top icon
Παρουσιάσεις

Oδηγούμε το νέο Lexus IS250C

H Lexus μπαίνει στο χορό των ανοιχτών αυτοκινήτων στη μεσαία κατηγορία με το IS250C.

Το διακριτικό C που συνοδεύει την ονομασία του μοντέλου και σημαίνει – προφανώς – κάμπριο δεν λέει όλη την αλήθεια. Το IS250C διαθέτει σκληρή οροφή τριών τμημάτων κατασκευασμένη εξ ολοκλήρου από αλουμίνιο. Για την μετατροπή τώρα από κουπέ σε κάμπριο ή το αντίθετο είναι απαιτούνται 20 δλ. κάτι που την καθιστά την «γρηγορότερη» σκληρή οροφή παραγωγής αυτή τη στιγμή. Φυσικά έχει αλλάξει και η γραμμή αφού μόνο το καπό, οι προβολείς, οι χειρολαβές στις δυο πόρτες και οι καθρέπτες είναι τα κοινά σημεία με του τετράθυρο IS. Το μήκος αυξήθηκε κατά 6 πόντους και βέβαια όλο προστέθηκε στο πίσω μέρος αφού το πορτ παγκάζ επιμηκύνθηκε περίπου 30 πόντους για να χωρέσει η αναδιπλούμενη οροφή.
 
Εσωτερικά ουσιαστικά δεν έχουμε αλλαγές ούτε σχεδιαστικά ούτε ποιοτικά
σε σχέση με το σεντάν. Στο σαλόνι αυτό που αλλάζει είναι οι πίσω θέσεις οι οποίες στένεψαν. Πάντως είναι αρκετά ευρύχωρο με τα μέτρα των μεσαίων κάμπριο όπως και ο χώρος αποσκευών όταν η οροφή είναι κλειστή (420 λίτρα). Η οροφή και οι ενισχύσεις στο αμάξωμα εκτόξευσαν το βάρος πάνω από τα 1700 κιλά.
 
Ο κινητήρας 2,5 λίτρων που αποδίδει 208 ίππους αναμενόμενα, δεν εντυπωσιάζει με την ζωηράδα του (από στάση ως τα 100 χλμ./ώρα σε 9,0 δλ.) ενώ στο δρόμο το IS 250C φαίνεται να εστιάζει κυρίως στην άνεση και την ποιότητα κύλισης και γενικότερα στο ραφινάρισμένο τρόπο που κινείται το IS.  Το πλαίσιο του παρμπρίζ πάει αρκετά πίσω και η αεροδυναμική δεν αφήνει τους στροβιλισμούς του αέρα να κάνουν θόρυβο ή να σε μαστιγώνει ο αέρας. Όσο για το πλαίσιο παρουσιάζεται άκαμπτο και στιβαρό. Το IS250 θα είναι στην Ελλάδα άμεσα και θα ξεκινάει από τα 53.500 ευρώ.   
 
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ