top icon
Παρουσιάσεις

Οδηγούμε το νέο Οpel Corsa

Στη Δρέσδη της Γερμανίας οδηγήσαμε την τέταρτη κατά σειρά γενιά του δημοφιλούς Opel Corsa.

Στη Δρέσδη της Γερμανίας οδηγήσαμε την τέταρτη κατά σειρά γενιά του δημοφιλούς Opel Corsa, λίγες μόλις βδομάδες πριν το επίσημο εμπορικό ντεμπούτο του μοντέλου στη χώρα μας.
 
Καλούμενο να υπερασπίσει τη θέση του απέναντι στα επίσης «μεγάλα» Renault Clio, Fiat Grande Punto και Peugeot 207, αλλά και να αντιπαρατεθεί με την «ομάδα» των εμπορικά καταξιωμένων Toyota Yaris, Mitsubishi Colt και Hyundai Getz, το νέο Corsa θα διατίθεται στη χώρα μας με ένα ευρύ φάσμα κινητήριων μονάδων της γενιάς TwinPort (1,0, 1,2 και 1,4 λίτρα με 60, 80 και 90 ίππους αντίστοιχα) και δύο τύπους αμαξώματος (3θυρο και 5θυρο).
 
Από πλευράς διαστάσεων, όπως συνέβη και με τους… ομολόγους του, το Corsa μεγάλωσε αισθητά, αγγίζοντας σε μήκος τα 4 μ. Φυσικό είναι οι χώροι να εμφανίζονται επαρκείς για το χαρακτήρα του μοντέλου, με εκείνον των αποσκευών, ο οποίος φτάνει αισίως τα 285 λίτρα, να έχει την τιμητική του.
 
Η ποιότητα κατασκευής είναι αναβαθμισμένη, με τον εσωτερικό διάκοσμο, ευρύτερα, να αποπνέει έναν αρκετά ευχάριστο και νεανικό αέρα.
 
Όσον αφορά στα οδικά χαρακτηριστικά, τα σχόλιά μας είναι θετικά με δεδομένη την ποιότητα της γερμανικής ασφάλτου, αλλά και την πολύ καλή δουλειά των ανθρώπων της Opel στην ανάρτηση και το εμπρός υποπλαίσιό της, στο σύστημα διεύθυνσης με τη μεταβλητή ηλεκτρική υποβοήθηση για τις εκδόσεις άνω των 1,3 λίτρων και στο αποδοτικό σύστημα πέδησης. Βελτιώσεις έγιναν και στον επιλογέα του κιβωτίου.
 
Να υπενθυμίσουμε πως το νέο Corsa έχει ήδη κατακτήσει τη διάκριση των 5 αστέρων στα καθιερωμένα crash test του EuroNCAP. Το εμπορικό ντεμπούτο του νέου Opel Corsa ξεκινά στις 6 Οκτωβρίου.
 
X.A.
 
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ