Επτά χρόνια μετά το λανσάρισμά του το Suzuki Jimny καταφέρνει με έξυπνo τρόπο να διατηρείται πάντα στο προσκήνιο
Οι πωλήσεις του Jimny άλλωστε επιβεβαιώνουν πως δεν απαιτείται μεγάλη προσπάθεια από την πλευρά της εταιρείας για να διατηρηθεί η νεανική του εικόνα και ο σπιρτόζικος χαρακτήρας του. Με πεδίο δοκιμής την Πάρνηθα, παρουσιάστηκε σήμερα η τρίτη εκδοχή (και όχι γενιά) του μικροσκοπικού αλλά καθ’ όλα αποτελεσματικού ιαπωνικού 4×4, το οποίο έχει υποστεί μια σειρά βελτιώσεων με στόχο την ευκολία χρήσης. Εξωτερικά, εξαιρώντας τις ζάντες αλουμινίου και τους προβολείς ομίχλης που πλέον θα διατίθενται στο βασικό εξοπλισμό, το μοναδικό νέο στοιχείο απαντάται στο σήμα της φίρμας, που κοσμεί τη μάσκα του αυτοκινήτου.
Σαφώς πιο εντυπωσιακές είναι οι αλλαγές στο εσωτερικό, όπου κυριαρχεί ένα νέο εργονομικά σχεδιασμένο ταμπλό με ποιοτικότερα πλαστικά συγκριτικά με αυτά του απερχόμενου μοντέλου, αλλά και τα εξίσου νέα καθίσματα. Στο ζητούμενο, που δεν είναι άλλο από τις μηχανικές αλλαγές, ξεκινώντας από τον κινητήρα και πάλι κάτω από το καπό βρίσκεται το δεκαεξαβάλβιδο σύνολο των 1,3 λίτρων, με τη μορφή όμως που το γνωρίσαμε στο Ignis (με τεχνολογία μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων, VVT). Στα υπέρ του, εκτός από την ομαλότερη λειτουργία είναι και μία μικρή αύξηση στην ιπποδύναμη (85 ίπποι/6.000 σ.α.λ. αντί για 82/5.500 του απερχόμενου μοντέλου).
Εξίσου καλά είναι τα νέα και από το κιβώτιο που πλέον έχει κοντύτερες σχέσεις και βοηθάει στο να μην… εκτίθεται το μικρό τετρακίνητο Suzuki. Xρηστικής φύσης αλλαγή μεν, αλλά ιδιαίτερα αισθητή η απουσία του επιλογέα του βοηθητικού κιβωτίου, τη θέση του οποίου έχουν πάρει τρία κουμπιά στην κεντρική κονσόλα (2WD, 4WD και 4WD-L) για την επιλογή κίνησης στους δύο ή στους τέσσερις τροχούς και για την εμπλοκή του κιβωτίου υποπολλαπλασιασμού των σχέσεων. Μπορεί η ηλεκτρονική εμπλοκή της τετρακίνησης να ξενίζει σε ένα καθαρόαιμο 4×4, όμως στην πράξη όντως παρέχει ευκολία, χωρίς τον παραμικρό συμβιβασμό σε επίπεδο απόδοσης.
Το νέο Jimny θα διατεθεί άμεσα στην αγορά, σε δύο εκδόσεις, με τη βασική που δε στερείται σε τίποτα σε επίπεδο εξοπλισμού να στοιχίζει 16.000 ευρώ και την πλουσιότερη (ραδιοCD) να είναι κατά 300 ευρώ ακριβότερη._Ε.Ξ.