top icon
Παρουσιάσεις

Οδηγούμε το Honda CR-Z στην Ελλάδα

Έναν σχεδόν μήνα πριν την έναρξη των πωλήσεων του στη χώρα μας, οδηγούμε στην πίστα των Μεγάρων το σπορτίφ υβριδικό κουπέ της Honda.

Ένα σχεδόν μήνα πριν την έναρξη των πωλήσεων του στη χώρα μας, οδηγούμε στην πίστα των Μεγάρων το σπορτίφ υβριδικό κουπέ της Honda. Το νέο CR-Z προτάσσει αρκετούς νεωτερισμούς στην κατηγορία, όχι μόνο σε σχεδιαστικό επίπεδο θυμίζοντας το αείμνηστο στους φανατικούς του είδους CR-X της δεκαετίας του 80’, αλλά κυρίως σε προσανατολισμό, μιας και είναι το πρώτο κουπέ μοντέλο, με αμάξωμα 2+2 θέσεων και σπορτίφ χαρακτηριστικά που υιοθετεί την υβριδική τεχνολογία. Μάλιστα, προκειμένου να ενισχύσουν ακόμα περισσότερο το… ανήσυχο πνεύμα της κατασκευής, οι ιθύνοντες της Honda αποφάσισαν να το εφοδιάσουν, όντας πρωτοπόροι για μια ακόμα φορά, με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων.
 
Στα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου, ασφαλώς και ξεχωρίζει το υβριδικό σύστημα κίνησης που φιλοξενείται κάτω από το εμπρός καπό, το οποίο αποτελείται από έναν i-VTEC βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων (σ.σ.: όμοιο με εκείνον του Jazz που διατίθεται όμως μόνο στην ιαπωνική αγορά) απόδοσης 114 ίππων και έναν ηλεκτροκινητήρα (IMA), ίδιο με αυτόν του Insight, ο οποίος «προσθέτει» στην παραπάνω ισχύ 14 επιπλέον ίππους. Ωστόσο, σύμφωνα με την Honda η συνδυασμένη ισχύς των δύο συνόλων δεν υπερβαίνει τους 124 ίππους, με τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα να είναι μόλις 117 gr ανά χλμ.
 
Ωστόσο, το σημαντικότερο στοιχείο-ατού, όσον αφορά την σπορτίφ οδήγηση αλλά και την οικονομία καυσίμου, είναι η τιμή της μέγιστης ροπής, που φτάνει τα 174 Nm. Στοπ σημείο αυτό αξίζει να αναφέρουμε πως η Honda έχει προβλέψει τρεις διαφορετικές χαρτογραφήσεις-προγράμματα λειτουργίας του εν λόγω «πακέτου», που ανταποκρίνονται σε αντίστοιχες επιθυμίες του οδηγού (Normal, Sport, Econ). Πως μεταφράζονται όλα τα παραπάνω στην πράξη;
 
Όπως διαπιστώσαμε κατά τη διάρκεια της (πολύ) σύντομης επαφής μας με το νέο CR-Z στην πίστα των Μεγάρων, το ιαπωνικό κουπέ διακρίνεται για το καλοστημένο του πλαίσιο αλλά και για την σαφήνεια του συστήματος διεύθυνσης. Από εκεί και πέρα, στο πρόγραμμα Sport ο κινητήρας, χάρη στην αρωγή του ηλεκτροκινητήρα, κυρίως σε επίπεδο ροπής, διαθέτει αρκετή ζωντάνια και πάνω απ’ όλα ικανοποιητική απόκριση στο γκάζι. Στο πρόγραμμα Econ, οι απαιτήσεις σε επίπεδο απόδοσης μοιραία μειώνοντας, με την έμφαση να δίδεται στην οικονομία καυσίμου.
 
Στη χώρα μας το νέο CR-Z θα ξεκινήσει να πωλείται από την 1η Ιουνίου σε τιμή που οι ιθύνοντες της ελληνικής αντιπροσωπείας εκτιμούν ότι δεν θα υπερβαίνει τα 24.000 ευρώ. _Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ