top icon
Δοκιμές

Οδηγούμε το VW Golf 1.6 TDI DSG7 Edition 40

Με αφορμή τoν εορτασμό των 40 ετών του Golf, η VW παρουσίασε μία ξεχωριστή έκδοση του γερμανικού χάτσμπακ με πλούσιο εξοπλισμό, που συνδυάζεται με τους γνωστούς κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου.

Με αφορμή τoν εορτασμό των 40 ετών του Golf, η VW παρουσίασε μία ξεχωριστή έκδοση του γερμανικού χάτσμπακ με πλούσιο εξοπλισμό, που συνδυάζεται με τους γνωστούς κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου.

Το άκρως επιτυχημένο Golf γιορτάζει 40 χρόνια παρουσίας στην αγορά και η VW αποφάσισε να λανσάρει μία επετειακή έκδοση του μοντέλου που κυριαρχεί τα τελευταία χρόνια στην κατηγορία των χάτσμπακ. Ουσιαστικά, πρόκειται για μία εκδοχή με υψηλό επίπεδο εξοπλισμού και διακριτικά στοιχεία που μαρτυρούν την… ηλικία του. Η διαφορετικότητα του Golf Edition 40 είναι εμφανής από την πρώτη ματιά, αφού διαθέτει το αισθητικό πακέτο R-Line με τους διαφοροποιημένους προφυλακτήρες εμπρός και πίσω, όπως και τα πλαϊνά μαρσπιέ και τη διακριτική αεροτομή στο πίσω μέρος. Στην πιο επιθετική εικόνα, συμβάλλουν και οι ζάντες 17 ιντσών Singapore, αλλά και το χαμηλότερο κατά 15 χλστ. αμάξωμα, αφού το Golf 40 Edition εφοδιάζεται και με τη σπορ ανάρτηση της γερμανικής φίρμας. Φυσικά, δεν λείπουν λεπτομέρειες όπως τα διακριτικά R-Line στη μπροστινή μάσκα και στα εμπρός φτερά.

Στο εσωτερικό συναντάμε την κονσόλα aluminium look, ενώ το τιμόνι και ο επιλογέας έχουν δερμάτινη επένδυση. Αντίστοιχο υλικό, αλλά σε συνδυασμό με ύφασμα διαθέτουν και τα τύπου μπάκετ καθίσματα, των οποίων η σημαντικότερη διαφορά έγκειται στο γεγονός ότι αυτό του οδηγού διαθέτει τεχνολογία ergoactive, με συνολικά 14 ρυθμίσεις, εκ των οποίων οι 4 ηλεκτρικές, ενώ προσφέρει και λειτουργία μασάζ! Αμφότερα τα εμπρός καθίσματα είναι θερμαινόμενα, ενώ προσφέρουν και υποστήριξη μηρών. Παράλληλα, στο κέντρο της κονσόλας ξεχωρίζει η έγχρωμη οθόνη αφής 5 ιντσών, που διαθέτει θύρες SD και Aux in, αλλά και CD Player με MP3. Φυσικά, ούτε λόγος για τον εξοπλισμό ασφαλείας, αφού προσφέρονται όλα τα απαραίτητα συστήματα, ενώ στη βασική έκδοση περιλαμβάνεται και το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό XDS.

Βέβαια, ανάλογα με το ύψος της επένδυσης, υπάρχει η δυνατότητα τοποθέτησης μιας σειράς από καλούδια που θα κάνουν ακόμα πιο άνετη τη ζωή σας στο Golf. Η 4θυρη εκδοχή που είχαμε στη διάθεσή μας, εφοδιασμένη με τον πετρελαιοκινητήρα των 1.600 κ.εκ. απόδοσης 105 ίππων, που συνδυάζεται με το 7άρι DSG, διέθετε φώτα Xenon, ηλιοροφή, το πακέτο comfort (με αισθητήρες παρκαρίσματος και το πολυλειτουργικό τιμόνι), όπως και τα shift pads πίσω από το τιμόνι.

Από εκεί και πέρα, το Golf MK7 διατηρεί όλα τα χαρακτηριστικά που διακρίνουν και τα υπόλοιπα μοντέλα της σειράς. Το 7άρι DSG με τις κοντές και πυκνές σχέσεις δε χαρίζει μόνο καλύτερες επιδόσεις σε σχέση με τη χειροκίνητη έκδοση των 105 ίππων, αλλά και μεγαλύτερη ζωντάνια και σπιρτάδα κατά τη μετακίνηση στην πόλη. Το εύρος λειτουργίας του ντίζελ δεν είναι μεγάλο, αλλά με το επτάρι κιβώτιο καταφέρνεις και βρίσκεσαι στο ωφέλιμο εύρος στροφών, δηλαδή περίπου μεταξύ 2.000 μέχρι τις 3.500 σ.α.λ.. Σημειώνουμε δε, ότι η ισχύς των 105 ίππων είναι διαθέσιμη από τις 3.000 έως τις 4.000 σ.α.λ., ενώ η ροπή των 25 χλγμ. αποδίδεται στις 1.500-2.750 σ.α.λ. Επιπλέον, αξίζει να αναφέρουμε ότι η επιλογή του αυτόματου κιβωτίου δεν συμβάλλει μόνο στις καλύτερες επιδόσεις, αλλά και στη χαμηλότερη κατανάλωση, αφού η μέση τιμή άγγιξε τα 6.2 λτ./100 χλμ.

Βέβαια, με την προσθήκη της σπορ ανάρτησης, διαφορετική είναι η αίσθηση που περνάει το Golf 40 Edition στον οδηγό. Σαφώς πιο σφικτό από την απλή έκδοση, διαβάζει τις ανωμαλίες του δρόμου χωρίς όμως να κουράζει τους επιβάτες χάρη στο ικανοποιητικό της φιλτράρισμα. Μπορεί να μην εξασφαλίζει ποιότητα κύλισης ανάλογη των αναρτήσεων των απλών εκδόσεων, αλλά σίγουρα τονίζει τα σπορτίφ χαρακτηριστικά του πλαισίου. Το εμπρός μέρος έχει καλύτερη ανταπόκριση στις εντολές του χειριστή, ενώ μειωμένες είναι και οι κλίσεις του αμαξώματος. Παράλληλα, η πιο σκληρή ρύθμιση της ανάρτησης σε συνδυασμό με την παρουσία του ημιάκαμπτου άξονα στο πίσω μέρος, έχουν σαν αποτέλεσμα την τάση του πίσω μέρους να ελαφρώνει στο άφημα του πεντάλ του γκαζιού και στη μεταφορά βάρους. Όσο φυσικά το επιτρέπουν τα ηλεκτρονικά βοηθήματα τα οποία δεν απενεργοποιούνται πλήρως και σε αφήνουν με τη χαρά!

Το επετειακό Golf 40 Edition προσφέρεται και με τους βενζινοκινητήρες των 105 ίππων (1.200 TSI), των 122 (1.400 TSI), όπως και αυτόν των 150 ίππων και τεχνολογίας ACT, πάντα στα 1.400 κ.εκ. Αντίθετα, ο μοναδικός πετρελαιοκινητήρας με τον οποίο θα διατίθεται η συγκεκριμένη έκδοση θα είναι αυτός που είχαμε στη διάθεση μας, των 1.600 κ.εκ. και απόδοσης 105 ίππων. H βασική έκδοση των 1.200 κ.εκ. ξεκινάει με απόσυρση από τα 20.820 ευρώ, ενώ η πλέον ακριβή με τον πετρελαιοκινητήρα και το 7άρι DSG αγγίζει πάντα με απόσυρση τα 23.770 ευρώ. Κόστος λογικό, αν αναλογιστούμε ότι ο εξοπλισμός θεωρείται υπεραρκετός ακόμα και στη βασική έκδοση, αφού σχεδόν προσφέρει ό,τι θεωρούμε απαραίτητο το 2015. Με το αισθητικό πακέτο R-Line και τις 17άρες ζάντες είναι αναμφίβολα πιο όμορφο από τις απλές εκδοχές, ενώ με την προσθήκη της σπορ ανάρτησης είναι σαφώς πιο ευχάριστο στο δρόμο. Με αυτόν τον τρόπο, βέβαια, απευθύνεται σε ένα κοινό που θα διαθέτει πιο σπορτίφ χαρακτήρα και επιθυμεί να τον συνδυάσει με ένα υψηλό επίπεδο εξοπλισμού, ενώ οι πιο συντηρητικοί ίσως να επιλέξουν την απλή εκδοχή δίνοντας έμφαση στην άνεση._Π.Τ.

VW Golf 1.6 TDI DSG7 40 Edition

Κυβισμός: 1.598κ.εκ.

Ισχύς: 105 ίπποι / 3.000-4.000 σ.α.λ.

Ροπή: 25,5 χλγμ. / 1.500-2.500 σ.α.λ.

Κιβώτιο: Αυτόματο 7 σχέσεων

Ανάρτηση: Γόνατα ΜακΦέρσον, αντιστρεπτική (Εμπρός) – Ημιάκαμπτος, αντιστρεπτική (Πίσω)

Διάσταση Ελαστικών: 205/55/16

ΜxΠxY: 4.255x1.790x1.7452

Μεταξόνιο: 2.637

Βάρος: 1.369κιλά (Μέτρηση 4Τ)

Εκπομπή CO2: 102,0 γρ./χλμ.

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ (Μέτρηση 4Τ)

0-100: 11,6 δλ.

3η 50-80: 4,0 δλ.

4η 80-110: 6,2 δλ.

5η 120-140: 7,5 δλ.

6η/7η 120-140: 7,4/9,5 δλ.

0-400 μ.: 18,2 δλ. (123 χλμ./ώρα)

0-1000 μ.: 33,4 δλ. (156 χλμ./ώρα)

120-0: 57,8 μέτρα

Μέση κατανάλωση: 6,2 λτ./100 χλμ. (Μέτρηση 4Τ)

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ