top icon
Παρουσιάσεις

Οδηγούμε το νέο Ηοnda Civic

Αποποιούμενη το συντηρητικό προσωπείο του απερχόμενου Civic, η Honda «ρίχνει» στη δύσκολη αρένα της μικρομεσαίας κατηγορίας ένα πρωτοποριακό σε σχεδίαση μοντέλο

Αποποιούμενη το συντηρητικό προσωπείο του απερχόμενου Civic, η Honda «ρίχνει» στη δύσκολη αρένα της μικρομεσαίας κατηγορίας ένα πρωτοποριακό σε σχεδίαση μοντέλο. Η φουτουριστική –σχεδόν- αισθητική του αυτοκινήτου δεν αποτελεί βέβαια και το μοναδικό του προσόν.
 
Σίγουρα όμως είναι το πρώτο στοιχείο που προσέχει κανείς, αφού η απαστράπτουσα μάσκα, τα μακρόστενα φωτιστικά σώματα, το σφηνοειδές εμπρός μέρος, το έντονα κεκλιμένο παρπρίζ, αλλά και πολλές άλλες χαρακτηριστικές λεπτομέρειες περιμετρικά του αμαξώματος, όπως οι τριγωνικές απολήξεις της εξάτμισης και το σχήμα των χειρολαβών, κυριολεκτικά, κλέβουν τις εντυπώσεις μαγνητίζοντας μεμιας το βλέμμα.
 
Οι καινοτομίες  όμως συνεχίζονται και στους υπόλοιπους τομείς. Και αρχικά, στις διαστάσεις αυτού καθ’ αυτού του αμαξώματος, αφού, σε αντίθεση με τη μόδα των καιρών, το όγδοης γενιάς Civic, το οποίο θα διατίθεται αρχικά αποκλειστικά σε πεντάθυρο αμάξωμα, είναι κοντύτερο και χαμηλότερο από το μοντέλο που αντικαθιστά, κατά 30 χλστ. και στις δύο περιπτώσεις. Ωστόσο, το… γενναιόδωρο μεταξόνιο με το οποίο προίκισαν το νέο Civic οι Ιάπωνες σχεδιαστές του (2,64 μ.), εξασφαλίζει απόλυτα ανταγωνιστικούς χώρους για τα δεδομένα της κατηγορίας, σε συνδυασμό μ’ έναν χώρο φόρτωσης, που ανέρχεται στα 485 λίτρα (χωρίς κανονική ρεζέρβα).
 
Από εκεί και πέρα, όσον αφορά το… θεαθήναι του εσωτερικού, αναμφίβολα, τις εντυπώσεις κλέβει ο οδηγοκεντρικός πίνακας οργάνων που αγκαλιάζει τον οδηγό, ο οποίος είναι χωρισμένος σε δύο επίπεδα, διαθέτοντας έναν έξυπνο όσο και εργονομικό συνδυασμό ψηφιακών και αναλογικών ενδείξεων.
 
Στα μηχανικά τώρα μέρη, ξεχωρίζουμε τους βενζινοκινητήρες των 1,4 και 1,8 λίτρων. Ο πρώτος αποδίδει 83 ίππους και ο δεύτερος, χάρη και στην προσθήκη του γνωστού συστήματος i-VTEC που γνωρίσαμε στα CRV/Type-R, 140 ίππους. Την ίδια ακριβώς ιπποδύναμη παράγει και ο νέος πετρελαιοκινητήρας των 2,2 λίτρων της Honda, με τον οποίο εξοπλίζεται επίσης το νέο Civic.
 
Σε κάθε περίπτωση, το χειροκίνητο κιβώτιο διαθέτει 6 σχέσεις μετάδοσης. Από εκεί και πέρα, το σύστημα διεύθυνσης αποτελείται από ηλεκτρικά υποβοηθούμενη κρεμαγέρα, όπως και στο παρελθόν, και η πίσω ανάρτηση από ημιάκαμπτο άξονα, στοιχείο που αρχικά εκπλήσει με δεδομένες τις αντίστοιχες επιλογές της ιαπωνικής εταιρείας σε σχέση με το απελθόν μοντέλο.
 
Οδηγώντας το ολοκαίνουργιο Civic στους γαλλικούς δρόμους, πέριξ της Νίκαιας για την περίσταση, εύκολα διαπιστώνει κανείς την πολύ καλή δουλειά των μηχανικών όσον αφορά τη ρύθμιση της ανάρτησης, που ναι μεν δεν μπορεί να χαρακτηριστεί σπορτίφ, αν και σφικτή σε ρύθμιση, ωστόσο, εξασφαλίζει ασφαλή οδικά χαρακτηριστικά.
 
Κλείνοντας, αξίζει να αναφέρουμε πως το νέο Civic αναμένεται στη χώρα μας στις αρχές Μαρτίου σε τιμές που ξεκινούν από το 17.500 ευρώ για την έκδοση των 1,4 λίτρων._Χ.Α.
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ