Το νέο «3» διακρίνεται για την ιδιαίτερη σχεδιαστική του προσέγγιση που το φέρνει πιο κοντά στα υπόλοιπα μοντέλα της οικογένειας Mazda.
Το νέο «3» διακρίνεται για την ιδιαίτερη σχεδιαστική του προσέγγιση που το φέρνει πιο κοντά στα υπόλοιπα μοντέλα της οικογένειας Mazda. Αρκετά τολμηρό εμπρός, πιο συντηρητικό πίσω, με παρόμοια φιλοσοφία, αλλά μεγαλύτερες διαστάσεις. Στην πράξη το μήκος του έχει αυξηθεί κατά 45 χιλιοστά στην 5θυρη έκδοση και κατά 90 χιλιοστά στην 4θυρη. Όσον αφορά την ποιότητα έχουν γίνει αρκετά βήματα, όπως διαπιστώνεις από την πρώτη σου επαφή με το αυτοκίνητο. Τα μαλακά πλαστικά καλύπτουν μεγάλο μέρος του ταμπλό, ενώ βελτιωμένη είναι και η εργονομία. Η κύρια οθόνη πληροφοριών ή του συστήματος πλοήγησης, ανάλογα με την έκδοση, έχει μεταφερθεί στην κορυφή του ταμπλό, προκειμένου να βρίσκεται εμπρός από το οπτικό πεδίου του οδηγού.
Ο βασικός κινητήρας πλέον είναι ο 1.6 με τους 105 ίππους ενώ πιο πάνω βρίσκεται 2λιτρος με τους 150 ίππους και στην κορυφή τοποθετείται ο 2.3 με τους 260 ίππους που θα χρησιμοποιηθεί λίγο αργότερα στη γρήγορη έκδοση MPS. Αναβαθμισμένη είναι η αίσθηση άνεσης, χωρίς όμως να επηρεάζει σημαντικά την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου, έναν τομέα στον οποίο διακρίνονταν και το προηγούμενο μοντέλο. Στο ίδιο μήκος κύματος κινείται και το σύστημα διεύθυνσης το οποίο παρέχει καλή πληροφόρηση στα χέρια του οδηγού, ο οποίος έχει πλέον πιο κοντά του τον επιλογέα ταχυτήτων.
Στην ελληνική αγορά θα το δούμε στην καλύτερη των περιπτώσεων τον Ιούλιο, ενώ δεν αποκλείεται να καθυστερήσει λίγο ακόμα, κάνοντας την εμφάνισή του στις αρχές Σεπτεμβρίου. Φυσικά οι τιμές δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα, όπως εξάλλου και το επίπεδο εξοπλισμού που θα συνοδεύει τις εκδόσεις._Γ.Καλ.