top icon
Παρουσιάσεις

Οδηγούμε το νέο Ford Ranger

Στιβαρότητα, αντοχή και ευελιξία στις εκτός δρόμου διαδρομές υπόσχεται η νέα γενιά pick-up της Ford, παράλληλα με την εργατικότητά της.

Πρόκειται για ένα εντελώς νέο pick-up, άσχετα εάν τα οχήματα του είδους υπόκεινται σε σχεδιαστικούς περιορισμούς λόγω του σκοπού για τον οποίο κατασκευάζονται. Διαθέτει νέα «κινητική σχεδίαση» εξωτερικού, καθώς και νέα αισθητική άποψη για το εσωτερικό του. Η ικανότητα ρυμούλκηση-φόρτωσης είναι αυξημένη, ενώ στην «προίκα» του έχει βελτιωμένη οδηγική άνεση και συμπεριφορά, μειωμένο επίπεδο θορύβων, κραδασμών & τριγμών, στάνταρ εμπρός αερόσακους για οδηγό και συνοδηγό και προαιρετικούς πλευρικούς αερόσακους στα εμπρός καθίσματα. Ακόμη, έχει περάσει με επιτυχία ένα εκτενές πρόγραμμα δοκιμών εξέλιξης, σε τέσσερις ηπείρους.
 
Το Ford Ranger διατηρεί τα οδηγικά χαρακτηριστικά της προηγούμενης γενιάς, τα οποία βελτιώθηκαν ως προς την κατευθυντικότητά του χάρις και στην υιοθέτηση της νέου τύπου εμπρός ανάρτησης. Πολύ καλή είναι η οδική συμπεριφορά του στις δικίνητες εκδόσεις, ενώ οι τετρακίνητες εκδόσεις τα καταφέρνουν θαυμάσια στις off-road διαδρομές, όσο δύσκολες και αν είναι. Όσο για τις εργασιακές του δυνατότητες, αυτές είναι ήδη γνωστές από το μοντέλο που αντικαθιστά. Η τιμή της βασικής του έκδοσης βρίσκεται στα 18.000 ευρώ περίπου.   
 
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 4κύλινδρος diesel σε σειρά
Κυβισμός: 2.499 κ.εκ.
Ισχύς: 143 ίπποι στις 3.500 σ.α.λ.
Ροπή: 330 33,6 χλγμ. στις 1.800 σ.α.λ.
Κιβώτιο ταχυτήτων: Χειροκίνητο 5 σχέσεων
0-100 χλμ/ώρα: 11,9 δλ
Τελική ταχύτητα: 170 χλμ/ώρα
Μέση κατανάλωση: 9,4 λτ/100 χλμ.
Μήκος: 5.080 χλστ.
Μεταξόνιο: 2.985 χλστ.
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ