Μια ακόμη προσπάθεια της κορεάτικης βιομηχανίας που αποδεικνύει ότι βρίσκεται στο σωστό δρόμο, που ξεκίνησε το 2007 με το cee’d και την συνεχίζει σήμερα με τα Sportage, Picanto και φυσικά το ολοκαίνουργιο σουπερμίνι της
Το νέο μοντέλο της Kia αποπνέει τη στιβαρότητα που έχουμε δει και στο καινούργιο Sportage και με έξυπνα τρικ όπως οι λαμπτήρες τύπου LED (εξτρά εξοπλισμός), δείχνει πιο ελκυστικό και πολύ φρέσκο. Μοναδική μας ένσταση, που είναι άμεσα συνδεδεμένη με το σχεδιασμό του αυτοκινήτου, είναι η περιορισμένη ορατότητα από το πίσω μέρος. Στο εσωτερικό, τα μαλακά υλικά ικανοποιούν την αφή του επιβάτη, ενώ τα σκληρά μέρη έχουν περιοριστεί στο ελάχιστο. Ο αποθηκευτικός χώρος του αυτοκινήτου προσφέρει 288 λίτρα, αλλά με τα καθίσματα κάτω, φτάνει ως τα 923 λίτρα.
Σαφώς πιο σωστός και τίμιος, αν προτιμάτε, ο 1.2 που έχουμε δει πρόσφατα και στο Picanto, ο οποίος και συνδυάζεται με κοντό κιβώτιο ταχυτήτων. Οδηγώντας το, σημειώσαμε τη σωστή συμπεριφορά του, το σφικτό χαρακτήρα του, την σταθερότητα που νιώθεις μέσα σε αυτό αλλά δυστυχώς και την ηλεκτρική αίσθηση του τιμονιού του, που πραγματικά μας χαλάει την κατά τα άλλα πολύ θετική εικόνα, που έχουμε γι’ αυτό. Σωστό και διακριτικό είναι και το στάνταρ ESP του αυτοκινήτου.