Κάθε άλλο παρά νέα ιδέα είναι το αντίθετο άνοιγμα των πίσω θυρών. Ειδικά για την Opel, αποτελεί μια μακρά παράδοση που αν γυρίσουμε το χρόνο πίσω, φτάνει μέχρι το Κadett του 1938.
Το νέο Μeriva θα κινείται από βενζινοκινητήρες των 1.4 λίτρων. Ο ατμοσφαιρικός αποδίδει 100 ίππους ενώ οι δυο υπερτροφοδοτούμενοι 120 και 140 ίππους αντίστοιχα. Ο μεσαίος που είναι το πιο ενδιαφέρον σύνολο συνοδεύεται από ένα 5αρι κιβώτιο ιδιαίτερα μακρύ. Αυτό δεν δίνει την αίσθηση σπιρτάδας που θα περίμενε κανείς ωστόσο, η ροπή είναι παρούσα και επιτρέπει με άνετο τρόπο να ταξιδεύεις με ψηλές ταχύτητες ξεκούραστα και αγχολυτικά. Το 120αρι Meriva είναι ήσυχο και ταυτόχρονα άνετο. Δεν χτυπάει δεν αντιδρά ξερά στις ανωμαλίες γενικότερα είναι «σέβεται» τους επιβάτες. Ακόμα είναι σταθερό ευθύβολο με προσφέροντας καλή αίσθηση από τα χειριστήρια και κυρίως το τιμόνι το οποίο είναι μια ιδέα πιο βαρύ από το ιδανικό αλλά ακριβές.
Το Meriva θα είναι στη χώρα μας διαθέσιμο τον Ιούνιο. Οι προπωλήσεις-παραγγελίες δηλαδή θα ξεκινήσουν εντός του Μάιου και μάλιστα με ένα δώρο σε εξοπλισμό που κοστίζει 900 ευρώ για τα πρώτα 150 αυτοκίνητα που θα παραγγελθούν και αφορούν τις εκδόσεις Edition και Cosmo. Ο τιμοκατάλογος αυτή τη στιγμή δεν είναι πλήρης. Πάντως, η έκδοση Edition 1.4 (100 PS) θα κοστίζει 15.400 ευρώ ενώ η κορυφαία έκδοση Cosmo του 1.4 Τ (120 PS), θα φτάνει τα 17.300 ευρώ. _Σ.Σ.