Στη Στοκχόλμη της Σουηδίας βρεθήκαμε για να οδηγήσουμε το νέο Compass.
Στη Στοκχόλμη της Σουηδίας βρεθήκαμε το διήμερο 4 και 5 Σεπτεμβρίου για να οδηγήσουμε το νέο Compass, αυτοκίνητο με το οποίο η Jeep σχεδιάζει να κερδίσει σημαντικό κομμάτι της ευρωπαϊκής αγοράς τετρακίνητων οχημάτων.
Σύμφωνα με τους υπεύθυνους της εταιρείας το νέο Compass απευθύνεται σε νεώτερο αγοραστικό κοινό από αυτό που απευθύνονται τα ήδη υπάρχοντα μοντέλα της εταιρείας, καθώς και σε αυτούς που θα ήθελαν να έχουν Jeep αλλά δεν μπορούσαν μέχρι τώρα για οικονομικούς λόγους.
Οι τιμές του αναμένεται να είναι σημαντικά χαμηλότερες από το μεγαλύτερο Cherokee, ενώ απευθείας ανταγωνιστές του θεωρούνται τα SUV της μεσαίας κατηγορίας. Η Jeep επιμένει για το νέο μοντέλο της στον χαρακτηρισμό URV (Urban Recreational Vehicle), αντί για τον «κλασικό» όρο SUV, μιας και το Compass προορίζεται για κάθε είδους χρήση, από αστική μέχρι καθαρά offroad, όπως είχαμε την ευκαιρία να διαπιστώσουμε στην ειδικά διαμορφωμένη και λασπωμένη διαδρομή έξω από τη Στοκχόλμη.
Το αυτοκίνητο κινείται από δύο διαφορετικά σύνολα: έναν ενδιαφέροντα για την ελληνική αγορά κινητήρα βενζίνης 2.4 λίτρων και 170 ίππων, συνδυαζόμενο με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων ή αυτόματο τύπου CVT. Επίσης, έναν δίλιτρο πετρελαιοκινητήρα με 31 χλγμ ροπής και χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων.
Οι χώροι του είναι επαρκείς για την μεταφορά 5 ενηλίκων με τις αποσκευές τους, ενώ πολύ καλό είναι και το επίπεδο του εξοπλισμού του._Σ.Λ.