Η ένατη γενιά του Lancer είναι γεγονός. Με 35 χρόνια ιστορίας το Lancer είναι το επόμενο βήμα στην προσπάθεια των Ιαπώνων να ανανεώσουν την γκάμα τους πράγμα που θα τους επιτρέψει να συνεχίσουν να βλέπουν με αισιοδοξία το μέλλον.
Το όμορφο σεντάν αμάξωμα είναι σχεδιασμένο από το ευρωπαϊκό κέντρο της Mitsubishi, με τις διαστάσεις του να το τοποθετούν ανάμεσα στην κατηγορία C και D. Ανάμεσα στα μικρομεσαία και τα μεσαία, εν ολίγοις. Εσωτερικά, αντιθέτως, δεν έχει έναν δικό του χαρακτήρα ο σχεδιασμός, αφού τη βασική ιδέα την ξεσηκώνει από το Outlander, με μικρές διαφοροποιήσεις σε επιμέρους σημεία, ενώ και τα σκληρά μεν αλλά ποιοτικά υλικά θυμίζουν επίσης Outlander. Οι χώροι, αναμενόμενα, κινούνται και αυτοί ανάμεσα στις δυο κατηγορίες και σε κάθε περίπτωση είναι ικανοποιητικοί έως αρκετά καλοί στα κρίσιμα σημεία για τα γόνατα και το κεφάλι των πίσω επιβατών. Ο χώρος αποσκευών όμως κρίνεται μέτριος για το μέγεθός του με χωρητικότητα 400 λίτρα.
Το Lancer θα έρθει στην ελληνική αγορά το Δεκέμβριο στα 1,5 λίτρα και τον Φεβρουάριο το 1,8. Ο «μικρός» αποδίδει 109 ίππους και πρόκειται για τον κινητήρα που κινεί και το Colt. Σχετικά θορυβώδης και με αρκετή δύναμη να κινήσει αξιοπρεπώς το αμάξωμα των 1.200 κιλών. Από τα 0 ως τα 100 χλμ./ώρα απαιτούνται 11,6 δλ.
Στο δρόμο το σύστημα πολλαπλών συνδέσμων του πίσω άξονα εξασφαλίζει τη σταθερότητα του πίσω μέρους και γενικότερα πολύ καλή συμπεριφορά στο δρόμο ενώ τα χειριστήρια ικανοποιούν με την αίσθησή τους. Τα 143 άλογα του 1800αρη είναι αναμενόμενα πιο ζωντανά ενώ το τιμόνι εδώ έχει υδραυλική και όχι ηλεκτρική υποβοήθηση.
Το Lancer 1.5 θα έρθει σε δυο εκδόσεις, Inform και Invite, που θα κοστίζουν 16.990 και 18.990 ευρώ αντίστοιχα. Στην φθηνότερη έκδοση ο εξοπλισμός περιλαμβάνει μεταξύ άλλων A/C, 7 αερόσακους, ηχοσύστημα, 4 ηλεκτρικά παράθυρα, κ.α. Για το 1800αρη δεν υπάρχει ακόμα τιμή ενώ θα ξεκινά από την έκδοση Invite και η πιο πλούσια θα είναι η Ιntense._Σ.Σ.