‘Ενας βελτιωμένος κινητήρας ντίζελ στα 2,2 λτ. σε τρεις εκδόσεις, από πλευράς ισχύος, ενισχύει πλέον τη γκάμα του Mazda 6.
Ο νέος κινητήρας έχει δεχθεί αρκετές βελτιώσεις έτσι ώστε παρά την αυξημένη χωρητικότητά του να διαθέτει τις ίδιες διαστάσεις και το ίδιο βάρος με τον προηγούμενο κινητήρα των 2,0 λτ.! Βασίζεται στην τεχνολογία common rail, με αυξημένη πίεση στα 200 MPa και νέους ψεκαστήρες με 10 οπές. Είναι εξολοκλήρου αλουμινένιος, διαθέτει αντικραδασμικό άξονα και ο ιμάντας των εκκεντροφόρων έχει αντικατασταθεί από αλυσίδα, για μεγαλύτερη αξιοπιστία του συνόλου.
Στην περίπτωση αυτή, ειδοποιεί με μία διακριτική φωτεινή ένδειξη που βρίσκεται τοποθετημένη στο εσωτερικό της βάσης του αντίστοιχου καθρέφτη. Εάν στο διάστημα που κάποιο άλλο όχημα ετοιμάζεται να μας προσπεράσει επιχειρήσουμε να βγάλουμε φλας προς την ίδια κατεύθυνση, τότε το σύστημα μας ειδοποιεί και με ηχητική ένδειξη. Στην πράξη βρήκαμε το RVM αρκετά βοηθητικό και διακριτικό, χωρίς να γίνεται υπερβολικό ή ενοχλητικό έτσι ώστε να αποσπά την προσοχή μας ή να δημιουργεί εκνευρισμό.