top icon
Παρουσιάσεις

Οδηγούμε το Hyundai ix20

Μετά την αδελφή Kia, η Hyundai μπαίνει και αυτή με τη σειρά της στο παιχνίδι των μικρομεσαίων MPV μοντέλων με βασικό όπλο της το νέο ix20, το οποίο και αποτελεί ουσιαστικά το alter ego του γνωστού πλέον Venga.

Σχεδιασμένο και εξελιγμένο εξ’ολοκλήρου στο ευρωπαϊκό κέντρο της Hyundai, με σαφή στόχο τις αγορές της γηραιάς ηπείρου, το ix20 φέρει επιρροές από τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της εταιρίας που εισήγαγε το ix35. Παρά το γεγονός πως ξεπερνά τα 4 μέτρα σε μήκος και το 1,60 σε ύψος, το ενός όγκου αμάξωμα του ix20 δείχνει αρκετά κόμπακτ και αρμονικό, με βασικά σχεδιαστικά στοιχεία τα μεγάλα φωτιστικά σώματα και τον ευμεγέθη εμπρός προφυλακτήρα με την εξαγωνικού σχήματος εισαγωγή αέρα. Από εκεί και πέρα ο πολυχρηστικός χαρακτήρας του επιβεβαιώνεται τόσο από τους ικανοποιητικούς εσωτερικούς χώρους που απορρέουν από το μεγάλο μεταξόνιο όσο και από την δυνατότητα διαμόρφωσης του χώρου για τους πίσω επιβάτες και τις αποσκευές ανάλογα με τις εκάστοτε απαιτήσεις χάρη στα συρόμενα και διαιρούμενα πίσω καθίσματα. Την ίδια στιγμή την πολύ καλή εικόνα συμπληρώνει η συνολικά ποιοτική αίσθηση που προσφέρουν τα σκληρά αλλά ικανοποιητικά στην αφή πλαστικά και ο προσεγμένος διάκοσμος.
 
Σε ότι αφορά τα μηχανικά μέρη τα δεδομένα δεν διαφοροποιούνται σε σχέση με όσα γνωρίζουμε από το KIA Venga και παρά το γεγονός πως το πρόθεμα ix παραπέμπει εμμέσως σε τετρακίνηση δεν υπάρχει πρόβλεψη για την παρουσίαση κάποιας τέτοιας έκδοσης. Το ix20 λοιπόν είναι αποκλειστικά μπροσθιοκίνητο και χρησιμοποιεί τους γνωστούς ατμοσφαιρικούς κινητήρες 1.4 λίτρων 90 ίππων και 1.6 λίτρων 125 ίππων, οι οποίοι συνδυάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο πέντε και έξι σχέσεων αντίστοιχα. Επίσης το ix20 θα διαθέτει και εκδόσεις εφοδιασμένες με την τεχνολογία Blue Drive – μέρος της οποίας είναι το σύστημα Stop&Start – η οποία στοχεύει στην μείωση της κατανάλωσης και των εκπεμπόμενων ρύπων.
  
Από εκεί και πέρα χωρίς αλλαγές σε σχέση με το Venga παρουσιάζεται ο τομέας της ανάρτησης με την αρχιτεκτονική της να υιοθετεί την λύση των γονάτων ΜακΦέρσον εμπρός με ημιάκαμπτο άξονα πίσω. Ωστόσο οι διαφοροποιήσεις σε επιμέρους ρυθμίσεις ενισχύουν το επίπεδο άνεσης προσφέροντας μια πιο ραφιναρισμένη αίσθηση στην απόσβεση των εγκάρσιων ανωμαλιών σε σχέση με το Venga. Από εκεί και πέρα στους δρόμους γύρω από το Ντουμπρόβνικ που είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε το ix20 στο πλαίσιο της πανευρωπαϊκής παρουσίασης βασικό στοιχείο του οδηγικού προφίλ του νέου Hyundai είναι η ποιοτική κύλιση και τα εν γένει ομοιογενή χαρακτηριστικά που συνδυάζονται με ένα ακριβές αλλά σχετικά ελαφρύ τιμόνι και τον καλό σε αίσθηση επιλογέα. Την ίδια στιγμή οι διαθέσιμοι κινητήρες, και κυρίως ο μεγαλύτερος των 1.6 λίτρων προσφέρουν ικανοποιητικές επιδόσεις αν και στις ενδιάμεσες επιταχύνσεις θα θέλαμε την πιο γεμάτη αίσθηση που προσφέρουν τα υπερτροφοδοτούμενα ανταγωνιστικά σύνολα και μακάρι στο άμεσο μέλλον το ix20 να αποκτήσει και τον 1.6Τ των 140 ίππων που θα κινεί την μπροσθιοκίνητη έκδοση του ix35.
 
Η έλευση του ix20 στην ελληνική αγορά και η ένταξή του στην μάχη απέναντι στα ανταγωνιστικά Kia Venga, Honda Jazz, Citroen C3 Picasso και το νέο Opel Meriva αναμένεται στις αρχές του επόμενου έτους με τις τιμές να μην έχουν καθοριστεί ακόμα, αν και υπολογίζονται πως θα υπερβαίνουν ελαφρά αυτές του Venga. _Γ.Χ.

 
 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ