Έπειτα από πέντε χρόνια επιτυχημένης παρουσίας στις ευρωπαϊκές αγορές, το i10, το μικρότερο μοντέλο στην γκάμα της Hyundai, αλλάζει σελίδα και περνάει στην εποχή... της ωριμότητας.
Έπειτα από πέντε χρόνια επιτυχημένης παρουσίας στις ευρωπαϊκές αγορές, το i10, το μικρότερο μοντέλο στην γκάμα της Hyundai, αλλάζει σελίδα και περνάει στην εποχή… της ωριμότητας.
Μεγαλύτερο σε διαστάσεις (+80 χιλ. σε μήκος, +65 χιλ. σε πλάτος, +5 χιλ. σε μεταξόνιο), πιο «στυλάτο» σε εμφάνιση, καλύτερα εξοπλισμένο (με έξι αερόσακους, ESP, κλιματισμό και όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες από το βασικό εξοπλισμό) και με μια premium αίσθηση διάχυτη στην καμπίνα του, το νέο i10 δείχνει ικανό να σαρώσει τα πάντα στο πέρασμά του! Αισθητικά ενσωματώνει πλήρως τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της κορεατικής φίρμας, ενώ οι πλέον παρατηρητικοί θα διαπιστώσουν και πολλές ομοιότητες με τα i20, i30 και ix35.
To νέο i10 χτίστηκε πάνω στην πλατφόρμα BA της Hyundai, γεγονός που είχε ευεργετικά αποτελέσματα, σε επίπεδο τόσο διαθέσιμων χώρων όσο και οδικής συμπεριφοράς.
Για τη μεν πρώτη κατηγορία, χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί ο αποθηκευτικός όγκος του πορτ μπαγκάζ, ο οποίος έχει αυξηθεί κατά 10% σε αυτήν τη νέα γενιά, φθάνοντας τα 252 λίτρα, τιμή που θα μπορούσε να συγκριθεί κάλλιστα με αυτοκίνητο της σουπερμίνι κατηγορίας. Σε ό,τι αφορά την οδική συμπεριφορά, η βόλτα μας μαζί του στα πέριξ της Σαρδηνίας, όπου και πραγματοποιήθηκε η επίσημη παρουσίαση του μοντέλου, μας απέδειξε στην πράξη πως ένα τόσο δα αμαξάκι μπορεί να σε κάνει να χαμογελάσεις πονηρά! Εξαιρετικό στο δρόμο, με καλοζυγισμένη ανάρτηση και εξαιρετική ηχομόνωση, βάζει σίγουρα σε μεγάλους μπελάδες τα κατά πολλούς κορυφαία της κλάσης, Fiat Panda και VW up!
Το μόνο κοινό στοιχείο του νέου i10 με το παρελθόν είναι ο κινητήρας. Θα διατίθεται στη χώρα μας σε μία και μόνο έκδοση, και αυτή θα είναι με το γνωστό σε όλους μας 4κύλινδρο 1.200άρι μοτέρ με τους 87 ίππους και τα 120 Nm ροπής. Το νέο i10 θα πατήσει ελληνικό έδαφος από τις αρχές του νέου έτους, με τις τιμές πώλησης να μην έχουν «φιξαριστεί» ακόμη, αλλά, σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, θα είναι ελαφρώς πιο υψηλές (πιθανότατα κατά 1.000 ευρώ) από της υπάρχουσας γενιάς.