσω μέρος (με ΜακΦέρσον εμπρός), εξασφαλίζει έναν εξαιρετικό συνδυασμό άνεσης και σπορ συμπεριφοράς, απορροφώντας άψογα τις ανωμαλίες του οδοστρώματος και διατηρώντας τον σπορ χαρακτήρα του όταν αποφασίσεις να την πιέσεις.

Alfa Romeo Junior

Η λειτουργία του κιβωτίου e-DCS6 χαρακτηρίζεται από τις ήπιες αλλαγές σχέσεων, κάνοντάς το ιδανικό για καθημερινή χρήση. Ωστόσο, και υπό πίεση, διατηρεί την ιταλική αίσθηση και ανταποκρίνεται επαρκώς στις απαιτήσεις του οδηγού. Το σύστημα πέδησης, με δίσκους εμπρός και πίσω, είναι πλήρως επαρκές για το βάρος του αμαξώματος, και η συνεργασία με τα ελαστικά Goodyear διαστάσεων 215/55 R18, που εφοδίαζαν τη Speciale στην εκδοχή του οδοιπορικού μας, αποδεικνύεται άριστη.

Στο τέλος της ημέρας, ακόμα και οδηγώντας την πιο «βασική» εκδοχή της Alfa Romeo Junior, μπορούμε με σιγουριά να πούμε ότι τα σκήπτρα στην κατηγορία των οδηγοκεντρικών B-SUV έχουν αλλάξει χέρια. Η πρωτοκαθεδρία ανήκει πλέον στην Ιταλία, και συγκεκριμένα στην Alfa Romeo, ξεπερνώντας ακόμα και τα αγαπημένα μας Ford Puma και Peugeot 2008.

Alfa Romeo Junior

Ο λόγος για το πρώτο B-SUV στην ιστορία της Alfa Romeo, οπότε ενδιαφέρον παρουσιάζει και η απόσταση από το έδαφος του μοντέλου. Ως Ibrida 195 χλστ., ως Elettrica 200 χλστ., ενώ η κορυφαία Veloce απέχει μόλις… 169 χλστ.

Alfa Romeo Junior: Σιένα, Πίζα, Φλωρεντία και Σαν Τζιμινιάνο για επίλογο

Πάμε για «τερματισμό» σε ένα ταξιδιωτικό στο οποίο οφείλετε να αφιερώσετε πολλές μέρες, και όχι δύο διανυκτερεύσεις όπως εμείς, αφού ακόμα και το κάθε χωριό και η κάθε μεσαιωνική πόλη από αυτές της Τοσκάνης αποτελούν από μόνα τους προορισμό. Στην επιστροφή για Μιλάνο, κινούμαστε μόνο σε «Strade Statale» (SS), θέλοντας να απολαύσουμε όσο το δυνατόν περισσότερο αυτά τα μέρη.

Alfa Romeo Junior

Το Πόντε Βέκιο (Παλιό Γεφύρι) είναι ένα μεσαιωνικό πέτρινο κλειστό τρίτοξο γεφύρι πάνω από τον Ποταμό Άρνο στη Φλωρεντία, γνωστό για την ύπαρξη μαγαζιών χτισμένων κατά μήκος του, όπως συνηθιζόταν τότε. Αρχικά τα μαγαζιά αυτά ήταν κρεοπωλεία, στις μέρες μας όμως οι κάτοχοί τους είναι κοσμηματοπώλες, έμποροι έργων τέχνης και πωλητές αναμνηστικών.

Δημιουργούμε… καλώς εννοούμενο πανικό μέσα στο κέντρο της Σιένα με την «Άλφα» μας για χάρη της φωτογράφισης, απολαμβάνουμε το Πόντε Βέκιο (Παλιό Γεφύρι) πάνω από τον Ποταμό Άρνο στη Φλωρεντία, χαζεύουμε για ακόμα μία φορά την κλίση του πύργου στην Πίζα, αλλά παρκάρουμε με μόλις 2,5 ευρώ έξω από το Σαν Τζιμινιάνο για να περπατήσουμε στη μεσαιωνική πόλη των πύργων, να απολαύσουμε πάστα και τζελάτο και να γεμίσουμε με αυθεντικές ιταλικές εικόνες τον σκληρό δίσκο του μυαλού μας, από έναν προορισμό που θα μπορούσαμε να επισκεπτόμαστε συνέχεια. Arrivederci bella Toscana!_ Μ. Σαλ.

Alfa Romeo Junior

Το αγαπημένο μας Σαν Τζιμινιάνο είναι μία από τις καλύτερα διατηρημένες μεσαιωνικές πόλεις της Ιταλίας. Βρίσκεται πάνω σε λόφο, σε υψόμετρο 324 μ., στην επαρχία της Σιένας. Η πόλη είναι διάσημη για τη μεσαιωνική οχυρωματική της αρχιτεκτονική με τείχη, πύλες και πύργους (έχουν διασωθεί 14 από τους 74 – εξού και ο χαρακτηρισμός του ως «Μεσαιωνικό Μανχάταν»), για το εξαιρετικό λευκό κρασί της «Vernaccia di San Gimignano», το «καλύτερο παγωτό στον κόσμο», όπως διαφημίζουν, και το οκταγωνικό πηγάδι στο κέντρο της πλατείας.

ALFA ROMEO JUNIOR IBRIDA 1.2 136 PS MHEV

ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΙΝΗΣΗΣ: β/κ + η/κ >ΚΥΒΙΣΜΟΣ (β/κ): 1.199 κ.εκ. >ΣΥΝΔΥΑΣΤΙΚΗ ΙΣΧΥΣ: 136 ίπποι >ΣΥΝΔΥΑΣΤΙΚΗ ΡΟΠΗ: 230 Nm >ΚΙΝΗΣΗ: Στους εμπρός τροχούς >KΙΒΩΤΙΟ: Αυτόματο 6 σχέσεων (eDCT6) >ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΜΠΡΟΣ: Γόνατα ΜακΦέρσον >ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΙΣΩ: Ημιάκαμπτος άξονας >ΜΗΚ.xΠΛ.xΥΨ.: 4.173x1.781x1.539 χλστ. >ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 2.567 χλστ. >ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ: 415-1.280 λίτρα >ΒΑΡΟΣ: 1.305 κιλά >0-100 ΧΛΜ./ΩΡΑ: 8,9 δλ. >ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ: 206 χλμ./ώρα >ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΔΟΚΙΜΗΣ: 6,5 λτ./100 χλμ. >ΕΚΠΟΜΠΗ CO2: 110-117 γρ./χλμ. >ΤΙΜΗ: 29.900 ευρώ (Junior) και 32.500 ευρώ (Speciale)

Alfa Romeo Junior

TIPS

Τι να δούμε / κάνουμε;

Τον καθεδρικό ναό της Φλωρεντίας > Τον ποταμό Άρνο όπως περνάει τη Φλωρεντία και τη γέφυρα Μόντε Βέκιο > Τον καθεδρικό ναό της Σιένας, την τεράστια πλατεία-σύμβολο της πόλης, Πιάτσα ντελ Κάμπο >Την Πιάτσα Γκράντε στο Αρέτσο > Το ανάκτορο Aldobrandeschi στο Γκροσέτο > Τον κεκλιμένο πύργο της Πίζας > Την πόλη Βολτέρα > Τη νήσο Έλβα, που αποτελεί το μεγαλύτερο νησί του Τοσκανικού αρχιπελάγους μετά τη Σικελία και τη Σαρδηνία > Το μνημείο του Γκαριμπάλντι στο κέντρο της Πάρμα > Να αγοράσετε κρασί, ζυμαρικά, αλλαντικά και φυσικά τυροκομικά (μαγικό πεκορίνο) από τα χωριά της Τοσκάνης, και ειδικά προσούτο και παρμεζάνα από την Πάρμα.

Alfa Romeo Junior

Η Σιένα, η ελκυστική πόλη των δεκαεπτά γειτονιών, είναι περίφημη για τα μνημεία της, όπως τον γοτθικό καθεδρικό της, τα μουσεία της, τη μεσαιωνική της ατμόσφαιρα, την κουζίνα της και το Πάλιο, μια παραδοσιακή μεσαιωνική ιπποδρομία που διεξάγεται δύο φορές το χρόνο, γύρω από την Πιάτσα ντελ Κάμπο.

Πού να φάμε;

«Ristorante del Castello» στο Σαν Τζοβάνι ντΆσο > «Bar Central» στο Σαν Κουίρικο ΝτΌρτσα > «Ristorante Pizzeria Canasta» στη Ρέτζιο Εμίλια > «Da Que’ Ganzi Trattoria Osteria» στη Φλωρεντία > «Antica Osteria» στη Σιένα > «La Vineria Di Montepulciano» στο Μοντεπουλτσιάνο > «Osteria San Giorgio» στη Λούκα. Σε γενικές γραμμές, όμως, θα σας πούμε αυτό: στην Τοσκάνη θα φάτε υπέροχα σε γωνιές, χωριά και τρατορίες για τις οποίες δεν έχετε διαβάσει ποτέ τίποτα. Εμπιστευτείτε την αίσθηση και την οσμή σας σε γεύσεις από σκόρδο, ελαιόλαδο, τρούφα, και… καλή απόλαυση!

Alfa Romeo Junior

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

  • Alfa Romeo Junior
  • Alfa Romeo Junior
  • Alfa Romeo Junior
  • Alfa Romeo Junior
  • Alfa Romeo Junior
  • Alfa Romeo Junior
  • Alfa Romeo Junior
  • Alfa Romeo Junior
  • Alfa Romeo Junior
  • Alfa Romeo Junior
  • Alfa Romeo Junior
  • Alfa Romeo Junior
  • Alfa Romeo Junior
  • Alfa Romeo Junior
  • Alfa Romeo Junior
  • Alfa Romeo Junior
  • Alfa Romeo Junior
  • Alfa Romeo Junior
  • Alfa Romeo Junior
  • Alfa Romeo Junior
  • Alfa Romeo Junior
  • Alfa Romeo Junior
  • Alfa Romeo Junior
  • Alfa Romeo Junior
  • Alfa Romeo Junior
  • Alfa Romeo Junior
  • Alfa Romeo Junior
  • Alfa Romeo Junior
  • Alfa Romeo Junior
  • Alfa Romeo Junior
  • Alfa Romeo Junior
  • Alfa Romeo Junior
  • Alfa Romeo Junior
  • Alfa Romeo Junior
  • Alfa Romeo Junior
  • Alfa Romeo Junior
  • Alfa Romeo Junior
  • Alfa Romeo Junior
  • Alfa Romeo Junior
  • Alfa Romeo Junior
  • Alfa Romeo Junior
  • Alfa Romeo Junior
  • Alfa Romeo Junior
  • Alfa Romeo Junior
  • Alfa Romeo Junior
  • Alfa Romeo Junior
  • Alfa Romeo Junior
  • Alfa Romeo Junior
  • Alfa Romeo Junior
  • Alfa Romeo Junior
  • Alfa Romeo Junior
  • Alfa Romeo Junior
  • Alfa Romeo Junior
  • Alfa Romeo Junior
  • Alfa Romeo Junior
  • Alfa Romeo Junior
  • Alfa Romeo Junior
  • Alfa Romeo Junior
  • Alfa Romeo Junior
  • Alfa Romeo Junior
  • Alfa Romeo Junior
  • Alfa Romeo Junior
  • Alfa Romeo Junior
  • Alfa Romeo Junior
  • Alfa Romeo Junior
  • Alfa Romeo Junior
  • Alfa Romeo Junior
  • Alfa Romeo Junior
  • Alfa Romeo Junior
  • Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

    ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ