top icon
Παρουσιάσεις

Οδηγούμε το νέο Opel Meriva

Κάθε άλλο παρά νέα ιδέα είναι το αντίθετο άνοιγμα των πίσω θυρών. Ειδικά για την Opel, αποτελεί μια μακρά παράδοση που αν γυρίσουμε το χρόνο πίσω, φτάνει μέχρι το Κadett του 1938.

Αυτή τη στιγμή ωστόσο είναι μια διαφορετική επιλογή που αφενός δεν είναι συνηθισμένη αφετέρου είναι πρωτόγνωρη στην συγκεκριμένη κατηγορία. Αυτή είναι και η ειδοποιός διαφορά του Meriva τουλάχιστον σε πρώτο πλάνο και το στοιχείο που σηματοδοτεί την αυξημένη αίσθηση της ευελιξίας που προτείνει συνολικά. Flex σε όλο του το μεγαλείο. Οι FlexDoors προστίθενται σε μια σειρά Flex (ευέλικτων) στοιχείων όπως το FlexSpace που αναλαμβάνει την εσωτερική διαμόρφωση του εσωτερικού ανάλογα με τις ανάγκες. Ακόμα το FlexRail ένα σύστημα από δυο ράγες ανάμεσα στα καθίσματα οδηγού και συνοδηγού στο οποίο μπορείς από το να τοποθετήσεις την τσάντα του laptop, ή να κουμπώσεις ποτηροθήκες ως και να τοποθετήσεις ένα συρόμενο κουτί στο οποίο λειτουργεί ως χώρος για μικροαντικείμενα αλλά και ως υποβραχιόνιο. Όλα αυτά έχουν αναφερθεί ήδη αρκετές φορές. Αυτό που δεν γνωρίζαμε μέχρι την επίσημη παρουσίαση του αυτοκινήτου στο Αμβούργο είναι η αίσθηση του αυτοκινήτου στην πράξη. Αρχικά λοιπόν το μπες βγιές στις πίσω θέσεις είναι εύκολο. Αφού μπεις διαπιστώνεις ότι το Meriva προσφέρει άνεση για τέσσερις επιβάτες.
 
Ο πέμπτος ή ο μεσαίος πίσω έχει να αντιμετωπίσει το τελείωμα του Flexrail το οποίο τον αναγκάζει να κάθεται με ανοιχτά τα πόδια παίρνοντας χώρο από τους επιβάτες εκατέρωθεν. Η εικόνα του εσωτερικού είναι χαρακτηριστικά Opel σε ότι αφορά την αισθητική και το σχεδιασμό. Από πλευράς ποιότητας κατασκευής το Meriva δίνει ιδιαίτερα μασίφ αίσθηση εν κινήσει αντίθετα όμως η συναρμογή των πλαστικών είχε ατέλειες τουλάχιστον στο αυτοκίνητο που οδηγήσαμε γεγονός που μπορεί να οφείλεται στις κλασικές παιδικές ασθένειες που εμφανίζουν τα περισσότερα νέα μοντέλα στην αρχή και όπως έχει δείξει η ιστορία είναι περαστικές.      
 

Το νέο Μeriva θα κινείται από βενζινοκινητήρες των 1.4 λίτρων. Ο ατμοσφαιρικός αποδίδει 100 ίππους ενώ οι δυο υπερτροφοδοτούμενοι 120 και 140 ίππους αντίστοιχα. Ο μεσαίος που είναι το πιο ενδιαφέρον σύνολο συνοδεύεται από ένα 5αρι κιβώτιο ιδιαίτερα μακρύ. Αυτό δεν δίνει την αίσθηση σπιρτάδας που θα περίμενε κανείς ωστόσο, η ροπή είναι παρούσα και επιτρέπει με άνετο τρόπο να ταξιδεύεις με ψηλές ταχύτητες ξεκούραστα και αγχολυτικά. Το 120αρι Meriva είναι ήσυχο και ταυτόχρονα άνετο. Δεν χτυπάει δεν αντιδρά ξερά στις ανωμαλίες γενικότερα είναι «σέβεται» τους επιβάτες. Ακόμα είναι σταθερό ευθύβολο με προσφέροντας καλή αίσθηση από τα χειριστήρια και κυρίως το τιμόνι το οποίο είναι μια ιδέα πιο βαρύ από το ιδανικό αλλά ακριβές. 

Το Meriva θα είναι στη χώρα μας διαθέσιμο τον Ιούνιο. Οι προπωλήσεις-παραγγελίες δηλαδή θα ξεκινήσουν εντός του Μάιου και μάλιστα με ένα δώρο σε εξοπλισμό που κοστίζει 900 ευρώ για τα πρώτα 150 αυτοκίνητα που θα παραγγελθούν και αφορούν τις εκδόσεις Edition και Cosmo. Ο τιμοκατάλογος αυτή τη στιγμή δεν είναι πλήρης. Πάντως, η έκδοση Edition 1.4 (100 PS) θα κοστίζει 15.400 ευρώ ενώ η κορυφαία έκδοση Cosmo του 1.4 Τ (120 PS), θα φτάνει τα 17.300 ευρώ. _Σ.Σ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ