X
Δοκιμές

Οδηγούμε το Nissan Juke 1.2 DiG-T

Νέα είσοδος κάτω από το καπό του ανανεωμένου μοντέλου της Nissan και ο λόγος για την προσθήκη του βενζινοκίνητου μοτέρ 1.2 λίτρων DiG-T τούρμπο άμεσου ψεκασμού, με απόδοση 115 ίππους.

Νέα είσοδος κάτω από το καπό του ανανεωμένου μοντέλου της Nissan και ο λόγος για την προσθήκη του βενζινοκίνητου μοτέρ 1.2 λίτρων DiG-T τούρμπο άμεσου ψεκασμού, με απόδοση 115 ίππους.


Σωστά, είναι αυτός που συναντάμε σε πολλά μοντέλα της
Renault αλλά και στο μεγαλύτερο Qashqai και έφτασε η στιγμή να τον δούμε και στο νεανικό, μοντέρνο και ανανεωμένο Juke. Αυτό που διαπιστώνεις με το καλημέρα είναι ότι πρόκειται για ένα ήσυχο σύνολο, χωρίς διακυμάνσεις στη ροπή με την επιτάχυνση να πραγματοποιείται ομαλά και σου δίνει την αίσθηση ότι σε αυτό το Juke και παρά το γεγονός ότι φοράει τον μικρότερο κινητήρα της γκάμας (θυμίζουμε 1.6 117 ίππων και 1.5D 110 ίππων), δεν λείπει κάτι.


Στην ευθεία των μετρήσεων στο Ακραίφνιο, το 0-100 που σημειώσαμε μαζί του ήταν καλύτερο τόσο σε σχέση με την ντίζελ έκδοση των 110 ίππων όσο και σε σχέση με την προηγούμενη των 1,6 λίτρων (117
PS). Συγκεκριμένα το 1.2 χρειάστηκε 11 δλ. και τα άλλα δύο 11,8 και 11,7 δλ. αντίστοιχα. Αυτή η επικράτηση, απέναντι στο diesel, δεν συνεχίζεται βέβαια και κατά την διαδικασία των ρεπρίζ, παρόλα αυτά το βενζινοκίνητο σύνολο σου δίνει πιο σπορτίφ αίσθηση, εκμεταλλευόμενο και την σωστή κλιμάκωση του 6τάχυτου μηχανικού κιβωτίου, με την 3η, 4η, 5η και 6η σχέση σε αυτή την περίπτωση να είναι πιο κοντές από αυτές του 1.5D.


Καταλήγοντας λοιπόν, θεωρούμε ότι η συγκεκριμένη έκδοση 1.2
DiG-T, ταιριάζει πιο πολύ στις ανησυχίες του νεανικού κοινού, έχοντας όμως μεγάλο εσωτερικό αντίπαλο την καλή τιμή της ροπάτης και σαφώς πιο οικονομικής (μέση κατανάλωση: 9,1 λίτρα/100 χλμ. το 1.2 / 6,4 λίτρα το 1.5) diesel έκδοσης. Σημειώστε, ότι το βενζινοκίνητο μοντέλο έχει ως αρχική τιμή τα 19.220 ευρώ (17.460 με απόσυρση και ειδική προσφορά), την ίδια ώρα που το πετρελαιοκίνητο κοστίζει 19.660 ευρώ και αντίστοιχα 17.480 με απόσυρση και προσφορά. Όσο αφορά το αυτοκίνητο της δοκιμής μας τώρα, αν το θελήσετε με την πανοραμική και ηλεκτρικά ανοιγόμενη οροφή θα πρέπει να υπολογίσετε επιπλέον 1.650 ευρώ, καθώς συνδυάζεται με την έκδοση Acenta Con, που περιλαμβάνει επίσης σύστημα πλοήγησης, κάμερα οπισθοπορείας, χειριστήρια στο τιμόνι και 6 ηχεία._Μ.Σαλ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!