X
Παρουσιάσεις

Οδηγούμε το Νissan Micra C+C

.

Τρία χρόνια μετά την παρουσίαση του Micra C+C ως πρωτότυπο στο Παρίσι, η Nissan πέρασε στην παραγωγή το μικρό κάμπριο-κουπέ δημιουργώντας μία εναλλακτική πρόταση στα Peugeot 206cc και Opel Tigra.
Σχεδιαστικά οι αλλαγές σε σχέση με το πρωτότυπο είναι περιορισμένες και αφορούν περισσότερο κάποιες λεπτομέρειες και όχι αυτή καθέ αυτή τη γενικότερη μορφή του αυτοκινήτου. Μέχρι και τη βάση της κολόνας του παρμπρίζ, τίποτα δεν διαχωρίζει το νέο μοντέλο από το γνωστό μας Micra.
Από εκεί και πέρα όμως, οι χωροταξικές ανάγκες της μεταλλικής αναδιπλούμενης οροφής, είχαν ως αποτέλεσμα την ολική σχεδιαστική μετάλλαξη του μοντέλου. Συνολικά το Micra C+C έχει αυξημένο μήκος και μειωμένο ύψος με αποτέλεσμα να δείχνει πιο δυναμικό σε σχέση με τη «συμβατική» έκδοση.
Σημαντικότερο στοιχείο σαφώς αποτελεί η αναδιπλούμενη οροφή, η οποία ξεχωρίζει από το γεγονός ότι το κεντρικό της τμήμα είναι κατασκευασμένο από γυαλί, δημιουργώντας μία ευχάριστη ατμόσφαιρα στο εσωτερικό ακόμα και όταν είναι κλειστή. Κατασκευασμένη στο εργοστάσιο της Nissan στην Αγγλία από τo φημισμένο Karmann χρειάζεται μόλις 22 δευτ. για να ολοκληρώσει την διαδικασία αναδίπλωσης.
Στο εσωτερικό οι αλλαγές είναι περιορισμένες και αφορούν τα νέα σχεδίασης καθίσματα και την προσθήκη επένδυσης στις πόρτες. Αντίστοιχα και οι χώροι για τους εμπρός επιβάτες παραμένουν αναλλοίωτοι ενώ ο «πάγκος» για τους πίσω επιβάτες έχει περισσότερο ψυχολογικό παρά πρακτικό χαρακτήρα αφού ακόμα και μικρά παιδιά θα δυσκολευτούν να βολευτούν.
Αντίθετα εντυπωσιακός είναι ο χώρος αποσκευών που με την οροφή κλειστή φτάνει τα 457 λίτρα, ενώ ακόμα και όταν οι επιβάτες θελήσουν να βρεθούν  σε άμεση επαφή με τα στοιχεία της φύσης θα εξακολουθήσουν να έχουν στη διάθεση τους 255 λίτρα.
Δύο –γνωστά από την κλειστή έκδοση- κινητήρια σύνολα 1.4 (88 ίπποι) και 1.6 (110 ίπποι) λίτρων θα εφοδιάζουν το C+C. Κατά τη διάρκεια της γνωριμίας είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε την έκδοση με τον μεγάλο κινητήρα ο οποίος έδειξε να ταιριάζει με τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου διαθέτοντας επαρκή αποθέματα δύναμης αν και παρουσιάζεται ελαφρά θορυβώδης.
Οι αεροδυναμικοί θόρυβοι –τηρουμένων των αναλογιών- είναι περιορισμένοι ακόμα και με την οροφή ανοικτή. Δυστυχώς παρά τις ενισχύσεις που έχει δεχθεί το πλαίσιο του αυτοκινήτου οι στρεβλώσεις δεν λείπουν, όπως άλλωστε και στις υπόλοιπες προτάσεις της κατηγορίας. Αντίθετα η ανάρτηση , αν και σχετικά σφιχτή, δεν κουράζει ακόμα και στους πλακόστρωτους δρόμους. Στην πολύ καλή άσφαλτο της Πορτογαλίας το Micra C+C είναι απόλυτα προβλέψιμο με την υπερβολή να οδηγεί σε προοδευτική υποστροφή, ενώ η υπερστροφή έρχεται μονάχα ύστερα από αδέξιους χειρισμούς.
Η ανοικτή πρόταση της Nissan αναμένεται στην Ελλάδα τον Ιανουάριο με την τιμολογιακή πολιτική να μην έχει μέχρι στιγμής ξεκαθαρίσει._Ι.Κ.
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!