X
Παρουσιάσεις

Οδηγούμε το Οpel Astra sedan

Οι αγορές της ανατολικής Ευρώπης, αλλά κυριότερα εκείνες της Ρωσίας και της Τουρκίας όπου η κατηγορία των compact-sedan αυτοκινήτων είναι ιδιαίτερα δημοφιλής, ορίζονται από τη General Motors Europe ως ο στόχος της εμπορικής σταδιοδρομίας του νέου 4θυρου Αstra, που παρουσιάστηκε επίσημα στην Αττάλεια. 

Το αυτοκίνητο θα κατασκευάζεται στις βιομηχανικές εγκαταστάσεις του Γκλίβιτσε στην Πολωνία, από όπου και θα διοχετεύεται στις ενδιαφερόμενες αγορές.
Ελλάδα: στόχος η τρίτη θέση στα compactsedan
Το 4θυρο Αstra θα βρίσκεται στην Ελλάδα στο πρώτο τρίμηνο του 2008, με την τιμή πώλησης της βασικής έκδοσης να εκτιμάται περίπου στα 17.000 ευρώ. Στην GM Hellas πιστεύουν πως το Οpel Astra sedan έχει τη δυναμική να ταξινομεί στη χώρα μας 1.000 μονάδες ετησίως, αριθμός που θα φέρει το μοντέλο σε ευθύ ανταγωνισμό με την Τoyota Corolla. Tο ιαπωνικό μικρομεσαίο κατέχει το 9% του μεριδίου της κατηγορίας των compact-sedan στην Ελλάδα, που την περίοδο Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου 2007 αρίθμησε συνολικά 12.500 πωλήσεις. «Ηγέτης» σε αυτήν είναι το Skoda Octavia με ποσοστό 41%, χωρίς μάλιστα στον αριθμό αυτό να συμπεριλαμβάνονται οι ταξινομήσεις του αυτοκινήτου ως ταξί. Στη δεύτερη θέση της προσωρινής κατάταξης βρίσκεται το Honda Civic sedan με ποσοστό 14% και ακολουθεί η Corolla. Aκριβώς αυτή τη θέση, την τρίτη, αναζητά το Οpel Astra sedan ευθύς με την άφιξή του στη χώρα.

Διαφορές…

Το αυτοκίνητο διαφοροποιείται από τις 3θυρες και 5θυρες εκδόσεις του Αstra σε δύο βασικά σημεία. Το πρώτο από αυτά είναι ότι δεν υιοθετεί το δικό τους μεταξόνιο (2.614 χλστ.), αλλά εκείνο της station wagon έκδοσης (2.703 χλστ.). Με αυτόν τον τρόπο κερδήθηκε ο απαιτούμενος ζωτικός χώρος για την ανάπτυξη του πορτ-μπαγκάζ, του οποίου η χωρητικότητα ανέρχεται πλέον στα 490 λίτρα, ενώ αν αναδιπλωθούν οι πλάτες των πίσω καθισμάτων φθάνει στα 870 λίτρα. Παράλληλα, αυξήθηκε αρκετά ο χώρος για τα πόδια των πίσω επιβατών, που κάθονται πλέον άνετα παρά την όποια σωματική τους διάπλαση. Το δεύτερο σημείο διαφοράς είναι ότι στο τετράθυρο αμάξωμα δεν χρησιμοποιήθηκε ο κινητήρας βενζίνης των 1.4 λίτρων, οδηγώντας έτσι την βασική έκδοση κατευθείαν στα 1.6 λίτρα των 115 ίππων ισχύος. Τώρα, για όποιον θελήσει το κάτι παραπάνω υπάρχει και ο κινητήρας βενζίνης των 1.8 ίππων με την απόδοση των 140 ίππων. Φυσικά, στις… πολιτισμένες χώρες όπου η πετρελαιοκίνηση δεν απαγορεύεται το Astra sedan θα διατίθεται και με τον κινητήρα diesel των 1.3 λίτρων, που αποδίδει 90 ίππους. Από τον Σεπτέμβριο του 2008, σε αυτόν θα κάνει «συντροφιά» και ο 100άρης πετρελαιοκινητήρας των 1.7 λίτρων.
…και ομοιότητες
Οδηγικά, στο Αstra sedan δεν υπάρχει καμιά διαφοροποίηση, σε σύγκριση με τις τρίθυρες και πεντάθυρες εκδόσεις. Αλλαγές δεν υπάρχουν ούτε στα γνωστά μας τρία επίπεδα εξοπλισμού (Essentia, Enjoy, Cosmo). Στα βασικά στοιχεία του εξοπλιστικού επιπέδου «Εssentia» συμπεριλαμβάνονται μεταξύ άλλων 4 αερόσακοι, ESP, Air Condition, δύο ηλεκτρικά παράθυρα και RCD. Το επίπεδο «Εnjoy» θα προσφέρεται επιπλέον με RCD και ΜΡ3, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, τέσσερα ηλεκτρικά παράθυρα και ηλεκτρονικό κλιματισμό. Όσον αφορά στο «Cosmo» θα διατίθεται επιπλέον του «Enjoy» με οθόνη γραφικών, φώτα ομίχλης και αισθητήρα βροχής.
OPEL ASTRA SEDAN 1.6
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας/Κυβισμός: κ.εκ. 4 σε σειρά/ 1.598
Ισχύς: ίπποι/σ.α.λ. 115/6.000
Ροπή: Nm (χλγμ.)/σ.α.λ. 155 (15,8)/4.000
Τελική ταχύτητα: χλμ/ώρα 191
0-100: χλμ/ώρα 11,7
Ρύποι CO2: γρ./χλμ. 156
Κιβώτιο ταχυτήτων: μηχανικό 5 σχέσεων
Μέση κατανάλωση: λτ./100 χλμ 6,7

Μήκος: 4.587 χλστ.

Ύψος: 1.458 χλστ.
Πλάτος: 1.753 χλστ.
Μεταξόνιο: 2.703 χλστ.
Χώρος αποσκευών: 490 λτρ.
Βάρος: 1.314 κιλά
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!