X
Παρουσιάσεις

Οδηγούμε το Kia Venga

Μετά το Soul το επόμενο βήμα της Kia ακούει στο όνομα Venga. Πρόκειται για σουπερμίνι ενός όγκου με τις αναμενόμενες πολυμορφικές ευκολίες.

Η Kia σε πείσμα της κρίσης βρίσκεται σε δημιουργικό αναβρασμό και αυτό φαίνεται από την συνεχή παρουσία νέων μοντέλων. Το Soul πριν από μερικούς μήνες ήταν η αρχή. Το 2009 κλείνει με την παρουσίαση του νέου Venga και, όπως φαίνεται, το 2010 και το 2011 θα είναι αρκετά παραγωγικές χρονιές. Ωστόσο το Venga είναι ένα μοντέλο με ιδιαίτερη σημασία για την εταιρεία αφού θα αγωνιστεί στο στίβο της πιο δημοφιλούς κατηγορίας τόσο στην ελληνική αγορά όσο και ευρύτερα στην Ευρωπαϊκή.
Το Venga σχεδιάστηκε, εξελίχθηκε στην Ευρώπη με στόχο προφανώς τις αγορές της γηραιάς ηπείρου. Σχεδιαστικά το αμάξωμα ενός όγκου των 4.068 χιλ. είναι αρμονικό και καλαίσθητο, κάτι που συμβαίνει και στο εσωτερικό. Η αισθητική και ο σχεδιασμός έχουν λιγότερη τόλμη σε σχέση με το Soul, χωρίς ωστόσο να στερούνται ενδιαφέροντος. Την εικόνα υποστηρίζει θετικά η αίσθηση των πλαστικών. Συνολικά η ποιότητα στέκεται σε αρκετά ψηλό επίπεδο και σε ακόμα ψηλότερο οι χώροι και η μεταβλητότητα του εσωτερικού που εξασφαλίζει το πίσω κάθισμα. Το μεγάλο μεταξόνιο των 2.615 χιλ. σε προϊδεάζει για το χώρο για τα γόνατα και το μεγάλο εξωτερικό ύψος για το αντίστοιχο ωφέλιμο μέγεθος εσωτερικά.
Τα καθίσματα κάνουν ό,τι κάνει ένα πολυμορφικό, όπως επιβάλει ο χαρακτήρας του Venga. Μεταξύ άλλων σύρονται εμπρός-πίσω, γεγονός που δίνει ανάλογα με τις απαιτήσεις της στιγμής πλεονέκτημα στο χώρο για τους επιβάτες ή τις αποσκευές. Για τις τελευταίες υπάρχει ένα περιθώριο από 440 ως 570 λίτρα.  Οι κινητήρες που έχουν αναλάβει την κίνησή του είναι οι δυο βενζινοκινητήρες της Kia στα 1.4 και 1.6 λίτρα με απόδοση 90 και 125 ίππων, ενώ θα υπάρχουν και ντιζελοκινητήρες στα επίσης στα 1.4 και 1.6 λίτρα και ανάλογης ισχύος.
Ο βενζινοκινητήρας των 1.6 λίτρων που είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε κινεί με άνεση το αμάξωμα και αυτό που ξεχωρίζει από την αίσθηση του αυτοκινήτου εν κινήσει είναι η ποιότητα κύλισης. Η συμπεριφορά του είναι ασφαλής στις στροφές δίνοντας σιγουριά και θα λέγαμε ότι είναι άνετο στην πλειοψηφία των περιπτώσεων. Οι τιμές δεν είναι ακόμα προσδιορισμένες με ακρίβεια πάντως το 1.4 με το βασικό εξοπλισμό φαίνεται να προσγειώνεται μεταξύ 13.200 και 13.800 ευρώ. Περισσότερα θα μάθουμε το επόμενο διάστημα μέχρι τέλος Ιανουαρίου όπου αναμένεται να έρθει στην ελληνική αγορά. Από πλευράς εξοπλισμού πάντως είναι δεδομένα το σύστημα ευστάθειας, οι 6 αερόσακοι και το hill assist (σύστημα υποβοήθησης για το ξεκίνημα σε ανωφέρεια).
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!