Δύο μόλις μήνες μετά το επίσημο λανσάρισμα στη χώρα μας της πετρελαιοκίνητης έκδοσης του ASX, η Mitsubishi παρουσίασε επί ελληνικού εδάφους και τη βενζινοκίνητη εκδοχή του μοντέλου, στην έκδοση των 1,6 λίτρων.
Στην πράξη τώρα, πίσω από τα πηδάλια του βενζινοκίνητου ASX, νιώθεις το ίδιο ευχάριστα όπως και στην πετρελαιοκίνητη εκδοχή του μοντέλου. Εξυπακούεται πως η «δύναμη» του κινητήρα δεν είναι η ίδια, αλλά για ατμοσφαιρικό μοτέρ βενζίνης δε σου λείπει τίποτα! Η ελαστικότητα είναι αρκετά καλή από τις χαμηλές στροφές, ενώ χάρη και στη γραμμική λειτουργία του «γεμίζει» το ίδιο αποδοτικά μέχρι τον κόφτη. Καθ’ οδόν, εάν εξαιρέσουμε κάποιους μικρούς αεροδυναμικούς θορύβους που δημιουργούνται γύρω από τους καθρέπτες, το ASX, είναι από τα πιο ολοκληρωμένα crossover της αγοράς. Άνετο, με υψηλού επιπέδου κύλιση, σταθερότατο πάτημα στο δρόμο και εύκολο στο χειρισμό του, κινείται το ίδιο άνετα και με ασφάλεια τόσο σε εθνικό όσο και σε επαρχιακό δίκτυο. Το τιμόνι έχει καλή αίσθηση και μεταφέρει στον οδηγό σωστή πληροφόρηση από τα πεπραγμένα στο δρόμο, ενώ το «τρίο» πλαίσιο-κινητήρας-κιβώτιο δείχνει να έχει βρει το σωστό κώδικα επικοινωνίας.