Ενώ στην Ελλάδα έχουμε πλέον κυβέρνηση με τα χίλια ζόρια, η Toyota μας κάλεσε στην Σλοβακία, για να μας αποδείξει τη δική της αυτοδυναμία (!) στην υβριδική τεχνολογία, με την επίσημη παρουσίαση και του Toyota Prius+.
Οι διαφοροποιήσεις σε σχέση με το απλό Prius όμως συνεχίζονται και στα μηχανικά, με το highlight του Prius+ να είναι η νέα μπαταρία του η οποία είναι πλέον ιόντων λιθίου 202V (56 κυψέλες) και μάλιστα 8 κιλά ελαφρύτερη από την προηγούμενη νικελίου-υδριδίου μετάλλου των επίσης 202V (168 κυψέλες). Να αναφέρουμε ότι πλέον βρίσκεται τοποθετημένη κάτω από το από τους δύο εμπρός επιβάτες ενώ αυτή του Prius είναι στον χώρο αποσκευών. Η νέα μπαταρία δεν αλλάζει τα δεδομένα του μοντέλου και το φουλ υβριδικό σύστημα, φυσικά παραμένει. Αυτό σημαίνει ότι το όχημα μπορεί να κινηθεί μόνο με ηλεκτρική πρόωση, μόνο με το βενζινοκινητήρα ή με οποιοδήποτε συνδυασμό ισχύος των δύο. Θυμίζουμε ότι η ισχύς του συνόλου είναι στους 136 ίππους, με χρήση κινητήρα 1,8 λίτρων. Σύμφωνα με την Toyota, η επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ. έρχεται σε μόλις 11,3 δλ. (10,4 δλ. το Prius) για το αμάξωμα των 1.495-1.565 κιλών (+ 125 κιλά από το Prius), η τελική ταχύτητα είναι στα 165 χλμ./ώρα (πάνω από τα 180 χλμ./ώρα του Prius) και η κατανάλωση μόλις 4,1 λίτρα/100 χλμ. στο μικτό ευρωπαϊκό κύκλο (96 γρ. CO2/χλμ.). Οδηγώντας, τα πρώτα πράγματα που κάνουν εντύπωση είναι η εξαιρετική ποιότητα κύλισης και η αθόρυβη καμπίνα, ακόμα και σε επιταχύνσεις τέρμα γκάζι, όπου το κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης μετάδοσης βάζει τον κινητήρα να λειτουργεί με στροφές ψηλά. Το τιμόνι είναι άμεσο και γρήγορο ενώ η ανάρτηση ξεπερνά με ευκολία και χωρίς χτυπήματα τα διάφορα σαμαράκια. Τέλος, ο κλασικός μπλε επιλογέας, που επανέρχεται στην κεντρική θέση ύστερα από κάθε επιλογή, έχει παραμείνει, όπως και τα τρία mode λειτουργίας του Prius. Στη θέση PWR (Power) το αυτοκίνητο αντιδρά 25% πιο γρήγορα στις εντολές του πεντάλ του γκαζιού. Στη θέση ECO η ανταπόκριση της πεταλούδας του γκαζιού είναι πιο αργή και ο έλεγχος του κλιματισμού ανάλογα με την ενεργειακή κατάσταση του οχήματος, δίνοντας ακόμα ένα 10%-15% στην οικονομία καυσίμου. Τέλος, στη θέση EV το αυτοκίνητο κινείται μόνο με ηλεκτρική ενέργεια για ταχύτητες έως 50 χλμ./ώρα – για όσο διάστημα υπαγορεύει η φόρτιση της μπαταρίας.