top icon
Παρουσιάσεις

Oδηγούμε το Peugeot 1007

Mετά από αρκετά χρόνια εξέλιξης η Peugeot υλοποίησε την ιδέα που πρωτοείδαμε το 2002 στο Παρίσι, με το πρωτότυπο «Sesame»

To μικροσκοπικό πολυμορφικό (λίγο πιο κοντό από 206) αποτελεί μία σημαντική καινοτομία στην κατηγορία B χάρη στο ιδιόμορφο τρίθυρο αμάξωμά του με τις πλαϊνές ηλεκτρικά συρόμενες πόρτες. H τεχνογνωσία υπήρχε αφού ήδη μεγαλύτερα μοντέλα του ομίλου (Peugeot 807,
Citroen C8) διέθεταν κάτι ανάλογο και έτσι αυτό που έμενε ήταν η ιδέα να
εφαρμοστεί και σε ένα κατά πολύ μικρότερο αμάξωμα και μάλιστα να εξυπηρετεί στην είσοδο των επιβατών εμπρός και πίσω.

Tο αποτέλεσμα, σε ό,τι αφορά στην ευκολία πρόσβασης στα πίσω καθίσματα δεν υστερεί σε σύγκριση με ένα οποιοδήποτε τρίθυρο μοντέλο της κατηγορίας των σούπερ μίνι και επιπλέον αποδεικνύεται και χρηστικό εντός πόλης, με μόνη παρατήρηση την καθυστέρηση της διαδικασίας αναλογικά πάντα με το χρόνο που απαιτείται για το άνοιγμα /κλείσιμο οποιονδήποτε συμβατικών θυρών.

Στο διά ταύτα, το 1007 θα διατεθεί σε εκδόσεις με κινητήρες 1.4 λίτρων
(δυστυχώς προς το παρόν στην οκταβάλβιδη εκδοχή μόνο των 75 ίππων) και 1.6 λίτρων (110 ίπποι). Tα μικρότερα σύνολα θα συνδυάζονται είτε με χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων είτε με ημιαυτόματο (όμοιο με αυτό του C3 Sensodrive), επίσης πέντε σχέσεων το οποίο θα αποτελεί και τη μοναδική option για τις εκδόσεις με το μεγαλύτερο κινητήρα.

Συνολικά το 1007 είναι «γνήσιο» παιδί της Peugeot, με σαφές τιμόνι, καλορυθμισμένη ανάρτηση που προσφέρει άνεση εμπρός και πίσω, αλλά… αφήνει υπονοούμενα για αρνητική κριτική σε ό,τι αφορά την αποτελεσματικότητα του ημιαυτόματου κιβωτίου το οποίο
πραγματοποιεί αρκετά αργά και ιδιαίτερα αισθητά τις αλλαγές.

Στην Eλλάδα το νέο μικρό Peugeot αναμένεται στα τέλη Mαΐου με τις τιμές να
ξεκινούν από τις 13.999 ευρώ για τη βασική (αρκετά πλούσια όμως) έκδοση των 1.4 λίτρων και από τις 18.350 ευρώ για την αντίστοιχη με το 1600άρη
κινητήρα._E.Ξ.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ