X
Παρουσιάσεις

Οδηγούμε το νέο Mazda MX-5 Roadster Coupe

Μία από τις καλύτερες διαδρομές της Ευρώπης επέλεξε η Mazda για να πραγματοποιήσει την Πανευρωπαϊκή παρουσίαση του νέου Mazda MX-5 Roadster Coupe!

Στο Innsbruck της Αυστρίας λοιπόν και συγκεκριμένα από τις περιοχές Timmelsjoch και Jaufenpass με προορισμό το Lans, οδηγήσαμε την νέα πρόταση της Mazda και πραγματικά παραμείναμε πιστοί του δόγματος… «jimba ittai»! («άλογο και αναβάτης ένα σώμα!»)

Στην ιαπωνική εταιρεία -θέλοντας να συμβαδίσουν με τους κανόνες της εποχής- αποφάσισαν για πρώτη φορά στην μακρόχρονη ιστορία του best seller τους να τοποθετήσουν μία αυτόματη αναδιπλούμενη σκληρή οροφή, η οποία αποθηκεύεται έξυπνα στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, αφήνοντας «αναλλοίωτα» τα 150 λίτρα του αποθηκευτικού του χώρου! Θυμίζουμε ότι η Mazda προσφέρει μια έκδοση hard top του ΜΧ-5, με αφαιρούμενη σκληρή οροφή, ήδη από το 1990. Χρόνος κάλυψης ή αποκάλυψης; Μόλις 12 δλ.(!) κάτι το οποίο αποτελεί και την κορυφαία επίδοση ανάμεσα σε όλα τα μοντέλα παραγωγής! Το νέο μοντέλο θα ονομάζεται διαφορετικά σε Ευρώπη, Ιαπωνία και Αμερική. Συγκεκριμένα, στην Ευρώπη λανσάρεται ως Mazda MX-5 Roadster Coupe, στην Ιαπωνία ως Mazda MX-5 Power Retractable Hard Top και στην Αμερική ως Mazda MX-5 (Miata) Power Retractable Hard Top.

Πόσο διαφορετικό είναι όμως –αυτό- το Miata; Ελάχιστες διαφορές σε σχέση με αυτά που γνωρίζαμε μέχρι τώρα και μόνο σε ότι έχει να κάνει με την νέα οροφή. Σημειώστε λοιπόν ότι το MX-5 Roadster Coupe είναι μόλις κατά 37 κιλά βαρύτερο από αυτό με την υφασμάτινη οροφή! Αυτό, σε συνδυασμό με τον πανέξυπνο τρόπο αποθήκευσης της πλαστικής οροφής, έχει ως αποτέλεσμα να μην μεταβάλλεται ο χώρος των αποσκευών, τόσο όταν το αυτοκίνητο είναι κλειστό αλλά και όταν είναι ανοιχτό, κάτι που αποτελεί και το μεμπτό σημείο των περισσοτέρων coupe cabriolet…

 Κάπου εκεί λοιπόν στην πανέμορφη ορεινή διαδρομή της Αυστρίας, σε υψόμετρο 2.500+ μέτρων(!), διαπιστώσαμε ότι το επιπλέον βάρος του αυτοκινήτου δεν επηρεάζει καθόλου την ευχαρίστηση που σου προσφέρει το Miata, ούτε στην έκδοση των 1.800 κ.εκ. πόσο μάλλον στο δίλιτρο σύνολο! Εκεί όμως που βρίσκεται το μεγάλο πλεονέκτημα της του Roadster Coupe μοντέλου, είναι φυσικά η κίνηση στο εθνικό δίκτυο με υψηλές ταχύτητες, αφού η σκληρή οροφή κάνει αρκετά καλά τη δουλειά της, αφήνοντας έξω από την καμπίνα τους περιττούς θορύβους!

 Οι λάτρεις το μοντέλου, έχουν έναν λόγο παραπάνω τώρα πια, ώστε να θέλουν να αποκτήσουν το δικό τους miata, χωρίς να σκέφτονται τόσο έντονα καιρικές συνθήκες και κακόβουλες πράξεις… Το Mazda MX-5 Roadster Coupe αναμένεται στην ελληνική αγορά στα τέλη Οκτωβρίου, ενώ θα είναι ακριβότερο κατά 3.000 ευρώ, ανάλογα φυσικά με την έκδοσή του (εξαιρείται η βασική 1,8L base των 22.990 ευρώ). Τι είπατε, ακριβό; Ίσως όχι και τόσο αν αναλογιστεί κανείς ότι ένα hard top της εταιρείας κοστίζει 3.700 ευρώ…_Μ.Σαλ.

 

 

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!