Ταξιδέψαμε μέχρι το Μιλάνο και πιο συγκεκριμένα μέχρι τη λίμνη Λάγκο Ματζόρε προκειμένου να γνωρίσουμε από κοντά με τo νέo Superb Combi.
Δε σας κρύβουμε πως αναρωτιόμασταν βαθειά μέσα μας, εάν πράγματι η Skoda, χρειαζόταν ένα αυτοκίνητο πιο ευρύχωρο και πιο πρακτικό από τη σεντάν Superb! Η απάντηση βέβαια σε αυτόν τον προβληματισμό μας δόθηκε από τον εκπρόσωπο τύπου της τσέχικης φίρμας: «Στις αγορές της κεντρικής Ευρώπης τα στέισον βάγκον αυτοκίνητα τυγχάνουν ιδιαίτερης εκτίμησης. Μάλιστα, χρόνο με το χρόνο, οι δείκτες πωλήσεων σημειώνουν ανοδική πορεία. Η εταιρεία μας δε θα μπορούσε παρά δώσει σε αυτούς τους καταναλωτές ένα υψηλού επιπέδου προϊόν».
Πράγματι, η νέα Superb Combi, είναι ένα προϊόν υψηλής ποιότητας. Τόσο σε επίπεδο κατασκευής όσο και τεχνολογίας. Ο διάκοσμος φέρει την σφραγίδα της VW όσον αφορά τα υλικά που ντύνουν το ταμπλό, οι κινητήρες, προέρχονται και αυτοί από τα ράφια του γκρουπ (1.4 TSI με 125 ίππους, 1.8 TSI με 160 ίππους και 3.6 με 260 ίππους), ενώ ακόμα και το σύστημα τετρακίνησης όπως επίσης και το DSG κιβώτιο των 6 σχέσεων (διατίθενται προαιρετικά στις εκδόσεις των 1.8 και των 3,6 λτ.) είναι γερμανικής καταγωγής!
Όσον αφορά τους διαθέσιμους χώρους, στην κυριολεξία, η καμπίνα είναι… τεράστια! Για την ακρίβεια ακόμα και επιβάτης με ανάστημα 190 εκ. μπορεί να κάτσει σταυροπόδι στο πίσω κάθισμα. Ακόμα πιο εντυπωσιακός όμως είναι ο χώρος φόρτωσης. Υπό κανονικές συνθήκες προσφέρει 633 λτ., ενώ σε περίπτωση αναδίπλωσης των πίσω καθισμάτων εκτοξεύεται στα 1.865 λτ.
Καθ’ οδόν η νέα Superb Combi (όμοια σε μήκος, πλάτος και μεταξόνιο με τη σεντάν έκδοση) σε κερδίζει με την υψηλού επιπέδου άνεση που προσφέρει, την πολύ καλή ποιότητα κύλισης και την εξαιρετική ηχομόνωση της καμπίνας. Ο μικρός όμως TSI κινητήρας των 125 ίππων δείχνει να «λαχανιάζει» σχετικά γρήγορα, δικαιολογημένα όμως, αφού το φορτίο των 2+ τόνων που καλείται να μεταφέρει μοιάζει δυσβάσταχτο. Αντικειμενικά ο 1.8 με τους 160 ίππους είναι ο κινητήρας που ταιριάζει γάντι στις ανάγκες του αμαξώματος.
Η νέα οικογενειακή πρόταση της Skoda θα βρίσκεται μέσα στο επόμενο τρίμηνο στη χώρα μας σε τιμές, ελαφρώς πιο υψηλές (υπολογίστε περίπου 1.000 ευρώ επιπλέον) από τις αντίστοιχες της σεντάν έκδοσης.