top icon
Παρουσιάσεις

Οδηγούμε το νέο Opel Astra

Οδηγήσαμε το νέο Opel Astra, με τον ιδανικό κινητήρα για την Ελλάδα και τους δρόμους της, στην υπερτροφοδοτούμενη έκδοση των 1.4 λίτρων με τους 140 ίππους.

Συνήθως οι κατασκευαστές αποφεύγουν τις υπερβάσεις όταν πρόκειται για την αντικατάσταση ενός μοντέλου διαχρονικά επιτυχημένου, όπως είναι το Opel Astra. Πριν από περίπου ένα χρόνο, όταν εμφανίστηκαν οι πρώτες φωτογραφίες του νέου Astra -συμπτωματικά την εποχή που παρουσιάστηκε το νέο Golf;- όλοι όσοι περισσότερο ή λιγότερο ειδικοί γύρω από τη σχεδίαση συμφώνησαν πως δεν επαναστατεί. Ωστόσο, ήταν στο σωστό δρόμο, με στοιχεία από το Insignia. Ένα όμορφο, καλά ισορροπημένο αισθητικά σύνολο, με άνετους εσωτερικούς χώρους και ιδιαίτερα προσεγμένη ποιότητα κατασκευής, που σε παραπέμπει στο μεγαλύτερο Opel.
 
Η πρώτη εντύπωση; Δε σε ανατριχιάζει σχεδιαστικά, δεν έχει το μέγεθος του Insignia, ώστε να δουλευτεί καλά από τους επιτυχημένους σχεδιαστές, αλλά και δε σε προβληματίζει. Καταρχήν, δε βρίσκεις πουθενά στοιχεία από την προηγούμενη γενιά, ενώ οι όποιες αναφορές από το Insignia που έχουν χρησιμοποιηθεί, πέραν του ότι δίνουν κύρος, σου φτιάχνουν τη διάθεση. Η συνέχεια έχει να κάνει με το εσωτερικό. Μην πάθετε σοκ, αλλά, αφήνοντας κατά μέρος το Golf, μόνο το νέο Mazda 3 (δυστυχώς, με τον ξεπερασμένο κινητήρα των 105 ίππων, οπότε χάνεται και το εξαιρετικό πλαίσιο) μπορεί να συγκριθεί με το Astra σε αυτόν τον τομέα, τόσο σε εργονομία όσο και -κυρίως- σε υλικά.
 
Οδηγήσαμε το νέο Astra, στην έκδοση 1.4 με τους 140 ίππους. Και όμως, αυτό το νέο, υπερτροφοδοτούμενο σύνολο, που σε κερδίζει με το «καλημέρα», διατηρεί τον ήχο των ατμοσφαιρικών κινητήρων της Opel! Δε σκοτώνει ψηλά, αλλά είναι τόσο γεμάτο χαμηλά και τόσο γραμμικό από εκεί και πέρα, που σε βάζει σε σκέψεις. Λειτουργεί τόσο καλά και ταιριάζει ιδανικά με το σύνολο, ώστε πιάνεις τον εαυτό σου να του αρέσει και ο επιλογέας, τυπικός Opel μεν, αλλά του νέου Astra! Ακόμα και αν είναι αντίστοιχα δουλεμένος με του Insignia, επί του προκειμένου δείχνει ακόμα καλύτερα στοιχεία!
 
Το ίδιο και σε ό,τι αφορά το τιμόνι. Δε φτιάχτηκε -εξελίχτηκε- για ιδανικές «τοποθετήσεις» πριν από τη στροφή, αλλά κάνει περίφημα τη δουλειά του, δίνοντας τις απαραίτητες πληροφορίες και στον ειδικό, που αξιολογεί θετικά και τα φρένα.
 
Turbo 1.4
Αυτός είναι ο ιδανικός κινητήρας για την Ελλάδα. Με 140 ίππους, μπορεί να κάνει τα πάντα και παράλληλα να διατηρεί την κατανάλωση σε ανεκτά επίπεδα. Εκείνοι που θέλουν το κάτι παραπάνω θα προσανατολιστούν στον 1.600άρη τούρμπο με τους 180. Στην γκάμα διατηρούνται ο 1.400άρης των 100 ίππων και ο 1.600άρης των 115. Πληροφορίες μας αναφέρουν ότι η έκδοση OPC με τους 270 ίππους θα παρουσιαστεί στα τέλη του 2010.
 
Περισσότερα, στο τεύχος Νοεμβρίου των 4Τροχών, ενώ τιμές-εκδόσεις-εξοπλισμούς θα βρείτε στην ενότητα των τεχνικών χαρακτηριστικών της ιστοσελίδας μας…
 
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
OpelAstra 1.4 Turbo
 4κύλινδρος σε σειρά turbo 1.398 κ.εκ.
140 ίπποι στις 4.900 σ.α.λ.
Ροπή 200 Nm (20,4 χλγμ.) στις 1.850-4.900 σ.α.λ.
Προδιαγραφές Euro 5
Κίνηση εμπρός
Μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων
Τελική ταχύτητα 205 χλμ./ώρα
0-100 χλμ./ώρα σε 9,7 δλ.
Μέση κατανάλωση 5,9 λτ.
Μ/Π/Υ 4.419/1.814/1.510 χιλ.
Ρύποι CO2 139 γρ./χλμ.
Τιμή: 17.800 ευρώ
 
 
 
 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ