X
Παρουσιάσεις

Οδηγούμε το νέο Mitsubishi ASX

Πρόκειται για το νέο compact crossover της Mitsubishi, το οποίο, από τον τρόπο που είναι κατασκευασμένο, αποδεικνύει πόσο σημαντικό μοντέλο θεωρείται για την εταιρεία. Το οδηγήσαμε στο μας εθνικό δίκτυο, αλλά και στα χώματα της Λαμίας και ευπειθώς αναφέρουμε.

Πρόκειται για το νέο compact crossover της Mitsubishi, το οποίο, από τον τρόπο που είναι κατασκευασμένο, αποδεικνύει πόσο σημαντικό μοντέλο θεωρείται για την εταιρεία. Το οδηγήσαμε στο μας εθνικό δίκτυο, αλλά και στα χώματα της Λαμίας και ευπειθώς αναφέρουμε.
Όσοι από εσάς έχετε καλό μνημονικό, σίγουρα θα θυμάστε το Concept cX που είχαμε δει από την Mitsubishi τον Σεπτέμβριο του 2007 σε εκείνο το ιδιαίτερο μπλε χρώμα. Τα χρόνια πέρασαν λοιπόν, το όνομα έγινε ASX (Active Smart Crossover) το μπλε «Kowasemi» (όνομα εξωτικού πτηνού) παρέμεινε ως χρώμα λανσαρίσματος και εμείς βρεθήκαμε γύρω από την Λαμία για να το οδηγήσουμε, σε άσφαλτο και χώμα. Δυστυχώς, μόνο τις ντίζελ εκδόσεις, αφού οι βενζινοκίνητες θα έρθουν στην χώρα μας τον Σεπτέμβριο.
Παρατηρώντας το εξωτερικά, καταλαβαίνεις από την πρώτη κιόλας στιγμή ότι έχεις να κάνεις με μοντέλο-συνδετικό κρίκο επιβατικού με SUV. Ωραίες γραμμές, κόμπακτ διαστάσεις και σήμα κατατεθέν η γνωστή πια εμπρός μάσκα της εταιρείας, έτσι για να μην ξεχνάει κανείς ότι μιλάμε για μοντέλο της Mitsubishi, της εταιρείας δηλαδή που όπως μας είπαν οι άνθρωποί της, σιγά σιγά από μάρκα off road θα γίνει on road χωρίς όμως να προδώσει τις τετρακίνητες καταβολές της. Εσωτερικά, αρκετά ποιοτικό, άνετο και πολύ ενδιαφέρον, ειδικά στην κορυφαία του έκδοση, όπως αυτή της δοκιμής μας, με την πανοραμική γυάλινη οροφή.

 

Κάτω από το καπό του, βρίσκεται ο κινητήρας τεχνολογίας MiVEC 1,8 λίτρων, με απόδοση 150 ίππους/4.000 σ.α.λ. και ροπή 30,6 χλγμ./2.000-3.000 σ.α.λ. ο οποίος συνδυάζεται αποκλειστικά με ένα 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων το οποίο τον βοηθάει ακόμη περισσότερο να αποδεικνύει τις αρετές του, είτε στην 4×2 είτε στην 4×4 έκδοσή του. Στην εθνική οδό, το ASX ταξιδεύει άνετα, σβέλτα και πολύ οικονομικά, αν αναλογιστεί κανείς ότι ακόμη και σε γρήγορο ρυθμό η κατανάλωση κυμαίνεται κοντά στα 7 λίτρα/100 χλμ. Σημειώστε εδώ μάλιστα ότι το σύστημα «Auto Stop & Go» είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις του. Ο θόρυβος που περνάει στην καμπίνα σε καμιά περίπτωση δεν θυμίζει αντίστοιχους που προέρχονται από ντίζελ κινητήρες, ενώ περισσότερο ενοχλητικός θα λέγαμε ότι είναι ένας αεροδυναμικός που δημιουργούν οι μεγάλοι καθρέφτες του μοντέλου, στις υψηλές ταχύτητες. Στο χώμα, η μεγάλη ροπή του κινητήρα και το σωστό σε κλιμάκωση κιβώτιο συνδυάζονται άψογα με τις αναρτήσεις και την τετρακίνηση (δανεισμένα και τα δύο από το Outlander) και το αποτέλεσμα είναι εξαιρετικό σε κάθε είδους επιφάνεια, ακόμη και για την 4×2 έκδοση. Οι βενζινοκίνητες εκδόσεις θα έρθουν στην Ελληνική αγορά τον Σεπτέμβριο και θα είναι εφοδιασμένες με έναν κινητήρα 1,6 λίτρων, απόδοσης 117 ίππων/6.000 σ.α.λ. και ροπής 15,7 χλγμ./4.000 σ.α.λ., ο οποίος θα συνδυάζεται με ένα μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων, ενώ θα είναι αποκλειστικά δικίνητες. Σύμφωνα με πληροφορίες, μετά από 7 με 8 μήνες ίσως να δούμε και αυτόματο Mitsubishi ASX.
Το νέο ASX θα πωλείται σε τέσσερις εκδόσεις, όσον αφορά το επίπεδο εξοπλισμού (Inform, Invite, Intense και Intense Panorama), ενώ ο τιμοκατάλογός του θα ξεκινάει από τα 19.690 ευρώ για τη βασική έκδοση των 1.6 λίτρων και τα 22.760 για την 4×2 diesel. To φθηνότερο τετρακίνητο ASX, το οποίο είναι αποκλειστικά ντίζελ, όπως προείπαμε, θα κοστίζει 27.390 ευρώ, ενώ η κορυφαία έκδοσή του, φτάνει τα 30.190 ευρώ. _Μ.Σαλ.
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!