top icon
Παρουσιάσεις

Οδηγούμε το Fiat Panda Cross

Η Fiat κράταγε το καλύτερο για το τέλος. Η νέα έκδοση του Panda με την ονομασία Cross δεν είναι μονάχα η πιο περιπετειώδης σε εμφάνιση, αλλά και η πιο σκληροτράχηλη στη γκάμα του μοντέλου της ιταλικής εταιρείας.

Η Fiat κράταγε το καλύτερο για το τέλος. Η νέα έκδοση του Panda με την ονομασία Cross δεν είναι μονάχα η πιο περιπετειώδης σε εμφάνιση, αλλά και η πιο σκληροτράχηλη στη γκάμα του best seller μοντέλου της ιταλικής εταιρείας. Το ταξίδι μας άλλωστε στην πίστα δοκιμών και εξέλιξης της εταιρείας, στο Balocco, μας απέδειξε του λόγου το αληθές. Η περιπετειώδης εμφάνιση του νέου Panda Cross περιλαμβάνει αλουμινένιες ποδιές εμπρός και πίσω, μπάρες οροφής, προβολείς ομίχλης ενσωματωμένους στον προφυλακτήρα και νέες 15άρες ζάντες αλουμινίου με ελαστικά all season διάστασης (185/65).

Το μικρό της Fiat, κρύβει κάτω από το εντυπωσιακό του περιτύλιγμα το σύστημα τετρακίνησης Torque on demand που προσφέρει τη δυνατότητα ηλεκτρονικού κλειδώματος του διαφορικού ELD, μόνο που για τις ανάγκες της έκδοσης Cross, δίνεται στον οδηγό η δυνατότητα να επιλέξει μέσα από τρία προγράμματα λειτουργίας το mode που αυτός επιθυμεί ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης και την επιφάνεια στην οποία βρίσκεται. Συγκεκριμένα, στο Auto, γίνεται αυτόματη κατανομή της ροπής μεταξύ των δύο αξόνων ανάλογα με την πρόσφυση που προσφέρει το έδαφος, στο Lock η τετρακίνηση είναι μόνιμη, ενώ στο Hill Descent, διατηρείται σταθερή η ταχύτητα του αυτοκινήτου (επενεργώντας ανεξάρτητα στο φρένο του κάθε τροχού) για βέλτιστο έλεγχο σε απότομες κατωφέρειες ή κατά την κίνηση σε κατηφορικές διαδρομές με πολύ μεγάλες ανωμαλίες. Η γωνία προσέγγισης είναι 24 μοίρες, η γωνία αποχώρησης 33 μοίρες, τρεις και μία μοίρα αντίστοιχα μεγαλύτερες από της έκδοσης 4x4, με την απόσταση από το έδαφος να ανέρχεται στα 16 εκ. (με τον κινητήρα MultiJet II) και στα 15 εκ. με τον TwinAir κινητήρα.

Όπως ίσως γίνεται αντιληπτό το Pandάκι δεν κολλάει πουθενά, μπορεί να κινηθεί με χαρακτηριστική ευκολία ακόμα και στα πιο δύσβατα μονοπάτια, προκαλώντας σου πραγματικά τεράστια έκπληξη για τις απεριόριστες εκτός δρόμου δυνατότητές του. Για την κίνηση του, φροντίζουν δυο κινητήρες, ένας πετρελαίου 1,3 λτ. με 80 ίππους και 190 Nm ροπής (με 5άρι σασμάν) και ένας αναβαθμισμένος TwinAir βενζίνης 875 κ.εκ. με 90 ίππους, 145 Nm ροπής και 6άρι σασμάν!

Το νέο Panda Cross, θα βρίσκεται στη χώρα μας από τα μέσα Σεπτεμβρίου του 2014 με τιμή εκκίνησης τα 17.830 ευρώ και την ελληνική αντιπροσωπεία να δηλώνει πως θα υποστηρίξει με πολλά προωθητικά προγράμματα το μοντέλο της, ούτως ώστε να γίνει όσο το δυνατόν πιο δελεαστικό στο κοινό και προσιτό στην αγορά του…

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ