top icon
Παρουσιάσεις

Οδηγούμε το Toyota Auris Touring Sports

Βρεθήκαμε στην Μαγιόρκα, έναν προορισμό που έχει διαλέξει η Toyota για να κάνει και την επίσημη παρουσίαση της νέας Corolla την επόμενη εβδομάδα, για να οδηγήσουμε το “μακρύ” Auris.

Συνοδευόμενο από τον κωδικό Touring Sports, είναι αλήθεια ότι από κοντά μας κέρδισε με την εμφάνισή του (ίσως να αδικείται μάλιστα από τις φωτογραφίες) η οποία συνδύαζεται ιδανικά με την επιπλέον άνεση που του χαρίζει το μεγαλύτερο μήκος του. Συγκεκριμένα, μιλάμε για 4.560 χλστ. όταν του “απλού” είναι 4.275 χλστ. , με το μεταξόνιο όμως και στις δύο περιπτώσεις να είναι στα 2.600 χλστ. Αυτοί οι περισσότεροι πόντοι στο μήκος, παίζουν τον ρόλο τους στο τομέα του πορτ μπαγκάζ, όπου σε αυτή την εκδοχή του μοντέλου είναι από 530 λίτρα έως 1.658 όταν η πίσω σειρά των καθισμάτων είναι πεσμένη, εξασφαλίζοντας μάλιστα έναν έξυπνα διαμορφωμένο -επίπεδο- χώρο, ο οποίος διαθέτει και κρυφούς σημεία από κάτω. Θυμίζουμε ότι για το Auris τα αντίστοιχα νούμερα είναι 354-777 χλστ.
Στον τομέα της κινητήριας δύναμης τώρα, τα γνωστά! Δηλαδή, όσο αφορά τους βενζινοκινητήρες, θα διατίθεται με τον 1.33 Dual VVT-i των 99 ίππων/6.000 σ.α.λ. και τον 1.6 Valvematic των 132 στις 6.400 σ.α.λ. Από εκεί και πέρα, οι γνωστοί μας 1.4 F-4D των 90 ίππων και ροπής 20,9 χλγμ./1.800-2.800 σ.α.λ. και ο δίλιτρος των 124 ίππων και 31,6 κιλών ροπής, έχουν αναλάβει την υποχρέωση να συμπληρώσουν την γκάμα όσο αφορά τις diesel εκδόσεις. Highlight -όσο αφορά τις επιλογές της κατηγορίας- είναι η υβριδική έκδοση του Toyota Auris Touring Sports με τον επίσης γνωστό μας 1.8 VVTI-i Hybrid των 136 ίππων και των μόλις 85 γρ./χλμ. εκπομπών CO2. Οι εκδόσεις που μάλλον θα έχουν και μεγαλύτερο εμπορικό ενδιαφέρον για την ελληνική αγορά, 1.33 και 1.4 D-4D, δυστυχώς, απουσίαζαν από την παρουσίαση…
Η αίσθησή μας πάντως, γνωρίζοντας και από το Auris, είναι ότι από τους συγκεκριμένους δύο, αυτός που θα τα κατάφερνε αξιοπρεπώς, με το συγκεκριμένο μοντέλο, είναι ο ροπάτος diesel. Από αυτά που οδηγήσαμε στην Μαγιόρκα, σημειώνουμε τη σωστή λειτουργία του 1.6, με εξαίρεση τις χαμηλές σ.α.λ., την αναμενόμενη αρχοντιά -παντού- του 2.0 D-4D και φυσικά την οικονομική μας βόλτα με την υβριδική έκδοση, η οποία δεν ξεπέρασε ποτέ τα 6,8 λίτρα (φαντάζει ουτοπική παρ όλα αυτά η εργοστασιακή μέτρηση των 3,7 λίτρων/100 χλμ., για την μέση κατανάλωση) ακόμη και όταν χρειάστηκε να το πιέσουμε αρκετά, με ταυτόχρο αποτέλεσμα και τον ενοχλητικό ήχο που βγάζει, η συγκεκριμένη έκδοση, όταν ανεβαίνει ο ρυθμός… 
Δυστυχώς, στο ταξίδι δεν μας αποκάλυψαν πότε και αν θα φέρουν το μοντέλο στην ελληνική αγορά αλλά και ούτε το πόσο θα κοστίζει. Οφείλουμε να σημειώσουμε όμως, ότι αν η τιμή είναι λογική άρα και η διαφορά του ελάχιστη από το “μικρό”, τότε αυτό αποτελεί χωρίς αμφιβολία ένα πιο ολοκληρωμένο πακέτο, χωρίς μάλιστα αισθητικούς ενδοιασμούς…_Μ. Σαλ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ