top icon
Παρουσιάσεις

Οδηγούμε το Citroen C3 Picasso

To C3 Picasso καταφέρνει να είναι ταυτόχρονα μικρό σαν σούπερ μίνι και ταυτόχρονα άνετο στα εσωτερικά του «χαρίσματα» σαν γνήσιο MPV μοντέλο.

Στην Βαρκελώνη λοιπόν, με το τρίτο κατά σειρά Picasso της γαλλικής εταιρείας, το οποίο θα προσπαθήσει να ιντριγκάρει την ελληνική αγορά από τον Απρίλιο και μετά, με την ιδιαίτερη εμφάνισή του και τους μεγάλους χώρους του, παρά τις συμπαγείς εξωτερικές του διαστάσεις.
 
Αυτό ουσιαστικά είναι και το μεγάλο χαρτί του νέου MPV της Citroen αφού με μήκος 4,08 μ., 1,73 μ. πλάτος και ύψος 1,62 μ. καταφέρνει να είναι ταυτόχρονα μικρό σαν τα σούπερ μίνι της αγοράς και ταυτόχρονα όμως άνετο στα εσωτερικά του «χαρίσματα» σαν γνήσιο MPV μοντέλο. Άλλωστε η κληρονομιά που συνεχίζει από τα C4 Picasso και Grand C4 Picasso -τα οποία αρίστευσαν το 2008 στην ευρωπαϊκή αγορά- είναι μεγάλη και στην Γαλλία δεν θα τολμούσαν να ρισκάρουν στη περίπτωση του C3 «Πικάσο».
 
Με τη πρώτη ματιά, σίγουρα σε κάνει να κολλήσεις μαζί του -σε ενδιαφέρει δε σε ενδιαφέρει- αφού σίγουρα είναι κάτι το ιδιαίτερο και το μοντέρνο. Οι γυάλινες επιφάνειες είναι το μεγάλο του χαρακτηριστικό γνώρισμα (ειδικά στην έκδοση με την πανοραμική γυάλινη οροφή) τόσο από πλευράς εξωτερικής εμφάνισης, όσο όμως και εντός του αυτοκινήτου, αφού η ορατότητα που του χαρίζουν προς πάσα κατεύθυνση είναι εξαιρετική! Φρέσκο και συνάμα ποιοτικό το εσωτερικό του, με θέσεις για μικροαντικείμενα παντού, αν και θα θέλαμε λίγο πιο άνετη πρόσβαση σε αυτές για τα ποτήρια, οι οποίες είναι «χωμένες» ανάμεσα σε οδηγό και συνοδηγό.
 
Οι θέσεις για τους εμπρός και πίσω επιβάτες είναι κάτι παραπάνω από άνετες για αυτοκίνητο 4 μέτρων(!), ενώ όσο αφορά το πορτ μπαγκάζ ούτε λόγος. Πέντε διαφορετικοί τρόποι διαμόρφωσης εξασφαλίζουν χώρο από 385 έως 500 λίτρα ενώ ταυτόχρονα με μια απλή κίνηση, τα πίσω καθίσματα πέφτουν, δημιουργώντας έναν επίπεδο χώρο 1.506 λίτρων, που σε προκαλεί στη κυριολεξία να βρεις ένα αντικείμενο που να μην χωράει μέσα σε αυτόν!
 
Οδηγικά τώρα, το μοντέλο θα εφοδιάζεται με 4 κινητήρια σύνολα. Τα δύο βενζινοκίνητα που μας αφορούν περισσότερο θα είναι 1.4 και 1.6 λίτρων με απόδοση αντίστοιχα 95 και 120 ίππους. Τα δύο πετρελαιοκίνητα θα είναι 1.6 λίτρων με ιπποδύναμη 90 και 110 ίππων. Στην Ισπανία, καταφέραμε να πραγματοποιήσουμε κάποια χιλιόμετρα και με τις 4 προτάσεις της εταιρείας. Από αυτό των 120 ίππων σίγουρα είχαμε περισσότερες απαιτήσεις, ειδικά από τη στιγμή που μπήκαμε μέσα στο σαφώς πιο τίμιο «μικρό» των 95 ίππων.
 
Όσο αφορά τα diesel και τα δύο μας άφησαν καλές εντυπώσεις με την έκδοση των 110 ίππων να αποτελεί την επιλογή μας, ανάμεσα και στα 4 C3 Picasso που οδηγήσαμε επί ισπανικού εδάφους. Στα αρνητικά του μοντέλου, το απαρχαιωμένο κιβώτιο της εταιρείας, κυρίως στην αίσθηση του επιλογέα, αλλά και οι κλίσεις του αμαξώματος, όταν το μοντέλο πιέζεται από τον οδηγό του. Σε καμιά περίπτωση όμως δεν νιώσαμε ανασφάλεια μέσα σε αυτό, αφού το γαλλικό κράτημα και το διακριτικό ESP (προαιρετικός εξοπλισμός) του αυτοκινήτου, δεν αφήνουν περιθώρια για αμφισβήτηση.
 
Δυστυχώς όμως, για ακόμη μια φορά και σε αυτή τη παρουσίαση στον ειδικό τύπο δεν γνωστοποιηθήκαν οι τιμές, οι εκδόσεις και ο εξοπλισμός του μοντέλου, που θα έρθει στην ελληνική αγορά τον Απρίλιο. Ως τότε λοιπόν, μείνετε συντονισμένοι και διαβάστε περισσότερα για το νέο Citroen C3 Picasso στο επόμενο τεύχος των 4Τροχών, που θα κυκλοφορήσει στις αρχές Μαρτίου. _Μ.Σαλ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ