top icon
Παρουσιάσεις

Οδηγούμε το νέο Honda Insight

Σε αντίθεση με την πρώτη γενιά του 1999, το νέο Insight αποτελεί ένα απόλυτα «προσγειωμένο» μοντέλο.

Σε αντίθεση με την πρώτη γενιά Insight του 1999, η οποία ήταν μια επίδειξη των τεχνολογικών δυνατοτήτων της Honda, η νέα γενιά αποτελεί ένα απόλυτα «προσγειωμένο» μοντέλο, που απευθύνεται στον απλό αγοραστή και στις καθημερινές του ανάγκες. Το πεντάθυρο χάτσμπακ, μήκους 4,395 χλστ. βασίζεται στα μηχανικά μέρη του Civic hybrid, ενώ πλατφόρμα και πλαίσιο μοιράζονται πολλά εξαρτήματα με τα αντίστοιχα του νέου Jazz, με αρκετές ωστόσο βελτιώσεις.
 
Το παράλληλο υβριδικό σύστημα ΙΜΑ επανασχεδιάστηκε, έτσι ώστε να είναι ακόμα αποδοτικότερο και για τον ίδιο λόγο συνδυάστηκε με κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης (CVT). O κινητήρας (1,339 κ.εκ.) των 88 ίππων/5.800 σ.α.λ και 12,3 χλγμ./4.500 σ.α.λ σε συνδυασμό με τους 14 ίππους/1.500 σ.α.λ. και τα 8,0 χλγμ./1.000 σ.αλ. του ηλεκτροκινητήρα δεν απαιτούν περισσότερα από 4,4 λίτρα βενζίνης/100 χλμ. στο μικτό κύκλο, ενώ η εκπομπή ρύπων δεν ξεπερνά τα 101 γρ. CO2/χλμ. Από το υβριδικό σύστημα της Honda μπορεί να λείπει η δυνατότητα αμιγώς ηλεκτροκίνητης εκκίνησης, όπως στο Prius, όμως ο μικρός ηλεκτροκινητήρας και η μικρή μπαταρία του εξασφαλίζουν και χαμηλό συνολικό βάρος (μόλις 1204 κιλά), αντισταθμίζοντας πλήρως τα οφέλη ενός πιο δυνατού, αλλά και βαρύτερου συστήματος.
 
Στο δρόμο, κινητήρας και κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης συνεργάζονται άψογα, προσφέροντας παράλληλα την πολυπόθητη χαμηλή κατανάλωση, όταν όμως οι ρυθμοί ανέβουν, αυξάνεται αισθητά και γίνεται αρκετά τραχύς και ο θόρυβος του κινητήρα. Βέβαια, κανείς δεν είπε πως το Insight είναι αυτοκίνητο επιδόσεων -αν και τα 12,6 δλ. για τα 0-100 χλμ./ώρα και τα 186 χλμ./ώρα τελικής δεν είναι διόλου άσχημα-, απεναντίας η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου απαιτεί και… ελαφρύ δεξί πόδι.
 
Αλλά και αυτό το σκέφτηκαν οι Ιάπωνες τεχνικοί, προσφέροντας πλέον με το διακόπτη «econ» τη δυνατότητα μεταβολής της χαρτογράφησης του εγκεφάλου και των παράπλευρων λειτουργιών (π.χ του κλιματισμού) για μεγαλύτερη οικονομία. Σε πρώτο πλάνο βρίσκονται πάντα η καλή ποιότητα κύλισης, η πρακτικότητα του αμαξώματος με το μεγάλο χώρο αποσκευών των 408 λίτρων, αλλά και η αισθητική του χάτσμπακ της Honda. To νέο Insight αναμένεται τέλη Μαρτίου στη χώρα μας, σε τιμή που δεν έχει ακόμη διευκρινιστεί, με δεδομένο, όμως, πως θα είναι άκρως ανταγωνιστική –ήταν άλλωστε ένα από τα κύρια μελήματα της εξέλιξης του αυτοκινήτου! Περισσότερα για το νέο Honda Insight θα βρείτε στο τεύχος 462 που κυκλοφορεί αρχές Μαρτίου. _Ν.Κ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ