top icon
Παρουσιάσεις

Οδηγούμε το Toyota Auris 2010

Στη χρονιά που διανύουμε, το Toyota Auris ανανεώνεται στα σημεία και συνεχίζει ακάθεκτο την εμπορική του σταδιοδρομία.

Στη χρονιά που διανύουμε, το Toyota Auris ανανεώνεται στα σημεία και συνεχίζει ακάθεκτο την εμπορική του σταδιοδρομία.
 
Aυτό που φαίνεται από την αρχή είναι η εικόνα. Ενσωματώθηκαν τα νέα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά που έχουμε δει στο Avensis και στo πιο πρόσφατο Verso. Εσωτερικά έγινε προσπάθεια να γλυκάνουν την εικόνα των πλαστικών ντύνοντας με μαλακής αφής υλικά το ντουλαπάκι εμπρός από το συνοδηγό και το πάνω μέρος του πίνακα οργάνων. Υπάρχουν όμως και συνοδευτικές λεπτομέρειες, όπως ο στάνταρ πλέον δερμάτινος επιλογέας ταχυτήτων και το τιμόνι ή η λευκή γραμματοσειρά των κύριων οργάνων ελέγχου που ισχυροποιούν τον αέρα ανανέωσης.  
 
Ωστόσο, στο Auris, σε όλα οι μηχανικοί της Toyota έχουν βάλει το χέρι τους παντού. Στις αναρτήσεις με διαφορετικό set-up στα αμορτισέρ, «πείραξαν» το ηλεκτρικά υποβοηθούμενο τιμόνι, υπάρχει ένας νέος κινητήρας στη γκάμα -ο 1.800αρης του Avensis- ενώ το σύστημα ευστάθειας VSC/TRC όπως το λέει η Toyota θα είναι στάνταρ σε όλη την γκάμα. Στην πράξη το Auris του 2010 έχει πράγματι μια πιο ραφιναρισμένη αίσθηση στο δρόμο από πριν και κυρίως με εμφανώς πιο ποιοτική κύλιση. Το κράτημα ήταν και εξακολουθεί να είναι καλό και δεδομένου του VSC/TRC τα πράγματα μόνο πιο θετικά μπορούν να θεωρηθούν.
 
Το νέο Auris έρχεται και πιο εξοπλισμένο. Εκτός από το σύστημα ευστάθειας σε όλες τις εκδόσεις θα διαθέτει δερμάτινο επιλογέα και τιμόνι, ηλεκτρικούς καθρέπτες και θύρα USB. Αυτός ο επιπλέον εξοπλισμός επηρεάζει την τιμή μόλις 360 ευρώ σε σχέση με το παρελθόν. Έτσι το Auris 1.33 στη βασική έκδοση Casual φτάνει τα 15.850 ευρώ. Ενδιαφέρον έχει τέλος και μια έκδοση Sport με εξοπλισμό ανάλογο του προφίλ της, τροχούς 17 ιντσών η οποία θα τοποθετηθεί ανάμεσα στην δεύτερη έκδοση Unique και την κορυφαία premium.
 
 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ