top icon
Παρουσιάσεις

Οδηγούμε το Suzuki SX4 S-Cross

Με μεγαλύτερες διαστάσεις από τον προκάτοχό του απευθύνεται στο μέσο οικογενειάρχη που σήμερα για τις μεταφορικές του ανάγκες καταφεύγει στα crossover.

Με μεγαλύτερες διαστάσεις από τον προκάτοχό του απευθύνεται στο μέσο οικογενειάρχη που σήμερα για τις μεταφορικές του ανάγκες καταφεύγει στα crossover.
 
Με το που αντικρίζεις το διάδοχο του γνωστού μας SX4 είναι ξεκάθαρο που στοχεύει. Με σαφώς μεγαλύτερες διαστάσεις από τον προκάτοχό του απευθύνεται στο μέσο οικογενειάρχη που σήμερα για τις μεταφορικές του ανάγκες καταφεύγει στη νέα γενιά αυτοκινήτων οι οποίες ακούνε στον χαρακτηρισμό crossover.
Με δυναμικές γραμμές, όπως επιτάσσει η κατηγορία, ικανή απόσταση από το έδαφος, αλλά και 4κίνητες εκδόσεις για όσους σκοπεύουν να αναζητήσουν την ιδανική διαδρομή σε λιγότερο βατά οδοστρώματα, το SX4 S-Cross δείχνει στις προδιαγραφές να πληροί τις ανάγκες των αγοραστών.
Για να έχουμε, όμως και μια πραγματική αίσθηση της αναμόρφωση του SX4, η Suzuki πραγματοποίησε μια καλοσχεδιασμένη δημοσιογραφική παρουσίαση στη Φλωρεντία, αξιοποιώντας το πολύ ενδιαφέρον, οδικό δίκτυο της περιοχής, δίνοντάς μας τη δυνατότητα να κινηθούμε τόσο σε αυτοκινητόδρομο, όσο και στους φιδωτούς δρόμους στο καταπράσινο τοπίο της Τοσκάνης.
Ο υποψήφιος αγοραστής δεν θα προβληματιστεί ιδιαίτερα στην επιλογή κινητήριου συνόλου, καθώς θα κληθεί να επιλέξει ανάμεσα σε έναν κινητήρα βενζίνης και ντίζελ, αμφότεροι στα 1.600 κ.εκ. με απόδοση 120 ίππων. Από εκεί και πέρα οι επιλογές πληθαίνουν, καθώς και στις δύο περιπτώσεις το SX4 S-Cross διατίθεται τόσο σε προσθιοκίνητες, όσο και 4κίνητες εκδόσεις. Μια ακόμα επιλογή αφορά στο σύστημα μετάδοσης της βενζινοκίνητης έκδοσης που προσφέρεται με χειροκίνητο 5άρι κιβώτιο, ή CVT, με δυνατότητα χειροκίνητης επιλογής ανάμεσα σε 7 προεπιλεγμένες σχέσεις και paddles στο τιμόνι. Όσο για το ντίζελ, διατίθεται αποκλειστικά με χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο.
 
Στην πρώτη αυτή γεύση από το νέο SX4 επιλέξαμε την πετρελαιοκίνητη έκδοση, τόσο στη δικίνητη, όσο και στην 4κίνητη παραλλαγή της. Πριν προχωρήσουμε σε λεπτομέρειες, αξίζει να επισημάνουμε ότι αυτό που χαρακτηρίζει την οδήγηση του S-Cross, από την πρώτη κιόλας στιγμή είναι το πόσο εύκολα, φυσικά και ξεκούραστα εξελίσσονται όλα πίσω από το τιμόνι του αυτοκινήτου: από το πως βολεύεσαι στη θέση οδήγησης, μέχρι την αίσθηση των χειριστηρίων και την άνεση της ανάρτησης.
 
Το SX4 S-Cross μπορεί να μη σε ξαφνιάζει πουθενά, είναι όμως σωστά ισορροπημένο και δεν πρόκειται να σε απογοητεύσει σε κάποιο τομέα. Ο κινητήρας ντίζελ (ιταλικής προέλευσης) μπορεί να μην αποδίδει ευρύ φάσμα στροφών, όμως έχει πολύ καλή ροπή και η προσφυγή στον επιλογέα ταχυτήτων αποδεικνύεται μια ευχάριστη διαδικασία χάρη στο θετικό κούμπωμα των σχέσεων. Ισορροπημένο είναι το αυτοκίνητο και στο κομμάτι της οδική συμπεριφοράς, με το ποιοτικό “πάτημα” της ανάρτησης να συνδυάζεται με ένα καλά ζυγισμένο πλαίσιο που υπακούει στις επιταγές του οδηγού.
Όσο για τους χώρους, τόσο οι επιβάτες, όσο και οι αποσκευές  θα βολευτούν κλάσεις καλύτερα από το απερχόμενο μοντέλο, κάτι αναμενόμενο δεδομένου ότι το μήκος του αυτοκινήτου έχει αυξηθεί κατά 18 εκ. και το μεταξόνιο κατά 10.
 
Το αυτοκίνητο αναμένεται στη χώρα μας στα μέσα Οκτωβρίου σε τιμή ιδιαίτερα ανταγωνιστική για την κατηγορία_Μ.Σ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ