Το νέο Countryman είναι Mini, αλλά επιπλέον ένα ικανότατο crossover, με άποψη και χαρακτήρα σε όλα τα επίπεδα. Το οδηγούμε επί γερμανικού εδάφους λίγους μήνες πριν την άφιξή του στη χώρα μας και σας μεταφέρουμε τις οδηγικές και όχι μόνο εντυπώσεις μας.
Η συμπεριφορά του στο δρόμο παραμένει ενδιαφέρουσα, περίπου όσο και στα γνωστά μέχρι σήμερα Mini. Υπάρχουν παραπάνω κλίσεις, αλλά και καλύτερη άνεση από την ανάρτηση, αφού πρέπει –λόγω φιλοσοφίας- να ανταποκρίνεται και στις απαιτήσεις του κοινού για κίνηση σε χωματόδρομους. Σε γενικές γραμμές πάντως τα βασικά χαρακτηριστικά του Mini υπάρχουν και εδώ. Ως και ο σχετικός θόρυβος από την κύλιση, αλλά και από τον αέρα στις υψηλές ταχύτητες. Όσο για την τετρακίνηση, έχει επίκεντρο ένα συνεκτικό συμπλέκτη, του οποίου ο βαθμός εμπλοκής βασίζεται σε ηλεκτρομαγνητικό πεδίο. Σε κανονικές συνθήκες, πίσω φτάνει ως το 50% της ροπής του κινητήρα, ενώ σε πιο… δύσκολες συνθήκες μπορεί να φτάσει ως το 100%.
Στο εσωτερικό η εικόνα σχεδόν δεν αλλάζει. Αυτό που διαφέρει είναι ο χώρος για τους πίσω αλλά και η πρακτικότητα που για πρώτη φορά προσφέρεται από την γκάμα του Mini. Ο χώρος για τα γόνατα και το κεφάλι είναι πραγματικά μεγάλος, ενώ τα καθίσματα σύρονται και ανακλίνονται δίνοντας, αν χρειαστεί, τη δυνατότητα στο χώρο αποσκευών να μεγαλώσει από τα 350 λίτρα ως και τα 1.170 λίτρα. Περισσότερες πληροφορίες τόσο για τις υπόλοιπες εκδόσεις, όσο και για τις τιμές πώλησης, οι οποίες δεν έχουν ακόμα αποφασιστεί, θα πρέπει να περιμένουμε ως τον Οκτώβριο, οπότε το νέο Countryman αναμένεται να φτάσει στην Ελλάδα. _Σ.Σ.