top icon
Παρουσιάσεις

Οδηγούμε το νέο Seat Ibiza!

Βρεθήκαμε στην Ίμπιζα για να πραγματοποιήσουμε την πρώτη οδηγική επαφή με το νέο Seat Ibiza. Ένα μοντέλο, από το οποίο η εταιρεία περιμένει πολλά και αυτό φαίνεται να είναι διατεθειμένο, να δώσει περισσότερα!

Πρόκειται για ένα από εκείνα τα ελάχιστα μοντέλα, τα οποία αποτελούν με το όνομα τους μόνο, τον τέλειο κράχτη, χωρίς να βασίζονται σε εταιρείες, μάρκετινγκ και εμπορικούς στόχους. «Έχω Ibiza ή θέλω να αποκτήσω Ibiza» λένε όλοι και γεμίζει το στόμα τους, με ένα όνομα το οποίο έχει καταφέρει να γίνει κάτι παραπάνω από θεσμός, στην αυτοκινητιστική αγορά!

Βρεθήκαμε στην τουριστική Ίμπιζα λοιπόν για να οδηγήσουμε για πρώτη φορά την 4η γενιά του, το «Seat Ibiza 2008». Σίγουρα όλοι το έχετε δει σε κάποιο site, σε φωτογραφίες ή σε κατασκοπευτικά βιντεάκια στο διαδίκτυο. Σας ενημερώνουμε λοιπόν, ότι από κοντά είναι ακόμη πιο εντυπωσιακό, τόσο εκτός όσο και εντός, δείχνοντας αποφασισμένο να τραβήξει τα βλέμματα πολλών διαφορετικών γενιών, από την στιγμή που θα αρχίσει να κυκλοφορεί στους δρόμους.

Ιδιαίτερα φρέσκο στον σχεδιασμό του και με γραμμές τολμηρές για Seat, προσπαθεί από την αρχή, να μας πει ότι κάτι διαφορετικό έφτασε στην κατηγορία των σούπερ μίνι! Το εσωτερικό του, σαφώς μεγαλύτερο από τον προκάτοχο, 23 χλστ. πιο ψηλό στο πίσω μέρος και με 292  λίτρα πορτ μπαγκάζ (+ 25 δηλαδή), σαφώς και ικανοποιεί περισσότερο από το προηγούμενο ibiza, αλλά εκεί που πραγματικά φαίνεται να άνοιξε κατά πολύ την ψαλίδα, είναι στον τομέα της ποιότητας η οποία γίνεται αισθητή σε κάθε σημείο του εσωτερικού του.

Έτοιμοι για οδήγηση λοιπόν. Άνετη θέση, πιο χαμηλή σε σχέση με το παρελθόν και με το τιμόνι να ρυθμίζεται πλήρως! Λειτουργικό το κόκπιτ, ίσως όμως να θέλαμε πιο μέσα, το ταμπλό μπροστά από τη θέση του συνοδηγού. Από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα μαζί του, καταλαβαίνεις ότι πρόκειται για εντελώς διαφορετικό κόνσεπτ από το προηγούμενο και σε αίσθηση πολύ πιο κοντά σε μοντέλο της VW και της Audi!

Στιβαρό, περνάει με αρχοντιά κάθε ανωμαλία (από τις πολλές της Ibiza…), ενώ το τιμόνι του κάνει –ακριβώς- ότι του ζητήσεις! Είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε τόσο αυτό των 1.400 κ.εκ. με τους 85 ίππους, όσο και το 1.6 με τους 105. Το 1.600άρι μας ικανοποίησε αρκετά, ενώ από το μικρότερο, είναι αλήθεια ότι περιμέναμε περισσότερα.

Επιπλέον, αρχικά, θα διατίθεται και με 3κίλινδρο κινητήρα 1.200 κ.εκ., απόδοσης 70 ίππων και ένα diesel 1.900 κ.εκ. 105 ίππων. Το 1.600άρι μάλιστα θα εφοδιάζεται και με το 7άρι DSG κιβώτιο, από τις αρχές του επόμενου χρόνου. Το 3θυρο μοντέλο, θα παρουσιαστεί πρώτη φορά στο σαλόνι του Λονδίνου και πλέον θα ονομάζεται «Sport Coupe», ενώ θα υπάρξει και SW έκδοση, στο τέλος του 2009.

Την 3θυρη έκδοση Cupra (1.4 Βturbo, 180 ή 185 ίππων) θα την δούμε στο σαλόνι του Παρισιού και τo FR (1.4 Βturbo, 150 ίππων)  που θα βγαίνει και σε 5θυρο, αργότερα στην Γενεύη. Και οι δύο αυτές εκδόσεις, θα βγαίνουν στάνταρ με το 7άρι DSG! Σίγουρα όμως, θα ακολουθήσουν και ενδιάμεσες πιο σβέλτες επιλογές, για το νέο Ibiza, τις οποίες σαφώς και θα περιμένουμε με ανυπομονησία…

Το επίσημο λανσάρισμα του νέου «Ιμπίθα» στη χώρα μας, θα γίνει στις 7 Ιουνίου και η μοναδική τιμή που ξέρουμε μέχρι στιγμής και αυτή μάλιστα ενδεικτική, είναι για την βασική 5θυρη έκδοση των 1.200 κ.εκ., η οποία θα κυμαίνεται στα 11.500 με 11.700 ευρώ, με αρκετά πλήρες πακέτο εξοπλισμού! Περισσότερα για το νέο Seat Ibiza, στο τεύχος των 4ΤΡΟΧΩΝ Ιουνίου!_Μ.ΣΑΛ.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ