Στο πλαίσιο της τεχνικής παρουσίασης του νέου τρικύλινδρου κινητήρα ενός λίτρου της ΚΙΑ είχαμε την ευκαιρία να τον οδηγήσουμε για λίγο το εξίσου νέο Picanto
Στην οδήγηση ο κινητήρας LPG αποδεικνύεται αρκετά δυνατός, εύστροφος και θορυβώδης, με τη χαρακτηριστική χροιά του τρικύλινδρου πάνω από τις 4.000 σ.α.λ., αλλά και αρκετά «γεμάτος» σε ροπή στη χαμηλομεσαία περιοχή των στροφών λειτουργίας. Όσο για το Picanto; Πέρα από την αισθητική του αναβάθμιση δια χειρός Πέτερ Σράιερ, το αυτοκίνητο έχει μεγαλώσει προσφέροντας μεγαλύτερους χώρους για τους επιβάτες, ενώ το στήσιμο των αναρτήσεών του (που είναι διαφορετικό του αδελφού i10) προσφέρει καλή απόσβεση των ανωμαλιών του οδοστρώματος. Περισσότερα, πάντως, για το νέο ΚΙΑ μπορείτε να διαβάσετε σύντομα, μετά την επίσημη παρουσίαση του αυτοκινήτου._Ν.Κ.