top icon
Παρουσιάσεις

Οδηγούμε το Citroen DS3 Racing

Σε μια ξεχωριστή παρουσίαση για τους δημοσιογράφους που συμμετέχουν στο θεσμό του Car Of The Year, στην οποία, μεταξύ άλλων, η Citroen παρουσίασε τα σχέδιά της για το μέλλον, μας δόθηκε η ευκαιρία να οδηγήσουμε την ειδική αυτή έκδοση του DS3.

Σε μια ξεχωριστή παρουσίαση για τους δημοσιογράφους που συμμετέχουν στο θεσμό του Car Of The Year, στην οποία, μεταξύ άλλων, η Citroen παρουσίασε τα σχέδιά της για το μέλλον, μας δόθηκε η ευκαιρία να οδηγήσουμε την ειδική αυτή έκδοση του DS3. 
Με το συγκεκριμένο μοντέλο, η Citroen λάνσαρε την αντι-ρετρό στρατηγική της, επιτυγχάνοντας το στόχο για αναβάθμιση της εικόνας της. Κι αν με την τοποθέτηση του DS3 απέναντι στο Mini δόθηκε ένα περισσότερο lifestyle περιτύλιγμα, με την έκδοση Racing αξιοποιείται η εμπλοκή της φίρμας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ. Παρότι ήταν αποφασισμένο από την αρχή ότι το DS3 θα αποτελούσε τη βάση για το επόμενο WRC της Citroen, η εταιρεία προτίμησε να μην προβάλει από την αρχή τη σκληροπυρηνική του εκδοχή, της οποίας μια πρωτότυπη εκδοχή παρουσιάστηκε στην πρόσφατη της Γενεύης. Εξωτερικά, κάθε άλλο παρά απαρατήρητο θα περάσει το αυτοκίνητο, με τις πορτοκαλί πινελιές στη οροφή, τη μάσκα, τους καθρέφτες και τις δαγκάνες των τροχών να κάνουν έντονη αντίθεση πάνω στο ανθρακί αμάξωμα και τις επενδύσεις από ανθρακονήματα στο εμπρός σπόιλερ, στα πλευρικά μαρσπιέ καθώς και στα «φρύδια» των φτερών που καλύπτουν τους τροχούς των 18’ ιντσών. Αντίστοιχη διακόσμηση συναντά κανείς και στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. 
 
Η ουσία βρίσκεται κάτω από το προκλητικό αμάξωμα, με την ισχύ του κινητήρα των 1600 κ.εκ. να έχει σκαρφαλώσει από τους 156 στους 200 ίππους, χάρη στις επεμβάσεις (στο τούρμπο και την χαρτογράφηση) της Citroen Racing, ενώ κατά 15% αυξημένη είναι και η ροπή, από τα 24,5 στα 28 χλμ.. Σχετικές επεμβάσεις έχουν γίνει τόσο στην ανάρτηση, όσο και στα φρένα του Racing, με τα μετατρόχια να έχουν αυξηθεί κατά 30 χλστ, ενώ το κέντρο βάρους έχει χαμηλώσει κατά 15 χλστ. Το αποτέλεσμα γίνεται εμφανές από την πρώτη στιγμή, με το αυτοκίνητο να δείχνει πιο ζωντανό σε όλο το φάσμα των στροφών και το τιμόνι απέκτησε καλύτερη αίσθηση διαθέτοντας χαμηλότερη υποβοήθηση. Τα περιθώρια πρόσφυσης στην άσφαλτο της πίστας ήταν πολύ εντυπωσιακά, με το ESP απενεργοποιημένο, μια και στο προπαραγωγής αυτοκίνητο που οδηγήσαμε, το ηλεκτρονικό σύστημα δεν είχε την τελική του ρύθμιση. 
Το DS3 Racing υπολογίζεται ότι θα κατασκευάζεται σε 2000 μονάδες το χρόνο. Η διάθεσή του θα ξεκινήσει το Σεπτέμβριο, με προς το παρόν άγνωστη τιμή.
 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ